bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۴ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
پارس جنوبی جم و نفت و گاز گچساران در پایان مسیر؛
امروز تیم پارس جنوبی جم در حساس‌ترین مسابقه فصل خود، در بازی برگشت پلی آف لیگ دسته 2 در ورزشگاه شهدای نفت به مصاف نفت و گاز گچساران می‌رود. بازی که...
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: امروز تیم پارس جنوبی جم در حساس‌ترین مسابقه فصل خود، در بازی برگشت پلی آف لیگ دسته 2 در ورزشگاه شهدای نفت به مصاف نفت و گاز گچساران می‌رود. بازی که هر از جهت برای فوتبال بوشهر مهم است، چراکه با موفقیت احتمالی پارس جنوبی در این بازی، استان بوشهر می‌تواند دو نماینده در لیگ دسته یک کشور داشته باشد.
امروز چشم همه مردم استان به پارس جنوبی است و همه از ته دل می‌خواهند که این تیم به لیگ یک صعود کند. پارس جنوبی پس از برد تیم گچساران با نتیجه 2 بر صفر، با روحیه زیاد و توپ پُر وارد این بازی می‌شود تا حماسه ناقص خود را تکمیل کند. طبق اطلاعاتی که ما به‌دست آورده‌ایم بازیکنان و کادر فنی این تیم خود را آماده این بازی حساس کرده‌اند. همچنین برای حمایت از این تیم، باشگاه پارس جنوبی چند دستگاه اتوبوس آمده کرده است تا هواداران را به گچساران ببرند. 
از سوی دیگر تیم نفت و گاز گچساران که چیزی برای از دست دادن ندارد تمام فکر و ذکر خود را برای این بازی گذاشته است. آنها در کنار این‌که بازی سختی در پیش دارند و دو گل خورده در بازی رفت را باید جبران کنند، باید مراقب تماشاگران خود باشند تا اتفاقاتی که هفته گذشته در جم رخ داد این‌بار در گچساران رخ ندهد. اتفاقاتی که اگر این‌بار نیز رخ دهد، تنها تیمی که از آن ضرر می‌کند، همین نفت وگاز گچساران است. لازم به ذکر است مسوولان این باشگاه با درج اعلامیه‌هایی در شهر خواستار حضور هوادران خود در بازی امروز شده‌اند.
این بازی که از طرف کمیته انضباطی به‌شدت رسد می‌شود، می‌تواند هم از نظر فوتبالی مهم باشد و هم از نظر غیر فوتبالی. باید ببینیم که در صورت باخت نفت و گاز گچساران، آیا مسوولان این شهر می‌توانند برخوردهای احتمالی تماشاگران این تیم گچسارانی را کنترل کنند یا نه؟

ما برنده این بازی هستیم
برای مشخص شدن وضعیت پارس جنوبی برای بازی امروز به سراغ سرمربی این تیم رفتیم. مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با بامداد جنوب درباره وضعیت تیم پارس جنوبی با بیان این‌که تنها محروم در این بازی نوبخت است، گفت: خدا را شکر هیچ بازیکن مصدومی نداریم و بسیار برای بازی امروز آماده هستیم. البته روحیه بچه‌ها هم خیلی بالا است.
وی در مورد اتفاقات هفته گذشته جم و امکان رخ دادن این اتفاقات در گچساران گفت: اگر از بعد فوتبالی به بازی هفته گذشته نگاه کنیم، خوشبختانه بازی هیچ حاشیه‌ای نداشت و بعد از بازی همه بازیکنان و کادر فنی دو تیم با هم دست دادند و ما با احترام به آنها خسته نباشید گفتیم و در کل هیچ مشکلی در آن زمان بین مسوولین دو باشگاه رخ نداد اما نمی‌دانم در سکوها چه اتفاقی رخ داد که تماشاگران تیم نفت و گاز گچساران شروع به پرتاب سنگ کردند. در مورد امنیت بازی امروز این را بگویم که بر عهده فدراسیون و نیرو نظامی گچساران است تا بازی در امنیت برگزار شود. البته پرتاب سنگ به وسیله تماشاگران گچساران چیز خاصی نیست، چراکه من بدتر از آن را دیده‌ام. 
سرمربی پارس جنوبی افزود: امیدوارم چنین اتفاقی در بازی امروز رخ ندهد، چراکه این اصلا برای فوتبال ما خوب نیست. حالا هر تیم حقش است، به لیگ یک صعود می‌کند ولی جان انسان‌ها خیلی مهم‌تر است. ورزش ما خیلی پاک است و امیدوارم به آن خدشه وارد نکنیم.
پاشازاده در مورد نتیجه نهایی بازی امروز گفت: ما برای برد وارد زمین مسابقه می‌شویم و فکر می‌کنم تیم ما با نتیجه 2 بر صفر برنده این بازی حساس است.

امیدوارم بازی به حاشیه نرود
همچنین در ادامه به سراغ سرپرست باشگاه پارس جنوبی رفتیم. حسن غریبی در گفت‌وگو با ما با بیان این‌که بازی سختی در پیش داریم، چراکه بازی در خانه حریف است، تصریح کرد: ولی ما همان تیم پارس جنوبی هستیم که تاکنون با اقتدار بالا آمدیم. برای بازی امروز یک بازی با برنامه در دستور کار قرار داده‌ایم و امیدوارم که نتیجه لازم را کسب کنیم و به لیگ دسته یک صعود کنیم.
وی در ادامه با بیان این‌که مهندس رضاییان، مدیر عامل باشگاه، با رایزنی‌های که با آقایان بهروان، شفیعی و محمود‌زاده (‌مسوول برگزاری مسابقات لیگ دو‌) کرده است، برنامه‌ریزی مناسبی برای این بازی کرده‌اند و همچنین طی تماس‌های که فرماندار جم با رئیس فدراسیون داشته است، نتیجه بر آن شد که مسوولان گچساران امنیت را در این بازی کنترل کنند و اگر این اتفاق رخ ندهد ما اصلا در این بازی شرکت نمی‌کنیم. به هر حال ما تمام جوانب را در نظر گرفته‌ایم و امیدوارم که در بیرون از زمین هیچ اتفاق خاصی رخ ندهد و همه اتفاق در مستطیل سبز رقم بخورد.
سرپرست باشگاه پارس جنوبی در ادامه در مورد روحیه و آمادگی بازیکنان پارس جنوبی برای بازی با نفت و گاز گچساران با بیان این‌که بازیکنان ما قطعا روحیه بیشتری نسبت به بازیکنان حریف دارند، افزود: روز گذشته که در بوشهر اردو زده بودیم، شور و نشاط عجیبی در بین بازیکنان وجود داشت و از کادر فنی تا بازیکنان مصمم هستند که امروز با ارائه یک بازی خوب به لیگ یک صعود کنیم. ما امروز یک سهمیه دیگر به استان در لیگ یک هدیه می‌کنیم. امیدوارم که از این آزمون سخت سربلند بیرون بیاییم.

غریبی در مورد حمل و نقل تماشاگران پارس جنوبی به گچساران گفت: هواداران ما با پنج دستگاه اتوبوس و بیش از 50 دستگاه سواری صبح امروز به گچساران می‌آیند. دیشب ساعت 21 جلسه هماهنگی بازی بود که ما در این جلسه اعلام کردیم که هواداران ما برای حمایت از تیم خودشان به گچساران می‌آیند و باید مسوولان شهر برنامه‌ریزی مناسبی برای آنها کنند. به هر حال این حق تماشاگران است که بازی تیم محبوبشان را مشاهده کنند. من فکر می‌کنم در نهایت 500 نفر برای تشویق ما به ورزشگاه بیایند.
وی در پایان در مورد نتیجه نهایی بازی یادآور شد: نتیجه بازی را نمی‌شود از الان پیش‌بینی کرد اما ما می‌خواهیم صعود کنیم و چیزی بهتر از برد در این بازی برای ما لذت‌بخش‌تر نیست. با وجود این‌که با نتیجه مساوی هم صعود می‌کنیم، ولی ما برای برد وارد این مسابقه می‌شویم تا کام هوادارانمان را شیرین‌تر کنیم. البته امیدوارم مثل جم پرتاب سنگ و صندلی در کار نباشد.
البته بازیکنان نفت و گاز گچساران هم برای این بازی خود را آماده کرده‌اند و خود برنده این بازی می‌دانند. در زیر مصاحبه‌ یکی از بازیکنان تاثیر‌گذار این تیم را می‌خوانیم.

نباید به جمی‌ها اجازه خودنمایی دهیم
کامران موسی‌زاده، همچنین یکی بازیکنان موثر نفت‌ و گاز گچساران در مورد این بازی گفت: امیدوارم امروز مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به‌خصوص گچسارانی‌های با تعصب کوچک و بزرگ، دست به دست هم برای حمایت و حفظ آبروی  فوتبال گچساران به ورزشگاه بیایند تا به امید خدا بتوانیم جشن صعود را برپا کنیم. تنها خواهش من از تمامی هواداران با غیرت و متعصب این هست که فقط تیم نفت و گاز را تشویق کنند تا خدایی ناکرده باعث تاخیر در جریان مسابقه نشوند، چون تنها راه فرار تیم حریف از زیر فشار‌ها ایجاد تاخیر در بازی هست و از این طریق به دنبال این هستند تا نفسی تازه کنند، پس نباید فرصت وقت‌کشی حتی برای یک لحظه از طرف ما و تماشاگران به تیم حریف داده شود. از طرفداران فوتبال فهم گچسارانی عاجزانه خواهش می‌کنم با آگاهی کامل از شرایط مسابقه پا به ورزشگاه بگذارند و با تشویق‌های خود به فوتبال ایران ثابت کنند که هواداران و ورزشگاه شهدای نفت، جهنم فوتبال ایران برای هر تیمی هستند.
وی همچنین در مورد بازی هفته گذشته یادآور شد: با تمام احترامی که برای تیم پارس جنوبی جم  قائل هستم ولی باید بگویم در روزی که باید تیم پارس جنوبی را در خانه و جلوی چشم هوادارانش می‌بردیم متاسفانه توپ‌های ما به گل تبدیل نشد و شرمنده هوادارانمان شدیم، ولی خدا را شکر آنقدر لیاقت داشتیم که اسطوره فوتبال کشورمان یعنی علی دایی فوتبال گچساران را تحسین کرد و هنوز 90 دقیقه دیگر فرصت داریم و با تمام وجود برای خوشحالی مردم گچساران تلاش خواهیم کرد.
همچنین طی اعلامیه‌ای اعلام شد که ‌بازي امروز كه در گچساران برگزار مي‌شود را از راديو بوشهر به‌صورت زنده براي تمام استان پخش خواهد شد.
لازم به ذکر این بازی امروز راس ساعت 17 در شهر گچساران و در ورزشگاه شهدای نفت این شهر برگزار می‌شود تا سومین تیم سعود کننده به لیگ یک مشخص شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: