bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
این فیلم با موضوع دفاع مقدس از سال گذشته مراحل فنی خود را طی کرده و به‌تازگی با پایان‌یافتن مراحل صداگذاری و میکس نهایی، آماده نمایش و تحویل به شبکه یک سیما شده است.
بامداد24: فیلم تلویزیونی «مردان آفتاب»، ساخته داریوش غذبانی و تهیه‌کنندگی بهروز کریمی به‌پایان رسید.

مسوول روابط عمومی انجمن سینمای جوان در گفت‌و‌گو با بامداد  اعلام این خبر گفت: این فیلم با موضوع دفاع مقدس از سال گذشته مراحل فنی خود را طی کرده و به‌تازگی با پایان‌یافتن مراحل صداگذاری و میکس نهایی، آماده نمایش  و تحویل به شبکه یک سیما شده است.

بهنام شکیبا افزود: فیلم «مردان آفتاب»، هم‌اکنون در مرحله بازبینی شورای شبکه یک سیما قرار دارد و به‌زودی به روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

 شکیبا با بیان این‌که تصویربرداری این فیلم در شرایط سخت و طاقت‌فرسا در کردستان به‌پایان رسید، ادامه داد: داستان این تله‌فیلم با موضوع دفاع مقدس درباره دو رزمنده ایرانی است که در دام یک تک‌تیرانداز عراقی قرار گرفته‌‌‌اند و حضور یک پیرمرد محلی اتفاقاتی را در این فیلم برای آنها رقم می‌زند و... .

عنایت‌الله شفیعی، حسن جوهرچی،حمیدرضا محمدی، بابک انصاری، سینا سهیلی، بهزاد داوری و سینا سعیدیان در این تله‌فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

«مردان آفتاب» در مدت 20 جلسه در لوکیشنی سخت در منطقه «ارامان» کردستان واقع در نقطه صفر مرزی ایران‌–‌عراق مقابل دوربین رفته است.

از جمله عوامل تولید این فیلم نیز می‌توان به بهروز کریمی (تهیه کننده و مجری طرح)، داریوش غذبانی (کارگردان)، فرشاد گل‌سفیدی (مدیرتصویربرداری)، ایمان امیدواری (چهره‌پرداز)، رضا حاجی‌درویش (طراح صحنه و لباس)، حسین تراب‌نژاد و مهدی حمزه (نویسنده)، شهاب شمسایی (مدیرتولید)، امید رومی‌آذربایجانی (پشتیبانی تولید)، محمدصالحی (صدابردار)، محسن روزبهانی (جلوه‌های ویژه)، المیرا شرافتیان (عکاس)، محمدبدرلو (دستیاراول کارگردان)، سام رند معروفی (منشی صحنه و برنامه‌ریز‌) و علی وزینی (روابط عمومی) اشاره کرد.

داریوش غذبانی فیلمساز بوشهری و دانش‌آموخته دانشگاه سینما و تئاتر سوره اصفهان است که تا‌کنون  ۱۵ فیلم کوتاه ساخته است، از جمله این فیلم‌ها می‌توان به «حنانه» (فیلم برنده جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره مسرر بارسلونا)، «امید»، «وصال»، «تنفس مصنوعی»، «آن شب» و ... اشاره کرد.

برچسب ها: بامدادجنوب
نام:
ایمیل:
* نظر: