bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
شکست ایرانجوان در برابر فولاد یزد
هفته سی و هفتم لیگ دسته 1 روز گذشته برگزار شد و ایرانجوان بوشهر در یک بازی خانگی در حالی به مصاف فولاد یزد رفت که تعدادی از بازیکنان خود را به‌دلیل محرومیت و مصدومیت نداشت.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: هفته سی و هفتم لیگ دسته 1 روز گذشته برگزار شد و ایرانجوان بوشهر در یک بازی خانگی در حالی به مصاف فولاد یزد رفت که تعدادی از بازیکنان خود را به‌دلیل محرومیت و مصدومیت نداشت.
شاگردان سعید مفتخر در روزی که بازی نه چندان دلچسبی را به نمایش گذاشتند با یک گل مغلوب تیم با انگیزه فولاد یزد شدند. نبود 4 بازیکن اصلی این تیم در خط دفاعی ایرانجوان شرایط را برای آنها دشوار کرد و باعث شد که یک شکست تلخ خانگی را تجربه کنند.
پیش بازی
این بازی، ديداري كم اهميت براي ايرانجوان ميزبان و فوق‌العاده حياتي و حساس براي فولاد مهمان در كرانه‌هاي خليج فارس، كه نتيجه آن مي‌توانست نقشي غيرقابل انكار در سرنوشت چند تيم بازي كند.
ايرانجواني‌ها كه چند هفته‌ايست با توجه به وضعيت جدول از دغدغه صعود و همچنين استرس سقوط فارغ هستند اين روزها فقط براي حفظ اعتبار و ارتقا جايگاهشان به ميدان مي‌روند و دليلي نمي‌بینند بيش از اندازه به آب و آتش بزنند اما در سوي مقابل، اين ديدار براي فولادمردان كوير فوق العاده حساس است. كسب سه امتياز اين ميدان براي يزدي‌ها در راه نيل به اهدافشان به‌نوعي حياتي است‌. شاگردان مجيد باقري‌نيا كه در چند بازي اخير روند روبه رشدي را طي كرده‌اند نيك مي‌دانند اگر با سه امتياز كامل از سواحل خليج فارس بازگردند كار سختي براي حفظ سهميه نخواهند داشت اما در صورت قبول شكست و حتي تساوي، گره معادلات اين تيم در راه بقا كور خواهد شد‌. بي‌شك فولاد با ترسيم يك استرانژي منطقي دنبال سه امتياز خواهد بود و ايرانجوان نيز مي‌خواست با خاطره‌اي خوش با هوادارانش وداع كند، چراكه اين بازي آخرين ميزباني بوشهري در فصل 95-94 خواهد بود و هواداران پرشور جنوبي از تيمشان توقع دارند در كمال آرامش نمايش قابل قبولي ارائه دهد .
بازي روز گذشته، دهمين تقابل رسمي دو تيم بود. در نه ديدار پيشين اين دو تيم ايرانجوان سه پيروزي و فولاد يزد دو پيروزي به‌دست آورده‌اند و چهار تساوي نيز در ساير ديدارهاي اين تيم رقم خورده است .
 آخرين رويارويي دو تيم در آذرماه سال گذشته در استاديوم شهيد نصيري يزد با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد كه ابوالفضل علايي(5) و محمد زارع قبادي(62) براي فولاد يزد و مهدي شكوهي(25) و رضا احمدشاهي(45) براي ايرانجوان گلزني كردند .
انگیزه کم باعث شکست ما شد
در همین راستا به بررسی بیشتر بازی به سراغ مربی ایرانجوان بوشهر رفتیم تا از نظریات او جویا شویم. آرامش در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که با توجه به این‌که ما ماندنمان در لیگ یک تثبیت شده بود، به همین‌ دلیل ترجیح دادیم از بعضی از بازیکنان اصلی خود استفاده نکنیم، افزود: بچه‌ها انگیزه لازم برای این بازی نداشتند و این تیم فولاد بود که با انگیزه زیاد پا به میدان گذاشته بود چراکه به 3 امتیاز بازی نیاز مبرم داشت. گلی هم که خوردیم در اثر اشتباه دروازه‌بانمان بود و در مجموع تیم ما کیفیت خوبی نداشت و تیم فولاد مستحق پیروزی در این دیدار بود.
وی در مورد عملکرد بازیکنان ایرانجوان در این بازی گفت: نه. از بازیکنان تیم به غیر دو نفر، اصلا راضی نیستم، چراکه‌ آنها نتوانستند برنامه‌ها ما را در زمین پیاده کنند و همین باعث شد کیفیت تیم ما در این بازی پایین باشد. البته محرومیت و مصدومیت برخی از بازیکنانمان در نتیجه این بازی تاثیر داشت و وقتی تیمی چندتا بازیکنان خوب خود را به این دلایل نداشته باشد، در بازی به مشکل بر می‌خورد. به هر حال تیمی که در لیگ یک بازی می‌کند باید بازیکنانی داشته باشد که کیفیت مشخصی داشته باشند و بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند اما در این بازی شانس با ما یار نبود اما ما شرفتمندانه وارد مسابقه شدیم و هدفمان کسب نتیجه در این بازی بود ولی این اتفاق رخ نداد. به هر حال ما از همین الان خود برای بازی آینده آماده می‌کنیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را در آخرین بازی فصلمان داشته باشیم. البته ناگفته نماند ما باید از همین الان برای فصل آینده برنامه‌ریزی مناسبی کنیم و در فصل نقل‌ و انتقالات تیم را به‌خوبی تقویت کنیم تا بتوانیم فصل آینده با کیفیت بیشتری در مسابقات حاضر شویم.
وی در ادامه گفت: تماشگران استقبال خوبی  از این بازی نکردند ولی از همان تعدادی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. تماشاگران که در این بازی به ورزشگاه آمده بودند حامیان ما هستند و در روزهای سخت هرگز ما را تنها نگذاشتند. در این بازی آنها تا لحظه آخر ما را تشویق ‌کردند و دوست داشتند ایرانجوان برنده این بازی شود ولی این اتفاق رخ نداد و ما از همه آنها ممنونیم که به ورزشگاه آمده بودند، تشکر می‌کنیم و به‌خاطر این شکست شرمنده آنها هستیم.
وی در پایان درباره موضوع ایرانجوان پس از مطمئن شدن از ماندن در لیگ، در دو بازی گذشته کم‌کاری کرد، یادآور شد: ما اصلا کم‌کاری نکرده‌ایم و نخواهیم کرد. در هر صورت تیمی که انگیزه نداشته باشد و در مقابل تیمی قرار بگیرد که انگیزه بالایی دارد، شک نداشته باشید که تیم صاحب انگیزه عملکرد بهتری خواهد داشت و ما هم از قائله مستثنی نبودیم. کم‌کاری اصلا در مرام و شخصیت تیم ایرانجوان نیست و در آینده به هیچ‌ عنوان خبری به‌عنوان کم‌کاری از سوی ایرانجوان و تیم‌های بوشهری شنیده نمی‌شود. 
ترکیب ایرانجوان
جوادنصاری‌، محمدشمسی، غلام احمدشاهی، امین مشایج، اویس کردجهان، مهدی طاهری، مصطفی احمدی، هانی چاپی، سلمان بحرانی، رامین دهقانی دهقانی، احسان اسدزاده

نام:
ایمیل:
* نظر: