bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
فوتبال بوشهر در هفته‌ای که گذشت؛
فوتبال همچنان برای بوشهری‌ها جذاب است، در هفته‌ای که گذشت، ما با چند تن از چهره‌های فوتبال استان گفت‌وگو کردیم که تقریبا همه گلایه داشتند، گلایه‌ای که نیاز نیست جای دوری برود و البته از ماست که برماست.
بامداد جنوب: فوتبال همچنان برای بوشهری‌ها جذاب است، در هفته‌ای که گذشت، ما با چند تن از چهره‌های فوتبال استان گفت‌وگو کردیم که تقریبا همه گلایه داشتند، گلایه‌ای که نیاز نیست جای دوری برود و البته از ماست که برماست. با وجود این، نگاه کردن به مسائل مرتبط با فوتبال استان نشان می‌دهد که این ورزش همچنان در کوران توجه‌ها قرار دارد و در صورت حمایت می‌تواند جوانان بیشتری را سرگرم کند. فوتبال بوشهر در این هفته شاهد اتفاقات مختلفی بود که برخی از آنها باعث تعجب فوتبال دوستان بوشهری شد.

به گزارش فوتبال بوشهر، روز بازی ایرانجوان بوشهر و مس کرمان خبری در فضای مجازی پیچید که جای تعجب داشت و آن هم ممانعت از ورود یکی از هواداران ایرانجوان به‌نام امید محمدیان به ورزشگاه شهید بهشتی بود. کاری به اتفاقات رخ داده میان طرفین و حرف و حدیث‌ها نداریم اما جلوگیری از ورود یک هوادار به ورزشگاه در این شرایط جالب نیست، در روزگاری که دنیا به‌سمت پیشرفت و تبادل نظر حرکت می‌کند، تصمیمات این‌ چنینی جای تعجب دارد، ایرانجوان اگر می‌خواهد روزهای خوبش را ادامه دهد باید یک دل و متحد باشد.
هفته اول مرحله نهایی لیگ دسته سوم آغاز شد و هیچ خبری از حضور نمایندگان استان نبود، پرسپولیس برازجان و ایرانجوان خورموج تا این لحظه حضورشان مشخص نیست. حال آن همه وعده‌های رنگارنگ به کجا رفت بر ما هم پوشیده است. در این‌باره مفصل‌تر خواهیم نوشت.

در طول یک سال گذشته جوانی علاقه‌مند و سر به زیر همواره در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر حضور دارد که دوربین به دست و بدون هیچ چشمداشتی مشغول عکاسی از مسابقات فوتبال در سطوح مختلف است. امیر احمدی که تصاویر ارسالی او را در اکثر رسانه‌های استان مشاهده می‌کنیم در جمعی خودمانی از نحوه برخورد برخی افراد گلایه داشت که جای تاسف دارد. دوستان ما متوجه باشند محیط ورزش و به‌خصوص استادیوم شهید بهشتی جای جذب جوانان علاقه‌مند به ورزش است نه دفع آنها، در روزهایی که کسی وقتی نمی‌گذارد برای گرفتن تصاویر بازی‌های مختلف به‌خصوص فوتبال پایه، این جوان علاقه‌مند برای ثبت تصاویر و بدون دریافت مبلغی راهی استادیوم می‌شود تا سهم خود را در کمک به پیشرفت فوتبال استان ادا کند. مسولان ورزش استان متوجه باشند که خوش‌رفتاری در برخورد با قشر زحمتکش عکاس نیاز ما است.

استقبال از بازی ایرانجوان  و مس کرمان بعد از مدت‌ها ورزشگاه پیر بوشهر را خوشحال کرد. نتایج خوب ایرانجوان در چند بازی اخیر باعث آشتی هواداران با فوتبال شده تا جایی‌ که دو خبرگزاری معتبر کشور به این موضوع اشاره کردند.
یکی از خبرهای عجیب در این هفته منتشر شد، خبرنگار ما در حال تهیه مستنداتی از چندین مورد اخاذی در فوتبال است که به‌زودی آنها را رسانه‌ای خواهد کرد.
محمد‌حسین زاهدی‌فر داور شایسته استان همچنان مورد بی‌مهری کمیته داوران قرار دارد و آنچنان که شایسته است، در کانون توجه نیست. حیدری اهل همدان هم بالاخره بازی قرمز و آبی را سوت زد اما هنوز نوبت به داور الیت اهل برازجان نرسیده. به‌نظر می‌رسد بی‌مهری‌ها همچنان ادامه دارد...
در خبر‌ها آمده بود که حسین هدایتی میلیاردر معروف فوتبال قول پرداخت پاداش پنج میلیون تومانی را بابت برد ایرانجوانی‌ها داده، این اتفاق تلنگری است برای مسوولان استان ما که استاد پایتخت‌نشین به فکر پاداش ایرانجوانی‌ها است اما در بوشهر، هیچ سهامدار و مسوولی به فکر نیست.

این هفته دو برد خوب نصیب پرسپولیس گناوه و پارس جم شد. پارس در ماهشهر کار بزرگی کرد و میزبان مدعی را شکست داد تا باز هم در کورس صعود باقی بماند. از مهدی پاشازاده و مجموعه پارس توقع یک اتفاق خوب را داریم و آن هم صعود به لیگ یک است که می‌تواند استان را خوشنود سازد. پرسپولیس گناوه در خانه تیم مدعی بعثت را برد تا برای ماندن امیدوار شود. نادر جعفری در نیم فصل دوم تیمش را با چند خرید خوب جمع کرد.
جلیل شعرانی آرام و بی سر و صدا قضاوت‌های خوب خود را در لیگ برتر ادامه می‌دهد. این کمک داور مسلط دربی خوزستان میان فولاد و استقلال خوزستان را به‌خوبی پرچم زد. بعد از آن‌ که علیرضا صمیمی دروازبان شایسته و بوشهری تیم ملی فوتسال ایران از نبود یک تیم بوشهری در لیگ برتر فوتسال انتقاد کرد، گویا خبر‌هایی در راه است و شاید فوتسال استان تکانی بخورد.
شاهین در خلخال یک امتیاز خوب گرفت تا همچنان صدرنشین باقی بماند، شاگردان کامیاب کم کم برای صعود به دور دوم آماده می‌شوند. صعود به دور بعد و تلاش برای لیگ یکی شدن یک راه دارد و آن هم حضور چند هزار نفره هواداران شاهین در بازی‌های خانگی است. یکی از نکات عجیبی که در پایان بازی‌های خانگی ایرانجوان بوشهر به چشم می‌خورد، فرار بازیکنان بومی و جوان این تیم از مصاحبه با دوربین‌های تلوزیونی است که حکایت از کم‌رویی آنها دارد. بازیکنان بوشهری باید بدانند برای پیشرفت و گرفتن حق خود می‌بایست در برقراری ارتباط بهتر عمل کنند.
گفته می‌شود مهدی طارمی مهاجم بوشهری و ملی‌پوش پرسپولیس تمامی پیشنهادات رسیده از روسیه، ترکیه و قطر را رد کرده و تا آخر فصل در ایران می‌ماند. به گفته مدیر برنامه‌های او پیشنهادات جدی از فرانسه و آلمان آمده و شاید طارمی را سال آتی در یک لیگ معتبر اروپایی ببینیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: