bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
سهم ایجاد اشتغال برای شهرستان دیلم ۵۲۶ نفر در سال گذشته تعیین شد که با برنامه‌های گوناگون این میزان به ۸۲۵ نفر افزایش یافت که رشد ۱۵۰ درصدی دارد.
معاون عمرانی فرماندار دیلم گفت: سهم ایجاد اشتغال برای شهرستان دیلم ۵۲۶ نفر در سال گذشته تعیین شد که با برنامه‌های گوناگون این میزان به ۸۲۵ نفر افزایش یافت که رشد ۱۵۰ درصدی دارد.

 محمد طاهری در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری دیلم با بیان اینکه شهرستان دیلم دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه سرمایه‌گذاری است اظهار داشت: این شهرستان علاوه بر سرمایه‌گذاری در دهکده‌های گردشکری در حوزه‌های کشاورزی و تجارت و بازرگانی دارای قابلیت‌های مهمی است که طرح‌های آن تدوین شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر گفت: این منطقه ویژه ظرفیت‌های مهمی برای سرمایه گذاری در دیلم فراهم کرده که اکنون طرح‌ها و پروژه‌های مهم صنعتی دراین منطقه برای اجرا طراحی شده است.

معاون عمرانی فرماندار دیلم با اشاره به اینکه وام‌های اشتغال‌زایی نقش مهمی در ساخت و ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های اشتغال‌زایی دارد افزود: بانک‌های عامل دراین مهم مشارکت خود را بیشتر کنند تا شاهد تحول اقتصادی و معیشتی در شهرستان دیلم باشیم.

طاهری با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال  در دیلم150 درصد رشد داشته است بیان کرد: سهم ایجاد اشتغال برای شهرستان دیلم 526 نفر در سال گذشته تعیین شد که با برنامه‌های گوناگون این میزان به 825 نفر افزایش یافت که رشد 150 درصدی دارد.

وی با تاکید بر نقش مهم صندوق توسعه روستایی در ایجاد مشاغل خانگی گفت: صندوق توسعه روستایی با تصویب طرح‌های اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی استان از این طرح‌ها حمایت می‌کند و آن‌را به تصویب می‌رساند.
منبع:
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر: