bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
دروغ‌بافی هم نمی‌تواند کاری کند؛
جوانی از جنس اصلاحات و اعتدال. شاید این صریح‌ترین عنوانی باشد که بتوان برای حسین بردستانی از آن یاد کرد. بردستانی جوان است و امیدهای فراوانی به وی وجود دارد.
جوانی از جنس اصلاحات و اعتدال. شاید این صریح‌ترین عنوانی باشد که بتوان برای حسین بردستانی از آن یاد کرد. بردستانی جوان است و امیدهای فراوانی به وی وجود دارد. هر چند او روز گذشته مورد بی‌اخلاقی شدید مدعیان اصلاح‌طلبی (شما بخوانید فرصت‌طلبی) قرار گرفت و نام فرد دیگری به‌جای او در نشست شعبه استانی حزب عدالت و توسعه قرار گرفت اما واقعیت‌ها روایت دیگری دارند. 
حسین بردستانی که به‌دلیل اشتغال در حوزه نفت و گاز در محل زندگی‌اش به‌خوبی از مشکلات مردم حوزه انتخابیه‌اش با خبر است و به همین دلیل می‌تواند امید مردم شهرستان‌های جنوب استان در مجلس برای پیگیری‌ مطالباتشان باشد، به شکل هدفمندی مورد تهاجم قرار گرفته تا به بهارستان نرود و مردم این حوزه از وجود جوانی خوش‌بیان و مطلع محروم شوند اما روند تحولات سیاسی در شهرستان‌های جنوبی استان و استقبال مردمی بیانگر آن است که او موقعیت بسیار خوبی دارد. بردستانی علاوه بر آن‌که حمایت اصلاح‌طلبان جنوب استان را دارد، اصلاح‌طلبان کشور هم از او حمایت می‌کنند و علاوه بر آن، حجت‌الاسلام شیخ محمد فولادی نیز در جمع حامیان او حضور دارد. 

حسین بردستانی در ادامه تبلیغات انتخاباتی خود در روستای دمیگز شمالی، اولی شمالی، اولی جنوبی و لمبدان بالایی حضور پیدا کرد و با ایراد سخنرانی به بیان دیدگاه‌ها و راهکارهای خود در عرصه انتخابات پرداخت. وی به شرح اهداف خود از شرکت در انتخابات و آگاهی به معضلات منطقه پرداختند. وی بحران اشتغال را در پایتخت انرژی ایران پیچیده‌ترین بحران عنوان کرد و تاکید کرد: باید با حفظ و صیانت از نیروی متخصص بومی سعی در استفاده حداکثری از پتانسیل‌های صنعت کرد.
حسین بردستانی هدف خود را احقاق حقوق حقه مردم دانسته و تکیه بر عقلانیت را از مهم‌ترین شاخصه‌های مجلس عنوان کرد و از مردم خواست به کسی رای دهند که عقل‌گرا باشد تا بتواند به احقاق حق مردم بپردازد.
در دومین شب تبلیغات بردستانی در جمع مردم بردستان حضور یافت که در ابتدای جلسه عباس مرادی دبیر مجمع اصلاح‌طلبان جنوب به ایراد سخنرانی پرداخت. وی با تشکر از مردم خونگرم و همیشه در صحنه بردستان، تعلق خاطر خود را به زادگاهش نشان داد و بردستان را شهر اندیشه‌های ناب سیاسی و شهر اصلاحات و عقلانیت دانست.

مرادی انتخابات این دوره را؛ انتخاب بین اندیشه‌های بلند و تحجرگرایانه و انتخاب بین رشد سیاسی و اقتصادی و واپس‌گرایی عنوان کرد و گفت: ما افتخار می‌کنیم سردمدار اصلاحات جنوب بوده و حامی اندیشه هستیم نه شخص. بزرگانی همچون علی کرمی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فولادی از بزرگان اصلاحات هستند. اصلاح‌طلبان دلسوزترین و دغدغه‌مندترین افراد هستند و هدفی جز رشد و اعتلای مملکت ندارند. امید داریم مردم بردستان در هفتم اسفند حماسه‌ای دیگر بیافرینند و با انتخاب حسین بردستانی بار دیگر شاهد مجلسی عقل‌گرا باشیم.
پس از مرادی، حجت‌الاسلام محمد فولادی به ایراد سخنرانی پرداخت. وی شهر بردستان را وطن دوم خود عنوان کرد و از احساسات مردم بردستان نسبت به خود تشکر کرد. شیخ فولادی راه رسیدن به دموکراسی و آزادی اندیشه را صندوق‌های رای عنوان و تاکید کرد: در این انتخابات مردم با رای حداکثری کسانی را به مجلس بفرستند که حامی اندیشه‌های اصلاحات باشند. وی گفت: رد صلاحیت‌های گسترده برای دلسرد کردن مردم بود اما ما باید به حداقل‌هایمان قانع باشیم و به صندوق‌ها پشت نکنیم تا از ورود متحجرین جلوگیری شود. 

پیشکسوت جریان اصلاحات جنوب استان بیان کرد: مجلس کنونی مجلس اصلاحات نیست اما باید از عوامل تندرو تهی شود. حجت‌الاسلام فولادی دین اسلام را دین مسامحه و رافت خواند و خشونت را مورد مذمت بزرگان دین شمرد. در پایان فولادی همه مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد و به صراحت گفت: رای من حسین بردستانی است و به شما سفارش می‌کنم که با تفکر و عقلانیت اصلح را انتخاب کنید. 
پس از سخنان حجت‌الاسلام فولادی، حسین بردستانی به ایراد سخن پرداخت. وی در ابتدا از حضور مردم متمدن شهر تاریخی بردستان و بزرگان جمع قدردانی کرد، کاندیدای مورد حمایت مجمع اصلاح‌طلبان جنوب در ادامه، به شرح اوضاع سیاسی فعلی پرداخت:
آنها می‌خواستند با رد صلاحیت‌های گسترده مانع از حضور مردم در انتخابات شوند و با استفاده از رسانه‌های جمعی سعی در ناامید کردن مردم داشتند اما همان‌گونه که عصای موسی به اذن الهی سحر ساحران را باطل کرد مردم سلحشور ایران در روز هفتم اسفند با حضور و مشارکت حداکثری راه را بر اعتلای عقلانیت هموار خواهند کرد. تا زمانی که سیاست و سیاست‌آموزی رشد پیدا نکند به جامعه محوری نخواهیم رسید و تا جامعه محوری حاصل نشود ما به جامعه مدنی نخواهیم رسید. بزرگان اصلاحات تاکید بر حضور حداکثری برای شکست تمامیت خواهان دارند و ما نیز با حضور حداکثری نمی‌گذاریم راه بر آنها هموار شود.

وی مجلس را مهم‌ترین نهاد سیاسی دانست که بنا به فرموده امام (ره) مجلس در راس امور است و گفت: ما باید با رای حداکثری ثابت کنیم که مجلس در راس امور خواهد بود. من از تمام اقشار و آحاد صاحب‌نظر خواهش می‌کنم با حضور در انتخابات راه را برای رشد عقلانیت و مجلس قانون‌مدار مهیا کنند. توسعه سیاسی که مقدم بر توسعه اقتصادی است در صندوق قرار دارد.
بردستانی فلسفه حضور خود در این دوره انتخاباتی را حل سه بحران عظیم منطقه‌ای عنوان کرد: بحران اول، بحران آموزش است که بحران اصلی منطقه است. بحران آلودگی دومین بحران و بحران سوم و پیچیده‌ترین آنها، اشتغال است که نماینده پایتخت انرژی ایران باید تمام اهتمام خود را برای حل این سه بحران مصروف کند. وی نماینده را نشان هویت منطقه دانست و بسیاری از معضلات منطقه را نبود شخصیت‌های بومی متخصص در راس امور عنوان کرد. 
کاندیدای مورد حمایت جبهه اصلاح‌طلبان کشور در ادامه گفت: نماینده پایتخت انرژی باید قدرتمند در مطالبه خواسته‌های صنعتی مردم باشد و برای گرفتن ریاست کمیسیون انرژی مجلس نامزد شود و تاثیر زیادی بر تصمیم‌گیری‌های کلان مسوولان انرژی کشور داشته باشد. در این زمینه برنامه سند چشم‌انداز تدوین شده که تلاش می‌کنیم حداکثر مشکلات و معضلات منطقه حل شود.
 

نام:
ایمیل:
* نظر: