bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۹ - ۲۰ آبان ۱۳۹۴
سد «هشتاد هکتاری» شهرستان جم بر اثر بارندگی‌های شدید و حجم بالای آب شکسته شد.
عضو شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان جم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکسته‌شدن سد «هشتاد هکتاری» شهرستان جم اظهار داشت: از روز گذشته شاهد بارش‌های شدیدی در سطح شهرستان جم بوده‌ایم.

مصطفی نصیری ادامه داد: بر اثر این بارش‌ها شاهد جمع‌شدن حجم زیادی آب پشت سد هشتاد هکتاری شهرستان جم بودیم و حجم بالای آب باعث شکسته‌شدن این سد شد.

وی اضافه کرد: روستای گرمک شهرستان جم در مسیر آب این سد قرار دارد که جاری شدن آب سد باعث ورود خسارت‌هایی به روستا و مزارع کشاورزی شد.

عضو شورای اسلامی روستای آبگرمک افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است.

نصیری بیان کرد: شکسته شدن سد هشتاد هکتاری باعث شد تا مزارع گوجه‌فرنگی در این منطقه به صورت کامل خسارت ببیند و شاهد نابودی مزارع هستیم.

عضو شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان جم گفت: شکسته شدن سد و جاری شدن آب باعث تخریب دیوار خانه‌ها و همچنین ورود آسیب به معابر و پل‌های روستای آبگرمک شده است.

بارش ۱۲۵ میلیمتری در جم

فرماندار شهرستان جم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از روز گذشته تاکنون ۱۲۵ میلیمتر بارندگی را در سطح شهرستان جم داشته‌ایم، گفت: در حال بررسی وضعیت خسارت‌های بارندگی در سطح شهرستان هستیم.

فتح‌الله نوروزی به آماده‌باش نیروهای امدادی این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: بر اثر شدت بارندگی‌ها و حجم بالای آب، سد هشتاد هکتاری شهرستان جم شکسته شد.

وی به ریزش کوه در محور جم - سیراف نیز اشاره کرد و گفت: با اقدامات صورت‌گرفته و حضور اکیپ‌های راهداری، مسیر مذکور باز است و تردد در حال انجام است.
برچسب ها: سد ، جم
نام:
ایمیل:
* نظر: