bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴
به مناسبت هفته بسیج 850 برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی درسطح دو هزار و500 رده بسیج با شعار بسیج دست قدرت خدا و با رویکرد محرومیت زدایی در این استان برگزار می شود.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته بسیج 850 برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی درسطح دو هزار و500 رده بسیج با شعار بسیج دست قدرت خدا و با رویکرد محرومیت زدایی در این استان برگزار می شود.

 سرتیپ دوم پاسدار فتح الله جمیری روز سه شنبه در نشست خبری خود به مناسبت هفته بسیج افزود: این برنامه ها شامل پیاده روی خانوادگی، میقات صالحین، افتتاح نمایشگاه دستاوردها و عرصه محصولات اقتصاد مقاومتی، اختتامیه مسابقه کتاب خوانی شهیدمهدوی شهید شاخص ملی سال 94 و نخستین یادواره شهدای وزرشکار است.
وی اضافه کرد: برگزاری همایش مشترک دانشجویان و طلاب، راویان فتح و خطبه خوانی حضرت زینب (س)، گردهمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر، شکوه ایستادگی و اجتماع بسیجیان و عطرافشانی قبور شهدا از جمله دیگر برنامه های هفته بسیج در استان بوشهر است.
جمیری اظهارکرد: امروز بسیج فراتر از ایران اسلامی به عنوان یک فرهنگ و تفکر در بسیاری از کشورهای آزادیخواه نهادینه شده است.

وی افزود: بسیج در اول انقلاب حضوری فعال در حفظ ارزشهای انقلاب داشت و بعد از دفاع مقدس در عرصه سازندگی نیز به عنوان یک فرصت در خدمت مردم بوده است.
جمیری گفت: بسیج امروز در عرصه دفاعی، بازدارندگی و رزمی در قالب سازمانهای مختلف در گردانهای بیت المقدس، عاشورا، الزهرا و کوثر سازماندهی شده و برای دفاع از مرزهای ایران و درمسائل فرهنگی به عنوان یک مجموعه تاثیرگذار است.
وی یادآور شد: بسیج در کنار کارهای فرهگی و دفاع از مرزها در کار محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی کارهای بزرگی انجام داده است به گونه ای که امسال برای اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال و تحکیم پایه های اقتصادی جامعه در استان بوشهر 200 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این اعتبار در کارها و مشاغل خانگی از جمله پرورش زنبورعسل، تولید قارچ، بسته بندی کوچک خرما، کارهای گلخانه ای و دامهای کوچک هزینه می شود.
جمیری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در باره جنگ های نیابتی گفت: این فرمایشات نوعی آماده باش برای ما بود و امروز این آمادگی را داریم که با قدرت در مقابل این دسیسه دشمن ایستادگی و از مرزهای خود محافظت کنیم.
وی در مورد تروریسم یادآور شد: کسانیکه تروریسم را در دنیا پرورش داده اند امروز دامن خودشان را گرفته و تنها راه نجات مبارزه با پدیده تروریسم است.
جمیری در باره شهید نادر مهدوی بیان کرد: مهدوی شهید شاخص کشور امروز بهترین الگوی استکبار ستیزی درجامعه شناخته شده و برگ زرین دیگری است که به سابقه دو قرن مقاومت استان بوشهر در مقابل استکبار جهانی افزوده شده است.
وی گفت: شهید مهدوی به دلیل مبارزه با استکبار امریکا ظرفیت معرفی جهانی دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: