bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۶ - ۲۲ آبان ۱۳۹۴
مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید پیش بینی کرده لیونل مسی در ماه ژانویه برای پنجمین بار به توپ طلای جهان دست پیدا کند.
رونالدو یکی از نامزدهای کسب توپ طلا است و در صورتی که برنده شود برای چهارمین بار به توپ طلا می رسد با این حال خودش اعتقاد دارد که مسی از وضعیت بهتری برای کسب توپ طلا برخوردار است. 

رونالدو گفت: بخواهم صادقانه صحبت کنم باید بگویم مسی این جایزه را می برد. البته بستگی به آرا دارد. من در فصل ۱۵-۲۰۱۴ موفق شدم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم و بهترین فصل خودم را به نمایش گذاشتم. برترین گلزن اروپا هم شدم با این حال همه چیز به رای دهندگان بستگی دارد. بردن این جایزه دشوار است اما صادقانه باید بگویم که اصلا در خصوص آن نگران نیستم چراکه من بارها گفته ام هرگز فکر نمی کردم برای سه بار توپ طلا را ببرم. مسی سال گذشته سه گانه لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا و جام حذفی اسپانیا را برده است. 

وی در خصوص اینکه در سال های گذشته همواره بین او و مسی رقابت بوده گفت: من با مسی رقابتی ندارم. ما روابطی عادی داریم. برای هشت سال است که جایزه توپ طلا بین من و او تقسیم می شود . هیچکس پیش از این چنین کاری نکرده و این خیلی خوب است. روابط من و مسی خوب است. او برای یک باشگاه بازی می کند و من برای یک باشگاه دیگر. 

رونالدو در ادامه گفت: من و مسی روابط خیلی خوبی با هم داریم. ما از آن دوستانی نیستیم که به خانه هم برویم اما به هم احترام می گذاریم. 
برچسب ها: رونالدو ، مسی ، توپ طلا
نام:
ایمیل:
* نظر: