bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: تکمیل طرح ساحل سازی بوشهر زمینه زیباسازی و اسکان گردشگران در این شهر را فراهم کرده است.
نصرالله اسدی صبح امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه شهر ساحلی بوشهر از نقاط گردشگر‌پذیر کشور است اظهار داشت: یکی از مقصدهای گردشگران شهرها و استان‌های نقاط مرکزی، غربی و شمالی کشور بوشهر است که امکانات لازم برای ارائه خدمات لازم فراهم شده است.

وی با تاکید بر آمادگی همه دستگاه‌های خدمات رسان برای استقبال از مسافران نوروزی در بوشهر گفت: خوشبختنه شهرداری بندر بوشهر همانند سالهای قبل اقدامات بسیار خوبی برای آمادگی شهر در استقبال از مسافران نوروزی انجام داده که تجهیز کمپ اقامتی مسافران، افزایش سرویس‌های بهداشتی، تجهیز امکانات پارک‌ها و نوار ساحلی از مهم‌ترین موارد آن است.

اسدی تاکید کرد: همه دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز از جمله فرمانداری، اورژانس، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و جمعیت هلال ‌احمر آمادگی لازم برای خدمت رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی دارند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های ساحل سازی گفت: تکمیل طرح ساحل سازی بوشهر زمینه زیبا سازی و اسکان گردشگران در این شهر فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه سواحل شهر بوشهر با امکانات رفاهی و اسکان مجهز شده افزود: ساحل بوشهر ضمن نوسازی به امکانات اسکان شامل الاچیق با نورپردازی مجهز شده که زیبایی خاصی فراهم کرده است.
برچسب ها: جامعه ، بوشهر ، ساحل
نام:
ایمیل:
* نظر: