bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۸ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
ایمان ندومی: هر ساله در هفته دولت دولتمردان برای افتتاح طرح های عمرانی به شهرها و روستاهای مختلف سفر می کنند تا ضمن دیدار با مردم، طرح های عمرانی هم افتتاح کنند.
ایمان ندومی
هر ساله در هفته دولت دولتمردان برای افتتاح طرح های عمرانی به شهرها و روستاهای مختلف سفر می کنند تا ضمن دیدار با مردم، طرح های عمرانی هم افتتاح کنند.
بازار قیچی کردن روبان و زدن کلنگ در این ایام داغ داغ است و مدیران از استاندار و فرماندار گرفته تا بخشدارو دهیار و مدیرکل و رئیس شورا، در برنامه های مختلف روبانی قیچی میکنند و کلنگی به زمین میزنند و گپ و گفتی هم با مردم دارند.
این ایام فرصت خوبی برای نمایندگان مردم در خانه ملت هم هست تا با حضور در شهرها و روستاها ضمن دیدار با مردم، به گلایه ها، درخواست ها و پیشنهادات آنها هم گوش دهند.
در ایام هفته دولت امسال با برنامه ریزی صورت گرفته شماری از اصحاب رسانه هم با تیم استانداری همراه شده و در برنامه های مختلف افتتاحی حضور داشتند و تصاویر و گزارش های متنوعی هم تهیه کردند.
حضور اصحاب رسانه در این ویژه برنامه ها باعث نشد تا برخی کمبودها و گلایه ها به چشم نیاید.
نکته قابل توجه در این ایام حضور فعال 3 نماینده استان در مجلس در کنار استاندار برای افتتاح ویژه برنامه های هفته دولت بود که اگر بخواهیم منصفانه به حضورشان نگاه کنیم، هدف دیدار با مردم ، بیان مشکلات حوزه انتخابیه، پیگیری مطالبات مردم و خلاصه حضور صمیمی در کنار مردم و دل در گرو آنان داشتن بود.
اما در این بین نماینده محترم مردم جنوب استان که 4 شهرستان مهم کنگان، عسلویه، جم و دیر را نمایندگی می کند در ویژه برنامه هایی که برای هفته دولت در شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه ایشان تدارک دیده شده بود حضور نداشت.
برای ما اهالی رسانه بسی جای تعجب داشت که چرا جناب دکتر احمدی در کنار مردم در این ایام غایب بود. زمانی تعجب ما بیشتر شد که ایشان در سفر وزیر نفت به عسلویه و سفر رئیس مجلس به استان حضوری فعال داشت.
جناب نماینده بله می دانیم شما نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس بودید و باید در سفر وزیر نفت حضور می داشتید و باز هم می دانیم به عنوان یکی از نمایندگان استان باید رئیس مجلس را در سفر به استان همراهی می کردید.
اما شما که در ایام انتخابات مجلس وعده در کنار مردم بودن و تحقق مطالبات آنان را می دادید آیا بهتر نبود برنامه تان را طوری می چیدید که برای برنامه های هفته دولت که فرصتی مناسب برای حضور در جمع مردم بود، در جمع مردم حضور می یافتید؟
برای اهالی رسانه که در این ایام حضوری فعال در بین مردم و برنامه های هفته دولت داشتند جای تعجب بود که چرا جناب احمدی در سفر وزیر و معاونان وزیر و سفر رئیس مجلس دوشادوش ایشان حضور داشت اما برای افتتاح پروژه های مختلف که معمولا محلی برای دیدارهای صمیمی نمایندگان مجلس و مسئولان با مردم است غایب بود.
برای نماینده ای که 4 شهرستان مهم را نمایندگی می کند بهتر بود حداقل در چند شهرستان حضور می یافتید.
آقای نماینده شما رایتان را از مردم گرفتید و مجوز حضورتان در خانه ملت را مردم امضا کردند بهتر بود به جای همراهی آقایان مسئول در این ایام کمی هم در کنار مردم می بودید.
سوال ساده ما این است، آقای شیخ موسی احمدی در ایام هفته دولت که مدیران اجرایی به حوزه انتخابیه شما آمدند و با حضور مردمی طرح های مختلف را اجرا کردند شما کجا بودید؟

نام:
ایمیل:
* نظر: