bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۳ - ۱۴ تير ۱۳۹۵
بهرام رضاییان به شایعات پایان داد؛
از باشگاه پارس جنوبی جم خبرهای جالبی مخابره می‌شود. با این‌که مدیرعامل این باشگاه با قاطعیت خبر از ادامه همکاری با پاشازاده داده بود اما حال گویا چیز دیگری اتفاق افتاده است

از باشگاه پارس جنوبی جم خبرهای جالبی مخابره می‌شود. با این‌که مدیرعامل این باشگاه با قاطعیت خبر از ادامه همکاری با پاشازاده داده بود اما حال گویا چیز دیگری اتفاق افتاده است. خبرها حاکی از آن است که پارس جنوبی توافقات پنهانی با ربیعی انجام داده است. مربی که کارنامه ضعیفی در لیگ یک گذشته، از خود به‌جای گذاشته و حتی نرسیده به نیمه راه، از شهرداری اردبیل برکنار شد و در نهایت این تیم به لیگ دو سقوط کرد. البته ربیعی بعد از اخراج در تیم بادران تهران در لیگ دو مشغول به‌کار شد و با این تیم نیز ناکام بود. 
در ضمن این توافق در حالی صورت گرفته است که پاشازاده با این تیم قرارداد دارد و حتی برنامه نیز داده است. باید باز هم دید مثل فصلی که گذشت قرار است بازی موش و گربه انجام گیرد!؟
جدای از این توافق خبر دیگر این است که مسعود معینی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران نیز به‌عنوان مدیر فنی ربیعی برگزیده شده است.
ما برای کسب اطلاعات بیشتر به سراغ مدیر عامل باشگاه پارس جم رفتیم. بهرام رضاییان در گفت‌وگو با بامداد جنوب، گفت: این شایعات را دوستانی مطرح می‌کنند که می‌خواهند پارس جم را زیر فشار ببرند. من حاضرم قسم بخورم که با آقای ربیعی هیج برخوردی نداشته‌ام. با وجود این‌که او را می‌شناسم، او به هیچ عنوان نمی‌تواند سرمربی پارس جم شود و در گزینه‌های ما جایی داشته باشد. من همین جا اعلام می‌کنم تمام شایعات مبنی بر تغییر سرمربی را تکذیب می‌کنم و این شایعات اصلا واقعیت ندارد. همین جا اعلام می‌کنم اولین گزینه ما پاشازاده است، چرا‌که برای صعود زحمت زیادی کشیده اما در دو‌ روز آینده به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید حال اگر اتفاق جدیدی رخ داد هم به حساب تقدیر و قسمت خواهیم گذاشت.

وی در ادامه گفت: من به تنهایی تصمیم‌گیرنده نیستم، چراکه ما صاحب یک چارت سازمانی منظم در پارس جنوبی هستیم که هیات مدیره و شورای ورزش ما نیز بر کار نظارت دارند. نمی‌شود هر روز یک‌ مربی را مطرح کرد، در حالی که سابقه یا کارنامه‌ای هم ندارند تیم متعلق به استان بوشهر است و باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
وی در مورد یارگیری تیم هم با بیان این‌که قرار است تا پایان امروز با چند بازیکن به توافقات نهایی برسیم، افزود: شک ‌نکنید به‌دنبال معرفی چند جوان خوب هستیم، در فوتبال حرفه‌ای بومی و غیر بومی معنا ندارد هر چند اعتقاد دارم بازیکنان بومی خوبی از استان در تیم‌های خوب لیگ یکی بازی می‌کنند و تا جایی که که امکان داشته باشد از آنها استفاده خواهیم‌کرد.
سومین خبر نیز تغییر سرپرست این تیم است گویا سخن از بومی و غیر بومی به میان آمده است و حسن غریبی که غیر بومی بحساب می‌آید نیز از این تیم باید برود. بقیه کادر نیز تغییر خواهد کرد. 

رضاییان در خصوص این‌که غریبی فصل‌ بعد هم سرپرست این باشگاه می‌ماند یا خیر، پاسخ داد: خیر، طی جلساتی که مسوولان پارس جم با پیشکسوتان باشگاه داشتند، سرپرست جدید باشگاه مشخص و از این پس آقای خطیب که از پیشکسوتان این باشگاه است، در این سمت فعالیت می‌کند.
در ادامه این گزارش به سراغ حسن غریبی، سرپرست سابق این باشگاه رفتیم تا نظرات وی را جویا شویم. غریبی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که این مساله سیاست باشگاه است، تصریح کرد: مدیر باشگاه تشخیص داده که تغییراتی را در تیم ایجاد کند. من بهترین خاطره و روزمه‌کاریم در این باشگاه این است یک فصل در این باشگاه بودم و بعد از شش سال این تیم را به لیگ آوردیم. به حال هر کسی را که می‌خواهند جانشین من کنند، من برای آن شخص آرزوی موفقیت می‌کنم. تا الان چیزی به بنده نگفته‌اند اما من دست مدیر عامل باز می‌گذارم که هر کسی را که می‌خواهد انتخاب کند، چراکه وی شخصیت حقوقی باشگاه پارس جم است و می‌تواند هر تصمیمی که درست است، بگیرد. 
وی افزود: او می‌تواند مشخص کند که پاشازاده سرمربی باشد یا نباشد، سرپرست من باشم یا نباشم. من هم در این وسط به‌عنوان یک نیروی بومی همه توانم برای موفقیت باشگاه گذاشتم و از تمام زندگی و خانواده‌ام برای محقق شدن این امر زدم. برخی مسوولان باشگاه خانواده خود در منطقه جم مستقر کرده بودند ولی من این‌ کار را نکردم. من بیشتر از همه در این باشگاه کار و تلاش کردم. حال بهترین نمره و پاداشم این است که از این تیم بروم و این اتفاق جدید نیست. همان‌طور که گفتم دست آقای رضاییان را برای این تغییرات باز می‌گذارم و اصلا هم ناراحت نمی‌شوم. در کل پاداش من از باشگاه پارس جم همین است.

سرپرست سابق پارس جم در مورد شایعات مربوط به تعویض مربی در پارس جم با بیان این‌که من از این اتفاق خبر ندارم، یادآور شد: دیدگاه من این است که بهترین گزینه برای پارس جم، مهدی پاشازاده است، چراکه که وی یک مربی نامدار و دارای کارنامه درخشان است‌ و زیر بار زور هیچ‌کس هم نمی‌رود. تیم پارس جم وقت کم دارد، چراکه تا شروع لیگ یک فقط 34 روز مانده است و یک تیم برای حضور در چنین رقابت‌هایی باید حداقل 1 ماه قبل از شروع مسابقات تمرینات خود را شروع کرده باشد اما این تیم هنوز این کار را انجام نداده است. نظر من این است که آقای پاشازاده بهترین گزینه است، آقای ربیعی و اشخاص دیگر که به این تیم لینک می‌شوند را اصلا قبول ندارم، چراکه کارایی لازم را برای بردن این تیم به سوی قله‌های موفقیت ندارند.
برچسب ها: ورزش ، فوتبال ، پارس جم
نام:
ایمیل:
* نظر: