bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
مشایخ ناجی ایرانجوان شد؛
هفته 35 لیگ دسته 1 روز گذشته برگزار شد و تیم ایرانجوان در یک بازی خانگی به مصاف تیم آلومینیوم هرمزگان رفت و در نهایت این تیم بوشهری بود که با گل امین مشایخ توانست 3 امتیاز بازی را کسب کند.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: هفته 35 لیگ دسته 1 روز گذشته برگزار شد و تیم ایرانجوان بوشهر در یک بازی خانگی به مصاف تیم آلومینیوم هرمزگان رفت و در نهایت این تیم بوشهری بود که با سوپر گل امین مشایخ توانست 3 امتیاز بازی را کسب کند.

ما شایسته این پیروزی بودیم
پس از پایان بازی با سرمربی تیم ایرانجوان گفت‌وگو کردیم و نظارت وی در مورد این بازی را جویا شدیم. سعید مفتخر در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که‌ بازیِ بسیار دشواری بود، افزود: من از نتیجه بازی راضی هستم ولی از بازی بازیکنان نه. البته تیم آلومینیوم که سقوطش قطعی شده بود برای این بازی هیچ استرسی نداشت و با وجود این‌که چند بازیکن خود را در اختیار نداشت ولی بازی خوبی را ارائه داد. به نظرم استرس مانع آن شد که بازیکنان ما نتوانند آن‌طور که ما از آنها انتظار داشتیم بازی کنند ولی همین که توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم، این خود جای شکر دارد. 
سرمربی ایرانجوان در ادامه افزود: تماشاگران مثل همیشه از ما حمایت کردند و جا دارد از آنها تشکر کنیم، شرمنده آنها هستیم که نتوانستیم که آن‌طور که آنها انتظار داشتند نتیجه مطلوبی کسب کنیم. ولی اگر همه به یاد داشته باشند ما از همان روز اول قول ماندن را داده بودیم و اگر در نیم فصل یار گیری بهتری انجام می‌دادیم و بازیکنان بهتری را به تیم اضافه می‌کردیم، بهتر نتیجه می‌گرفتیم. البته من از بازیکنان خود راضی هستم و اینجا جای دارد از آقای فرهمند مدیر عامل تیم که به تنهایی در تلاش است، مشکلات را حل کند تشکر کنم. من از مسوولان خواهش می‌کنم که از وی حمایت کنند.
مفتخر در پایان تصریح کرد: مطمئن باشید که ما از الان بهتر کار می‌کنیم. ما می‌توانیم در بازی‌های خارج از خانه که استرسی برای بردن نداریم، بهتر کار کنیم و نتیجه بهتری را کسب کنیم. همان‌طور که گفتم در این مدت بازیکنان استرس و فشار زیادی را تحمل کردند و ما به این 3 امتیاز نیاز داشتیم که در لیگ یک باقی بمانیم و همین موجب شد که بازی خوبی را ارائه ندهیم. سعی می‌کنیم که در بازی‌های باقی مانده بازی بهتری را ارائه دهیم و نتیجه بهتری کسب کنیم تا بتوانیم رتبه خود را در جدول بهبود بخشیم.

ایرانجوان سند بقای خود را امضا کرد
برای بررسی بهتر بازی با یک کارشناس فوتبال استان گفت‌وگو کردیم. فاضل قنبرپور در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که که قبلا هم پیش‌بینی کرده بودم که بازی سختی پیش ‌روی ایرانجوان است، گفت: تیم سقوط کرده آلومینیوم هیچ چیزی برای از دست دادن نداشت و بدون استرس در این بازی حاضر شد. بازی برای ایرانجوان گره‌خورده بود و امین مشایخ بود که با سوپر گل خود ایرانجوان را صاحب 3 امتیاز بازی کرد و این برد باعث شد که ایرانجوان سند ابقای خود در لیگ یک را تقریبا امضا کند تا با آرامش بتواند بقیه بازی‌ها را پشت سر بگذارد.
این کارشناس فوتبال در ادامه گفت: بازی با حملات ایرانجوان شروع شد و تیم حریف سعی کرد دفاع کند اما در نیمه اول ایرانجوان یکی از بدترین بازی‌های خود در طول فصل را انجام داد، چراکه نتواستند یک موقعیت هم ایجاد کنند. در نیمه دوم شرایط بهتر شد و سلمان بحرانی در میانه میدان، با تکنیک ذاتی خود در کنار مشایخ سعی کرد، بازی را کنترل کند. در این نیمه ایرانجوان موقعیت‌های خوبی را به‌وجود آورد ولی به‌دلیل اشتباهات متعدد بازیکنانش این موقعیت‌ها به‌راحتی از دست رفت اما در نهایت ایرانجوان به چیزی که لازم داشت، رسید. 
وی با بیان این‌که این بازی، از جمله بازی‌هایی بود که همیشه در فوتبال قابل پیش‌بینی است، تصریح کرد: ایرانجوان در این بازی محکوم به برد بود و با پیروزی در این بازی، آنها می‌توانند بدون دغدغه کار خود را در لیگ یک ادامه دهند. ناگفته نماند که تیم آلومینیوم بعد از اخراج امین مشایخ در دقیقه 75 بر روی دروازه ایرانجوان فشار زیادی آورد اما سعید مفتخر سعی کرد با تعویض‌هایش، عناصر دفاعی بیشتری را وارد زمین کند تا بتواند نتیجه را نگه دارد.
قنبرپور در پایان گفت: حمایت تماشاگران خوب بود. همین‌ که آنها به ورزشگاه می‌آیند بسیار خوب است چراکه فوتبال با همین تماشاگران زنده است و این را بدانید که مردم بوشهر با فوتبال زندگی می‌کنند. حال با توجه به این‌که ماندن ایرانجوان در لیگ1 قطعی شده است، امیدوارم از همین امروز مسوولان این تیم برای فصل بعد برنامه‌ریزی کنند، چراکه سال آینده وضعیت اگر به همین شکل باقی بماند بدون شک اتفاقات تلخی برای ایرانجوان رخ می‌دهد و به لیگ دو سقوط می‌کند.

شرح بازی
ایرانجوان که به‌شدت به 3 امتیاز این بازی نیاز داشت در حالی به مصاف تیم آلومینیوم هرمزگان رفت که این تیم سقوطش به لیگ دسته 2 قطعی شده بود. ایرانجوان از همان دقایق اول بازی سعی کرد با فشار‌ خود به دروازه حریف گل اول را به ثمر برساند و دفاع منطقی تیم آلومینیوم مانع گلزنی آنها شد. در ادامه ایرانجوان نتوانست موقعیت خطرناکی ایجاد کند تا یکی از بدترین بازی‌های خود را در نیمه اول تمام فصل به نمایش بگذارد. البته تیم آلومینیوم در این نیمه خیلی خوب بازی کرد.
در نیمه دوم ایرانجوان بازی را در دست گرفت و حملات متعددی را انجام داد. محمد طارمی در این نیمه موقعیت‌های خوبی را از دست داد و اگر بازیکنان ایرانجوان دقت بیشتری داشتند این تیم می‌توانست خیلی زود به گل برسد. در نهایت در در دقیقه 71 امین مشایخ برای ایرانجوان دست به کار شد و با ضربه استثنایی خود گل پیروزی بخش ایرانجوان را در این بازی به ثمر رساند ولی این پایان کار نبود و مشایخ در دقیقه 75 از زمین مسابقه اخراج شد تا ایرانجوان دقایق پایانی بازی را با یک یار کمتر ادامه دهد. تیم آلومینیوم هم از این فرصت استفاده کرد و حملات متعددی را روی دروازه ایرانجوان ایجاد کرد ولی هیچ‌کدام فایده‌ای نداشت و در نهایت ایرانجوان این بازی را برد تا با 45 امتیاز در رده 10 جدول مسابقات جای گیرد.
بهترین بازیکن زمین: سلمان بحرانی
بحرانی در این بازی دوید و هر چه داشت برای تیمش گذاشت. این هافبک دفاعی دونده و البته خوش تکنیک نشانه‌های از بزرگ شدن و پیشرفت را دارد. محمد شمسی در کنار بحرانی هم از خوب‌های تیمش لقب گرفت. او در نبردهای هوایی موفق ظاهر شد و کمربند میانی ایرانجوان را محکم‌تر از قبل کرده بود. در میان بازیکنان ایرانجوان امین مشایخ و امیر تهمورثی هم کاندیدای بهترین بازیکن زمین بودند.   

نام:
ایمیل:
* نظر: