bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۹ - ۰۳ آبان ۱۴۰۱
کریم جعفری: در گزارش نخست امروز صفحه رویداد روزنامه در تحلیلی مبسوط به منظومه فکری و رفتاری رئیس‌جمهور یهودی و وابسته به غربِ حاکم بر اوکراین پرداخته و جهانی را که او برای خودش ساخته، تحلیل کردیم.

کریم جعفری: 

در گزارش نخست امروز صفحه رویداد روزنامه در تحلیلی مبسوط به منظومه فکری و رفتاری رئیس‌جمهور یهودی و وابسته به غربِ حاکم بر اوکراین پرداخته و جهانی را که او برای خودش ساخته، تحلیل کردیم. انتظار او از این «جهان» چنان زیاد و پر از توقع است که گاهی اوقات فرد را درمانده می‌کند. با این حال، او که همزمان شهروند «اسرائیل» نیز به‌شمار می‌رود و به آن افتخار می‌کند، نمی‌تواند این معادله را حل کند که «چرا به‌عنوان یک یهودیِ شهروندِ اسرائیلِ عاملِ امریکا» از کمک‌ها و همراهی واقعی و عینی «اسرائیل» بهره‌مند شود. این انتظار به زعم زلنسکی برآورده نشده و او بدون شک همه راه‌ها را نیز رفته است تا شاید صهیونیست‌های ساکن در فلسطین اشغالی را با خود همراه کند. چیزی که کمتر کسی به آن پرداخته، چرایی اصرار بیش از پیش زلنسکی برای همراه کردن صهیوینست‌ها است و این سوال را کسی تا الان به درستی پاسخ نداده، اما به‌نظر می‌رسد که دلایل او متعدد باشد ولی مهم‌ترین دلیل به «یهودی بودن و صهیونیست‌ بودن» خود وی باز می‌گردد که در طول سال‌های گذشته هیچوقت نکته دوم و البته بالاتر از آن شهروندی «اسرائیل» را تکذیب نکرده و بلکه به آن افتخار نیز کرده است. این مساله باعث‌شده تا او هیچ پاسخی برای میلیون‌ها شهروند غیریهودی اوکراینی که برایشان سوال است چرا رژیمی که رئیس‌جمهور کشورشان خود را شهروندش می‌داند و مدعی حمایت از یهودیان جهان است، حاضر به حمایت از جنگی که یکی از ستون‌های شروعش کانون‌های یهودی و مافیای قدرتمند زر و زور و تزویر حاضر در اوکراین است نشده است. اما با همه آه و ناله‌های زلنسکی، سران رژیم صهیونیستی حساب و کتاب خودشان را دارند، همان حساب و کتابی که در گزارش امروز نیز به صراحت به آن اشاره کردیم و گفتیم که هیچ کشوری حاضر نیست به‌خاطر اوکراین شکست‌خورده و ویران‌شده، روابطش با روسیه را نابود کند. اما شنیدن آخرین استدلال‌های زلنسکی برای همراه کردن رژیم صهیونیستی با خود در جنگ علیه روسیه شنیدنی است و نشان می‌دهد او دچار نوعی درگیری شدید بر سر این مساله شده است. خوانش تک‌تک این کلمات و واژه‌ها به ما می‌گوید که همان منظومه فکری که زلنسکی در طول هشت ماه گذشته با آن خود را تسلی داده و با کلاه گذاشتن سر خود و تلقین‌های صورت‌گرفته توسط انگلیسی‌ها و امریکایی در توهم پیروزی به‌سر می‌برد، همچنان ادامه دارد. مظلوم‌نمایی و «ننه من غریبم‌بازی» که زلنسکی در گفت‌وگو با یکی از نشریات صهیونیست درآورده واقعا در شأن یک دلقک است.

نگاهی به این اظهارات که در ادامه آن را خواهید خواند نشان می‌دهد که یا زلنسکی واقعا فکر می‌کند صهیونیست‌ها تسلیحاتی دارند که آدم فضایی‌ها برایشان ساخته‌اند و شکست‌ناپذیر است یا آنکه از این حرف‌ها هدف دیگری دارد. حقیقت آن است که به جز پاتریوت و چند سامانه دیگر پدافندی مانند تاد، هر چه در غرب موجود بوده و اعضای ناتو داشته‌اند چند واحدی را برای ارتش زلنسکی ارسال کرده‌اند، اما باوجود حضور این پدافند چند لایه باز هم گل‌های شمعدانی صاف به گلدان مدنظر رسیده و کار خود را انجام می‌دهند. حقیقت دیگر آنکه این صحبت‌ها نشان از آن دارد که زلنسکی در مورد موفقیت در انهدام پهپادهای مورد استفاده ارتش روسیه «مثل سگ» دروغ می‌گوید.

زلنسکی خطاب به مقامات اسرائیلی گفت: «صدای کریه پرواز پهپادهای ایرانی هر شب در آسمان ما به گوش می‌رسد. متاسفانه ما گنبد آهنین خود را نداریم. ما هنوز یک سیستم دفاع هوایی و دفاع موشکی مدرن و موثر نداریم که بتواند آسمان ما را ایمن کند. به همین دلیل است که روسیه امیدوار است از ترور در هوا برای جبران خسارات زمینی استفاده کند. بسیاری از کشورهای دموکراتیک به ما کمک می‌کنند. اما ما نیز از اسرائیل کمک می‌خواهیم. آیا زمان آن نرسیده که شما انتخاب کنید که با چه کسی هستید؟ با جهانی دموکراتیک که شانه به شانه در برابر تهدید وجودی موجودیت خود می‌جنگد؟ یا با کسانی که چشم بر ترور روسیه می‌بندند، حتی زمانی که بهای ادامه ترور نابودی کامل امنیت جهانی است؟ من اطمینان دارم که شما به سوالات من پاسخ عادلانه خواهید داد!».

دقت کنید، او چه گفته و چه خواسته است؟ «صدای کریه پهپادهای ایرانی هر شب در آسمان به گوش می‌رسد» تو که مدعی شده‌ای بالای 70 درصد ازاین پهپادها را منهدم می‌کنید! اگر چنین است فکر می‌کنید گنبد آهنین صهیونیست‌ها که برای زدن راکت و خمپاره ساخته شده، می‌تواند پهپاد را با آن سرعت اندک رهگیری کند و بزند؟ یعنی صهیونیست‌ها به تو نگفته‌اند دلیل واقعی اینکه حاضر به تحویل این سامانه نیستند چیست؟ خلاصه آنکه، دلقکی که لباس سیاست بپوشد از این بهتر نخواهد شد!.
نام:
ایمیل:
* نظر: