bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۸ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
بامداد جنوب: رتبه نخست بخش مسوولیت‌های اجتماعی پنجمین اجلاس سراسری مسوولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی به شرکت پلیمر آریاساسول رسید.

بامداد جنوب: رتبه نخست بخش مسوولیت‌های اجتماعی پنجمین اجلاس سراسری مسوولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی به شرکت پلیمر آریاساسول رسید.

براساس این خبر، شرکت پلیمر آریاساسول در پنجمین اجلاس سراسری مسوولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی که با رویکرد اعطای جایزه ملی هاتف (همبستگی اقتصادی، توسعه فرهنگی) و با حضور شرکت‌های بزرگ دولتی و بخش خصوصی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما، سه‌شنبه، 29 شهریور سال جاری برگزار شد، بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، رتبه اول را در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی در کشور از آن خود کرد.

یادآوری می‌شود، اجلاس سراسری مسوولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی هر ساله با هدف نهادینه کردن مسوولیت‌های اجتماعی و پیوست‌های فرهنگی نه صرفا به عنوان الزامات اجتماعی شرکت‌ها و نهادهای دولتی؛ بلکه به عنوان رفتار سازمانی و هویت آنها برای ایفای رسالت‌شان در جوامع پیرامونی به‌خصوص در مناطق کمتر برخوردار در گستره ملی برگزار می‌شود.

این همایش بزرگ امسال با توجه به شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» به‌منظور ارتقای سطح برنامه‌هاى اقتصادى با رویکرد مسوولیت‌پذیرى اجتماعی دبیرخانه دائمى این آیین در راستاى تحقق اهداف توسعه پایدار و تاکید بر نقش ژئوپلیتیک و راهبردى ایران با هدف هم‌افزایى ملى و افزایش احساس مسوولیت اجتماعى در برابر سلامت جامعه انسان‌ها و محیطى که شرکت‌ها و سازمان‌ها در آن فعالیت مى‌‌کنند، برگزار شد.

بدیهی است آریاساسول سازمانی رقابتی در کلاس جهانی با سودآوری پایدار و سرآمد در ایمنی، رعایت حقوق مشتری، حسابرسی و مدیریت دارایی‌های فیزیکی و است و دارای افتخارات فراوان داخلی و بین‌المللی در این حوزه‌هاست. تندیس‌های داخلی صادرکننده‌ نمونه‌ ملی و گواهینامه‌های رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، نشان‌های دریافت شده در حوزه‌ مدیریت HSE از British Safety Council، گواهینامه‌ مسابقات بهترین تجربه‌ی جهانی (Best Practice)، تندیس ملی حسابرسی داخلی و ... بخشی از افتخارات این شرکت بین‌المللی است.

شرکت پلیمر آریاساسول یکی از پیشرو ترین صنایع کشور در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی و حفاظت و حمایت از محیط زیست است که در سال‌های اخیر با صرف هزینه‌های قابل توجه و انجام اقدامات منحصر‌به‌فرد و متمایز در راستای توسعه پایدار گامهای موثری برداشته است.


نام:
ایمیل:
* نظر: