bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
محمد مسلمی یکی از عموهای فیتلیه ای گفت: در ایام نوروز با برنامه "هفت سین را بچین" در کنار مردم خواهیم بود.
محمد مسلمی یکی از عموهای فیتلیه ای گفت: در ایام نوروز با برنامه "هفت سین را بچین" در کنار مردم خواهیم بود. با توجه به اینکه در زمانی نزدیک به ایام نوروز، این کار به ما پیشنهاد شد؛ "هفت سین را بچین" به صورت یک برنامه ترکیبی بوده و هر شب، ساعت 23 روی آنتن خواهیم بود.
وی افزود: این برنامه به صورت ترکیبی نمایش ، ترانه ، مسابقه و حضور مهمانان خواهد بود و مخاطب اصلی آن خانواده است.
مسلمی گفت: می‌خواهیم در این برنامه از نظر تصویری مخاطب را اغناء کنیم و از برنامه های معمولی که به صورت رادیویی از تلویزیون پخش می‌شود دوری کنیم و تصاویر زیبایی را برای مخاطبان به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: میهمانان این برنامه ورزشکاران، بازیگران خواهند بود که ما آن ها درخلال برنامه درگیر می کنیم و تنها یک پخش از این برنامه برای بچه ها در نظر گرفته شده است.
مسلمی تصریح کرد: این برنامه کاملا شاد و موضوعات آن  مرتبط با ایام نوروز مانند خانه تکانی، چهارشنبه سوری، امنیت ، مسافرت و ... است. برای مثال در بخشی از برنامه آقای بامزه، لطیفه تعریف می کند.
وی ادامه داد: ما در این برنامه از برنامه های تلویزیونی که به صورت گفت وگو محور پخش می‌شد فاصله گرفته ایم و سعی کردیم مهمانان در خلال برنامه با ما همکاری داشته باشند و شخصیت های شناخته شده به شکل نمایشی به برنامه ورود پیدا کنند.
مسلمی گفت: "هفت سین را بچین" تولیدی است و پیش تولید آن شروع شده و مشغول ضبط آن هستیم و تا اواخر نوروز بر سر این پروژه خواهیم ماند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه ما سال ها برای کودکان برنامه اجرا کرده ایم، یک بخشی از آناین برنامه را برای کودکان در نظر گرفته ایم و باز هم تأکید می کنم این برنامه مناسب خانواده است و همه خانواده می توانند برای تماشای آن پای تلویزیون بنشینند.
مسلمی عنوان کرد: "هفت سین را بچین" لوکیشن های متعدد دارد و  در حال حاضر مشغول ضبط بخش های نمایشی آن هستیم و بعد وارد کارهای استودیو می شویم.
مجری برنامه های کودک عنوان کرد: "هفت سین را بچین" حدود هشت آیتم دارد که سعی کردیم آن را با تم شاد به روی آنتن ببریم که حوصله تماشاگر سر نرود.

وی گفت: با توجه به اینکه پیشنهاد ساخت این برنامه از سوی شبکه یک دیر به ما اعلام شد از حدود 20 روز پیش، نگارش این برنامه آغاز شده و سعی می کنیم در این محدودیت زمانی دکور و آیتم های خوبی داشته باشیم و یک برنامه درخور را ارائه دهیم.
وی خاطر نشان کرد: تیم 12 نفره نویسندگان "هفت سین را بچین" به سرپرستی کریم خودسیانی و آهنگسازی آن برعهده محمد رضا چراغعلی، محمدکلهر و امید کرامتی است و عید نوروز را به همه هموطنانم تبریک می گویم وامیدوارم روزهای خوبی را در کنار آنها با برنامه "هفت سین را بچین" داشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: