bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
با معرفی اعضای هیات مدیره و نهائی شدن 17قرارداد فرعی در پروتکل همکاری های دو خودروساز، شرکت مشترک ایران خودرو- پژو «ایکاپ IKAP» با حضور وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
 با برگزاری مجمع موسسین شرکت مشترک ایران خودرو و پژو – ایکاپ- صورت جلسه تشکیل این شرکت امروز به امضای مهندس هاشم یکه زارع، ‌ مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و ژان کریستف کمار، ‌قائم مقام مدیرعامل پژو سیتروئن رسید تا این شرکت کار خود را به صورت رسمی آغاز کند.

با امضای این صورت جلسه، ۱۷ قرارداد فرعی موجود در پروتکل همکاری های این دو شرکت، نهایی شده و مراحل ثبت این شرکت از فردا آغاز خواهد شد. گفتنی است مراد مجلسی پیشتر از سوی ایران خودرو به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شده است.

اقدامات نهایی جهت آغاز به کار رسمی شرک مشترک ایران خودرو و پژو – ایکاپ- طی هفته های اخیر به اتمام رسیده و یک هیات بلند پایه از مدیران گروه پژو سیتروئن برای امضای قرارداد نهائی به ایران سفر کرده اند.

 لازم به ذکر است کلیات دور جدید همکاری های گروه صنعتی ایران خودرو و پژو بهمن ماه گذشته در سفر رئیس جمهوری به فرانسه به امضای مدیران دو شرکت رسیده بود و در این مدت اقدامات لازم برای اجرائی شدن این توافق انجام شده است.
برچسب ها: اقتصاد ، پژو
نام:
ایمیل:
* نظر: