bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
با رفتن پاشازاده، تقوی به پارس جم آمد؛
سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان ماجرای سرمربی پارس جنوبی به پایان رسید و پاشازاده از این تیم رفت و مجتبی تقوی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.
بامدادجنوب- علی پورتنگستای: سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان ماجرای سرمربی پارس جنوبی به پایان رسید و پاشازاده از این تیم رفت و مجتبی تقوی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد. این درحالی است که حدود دو هفته پیش مدیر عامل باشگاه پارس جم در گفت‌وگو با بامداد جنوب خبر از ماندن صد درصدی پاشازاده داد و او را سرمربی پارس جم در لیگ دسته یک خواند. پس از آن اخباری به دست ما رسید که گویا مهدی پاشازاده با مسوولان پارس جم به توافق نرسیده است و از این تیم جدا می‌شود که برخی از سایت‌ها بلافاصله دست به کار شدند و با استفاده از منابع نادرست اعلام کردند که این مربی در تیم پارس جم می‌ماند.

حدود 3 روز پیش اخباری منتشر شد که پاشازاده و مسوولان بر سر یک بند به توافق نرسیده‌اند و تصمیم به قطع ارتباط گرفته‌اند. بندی که باعث جدایی هر دو طرف بود و ما نتوانستیم، بدانیم آن بند چیست. البته در کنار این مساله، یک منبع آگاه به ما گفت: آقای پاشازاده به مسوولان پارس جم اعلام کرده است برای این‌که این تیم در فصل اول به لیگ برتر صعود کند، به بازیکنان باتجربه نیاز دارد و بازیکنان جمی نمی‌توانند در این راه کمکی کنند. همچنین مسوولان می‌خواهند دو بازیکن بوشهر که در تیم‌های لیگ یکی بازی می‌کنند را به تیم پارس جم برگردانند ولی پاشازاده می‌گوید که این بازیکنان حتما باید تست دهند تا بتوانند وارد این تیم شوند.
البته در گفت‌وگویی که ما با مدیرعامل این باشگاه، آقای رضاییان داشتیم، وی تمام این شایعه‌ها را رد کرد. بهرام رضاییان در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که خبر‌ها کاملا درست و سرمربی جدید برای باشگاه انتخاب شده است، افزود: آقای تقوی که سابقه مربیگری در لیگ برتر دارد، سرمربی جدید تیم پارس جم شده است و آقای اکبر محمدی هم به‌عنوان کمک وی در تیم هستند. 
وی در مورد چگونگی جدایی پاشازاده از تیم و مساله به توافق نرسیدن با وی به‌خاطر یک بند پاسخ داد: ما با ایشان مذاکراتی کردیم ولی نتوانستیم با وی به توافق برسیم. در مورد بند هم این را بگویم که بحث ما بند نیست. ما یک متمم به قرارداد اضافه کردیم که آقای پاشازاده آن متمم را قبول نداشت.

رضاییان در مورد این مساله که پاشازاده به‌خاطر این‌که به بازیکنان جم دست رد زده بود از این تیم جدا شده است، یادآور شد: اصلا این‌طور نیست و این شایعه اصلا واقعیت ندارد. بین ما و وی بحث بازیکن نبود و در متمم که ما به قرارداد وی اضافه کردیم اصلا بحث بازیکن نشده بود. البته یکی از بند‌های این متمم این بود که اگر پاشازاده بازیکنی را می‌خواهد به خدمت بگیرد، آن بازیکن باید از طریق کمیته فنی باشگاه تائید شود تا باشگاه با آن بازیکن وارد مذاکره شود که ایشان به آنجا نرسید. وی به ما گفت که متمم را قبول ندارد و آن را امضا نمی‌کند.
مدیر عامل پارس جم در مورد این‌که آقای تقوی که به‌تازگی سرمربی این تیم شده است، کار خود را از کی شروع می‌کند، گفت: وی کار خود را در تیم پارس جم از روز گذشته شروع کره است. هم‌اکنون تیم در تهران است و تمرینات و بدن‌سازی خود را برای حضور در لیگ دسته یک در آنجا ادامه می‌دهد. البته هدف بعدی ما این است که اگر هماهنگی‌های لازم انجام شود، تیم به ادامه تمرینات خود به کیش برود. بعد از آن چند بازی تدارکاتی در تهران انجام می‌دهیم و بعد از آن به جم برمی‌گردیم.
وی در پایان گفت: بحث آخر این است که آقای پاشازاده در این تیم تمام تلاش خود را کرد و دلایلی که بعضی برای جدایی ساخته‌اند کاملا نادرست هستند، چراکه ما فقط و فقط به‌خاطر آن بند با هم به توافق نرسیدیم و مساله‌ دیگر نبوده است.

بحث اصلی تغییر دادن مربی نیست، بلکه  آن است که فقط 27 روز تا شروع لیگ دسته یک مانده است و هماهنگ کردن بازیکنان باشگاه با مربی و کادر جدید خود طول می‌کشد و این‌که مسوولان در فصل اول می‌خواهند به لیگ برتر صعود کنند، با توجه به چنین مساله‌ای کمی غیرمنطقی است. به هر حال پارس جم روز گذشته تمرینات خود را شروع کرده است و باید خود را هر چه زودتر برای نبرد با تیم‌های لیگ یک از جمله ایرانجوان بوشهر که همچنان وضعیت نامعلومی دارد، آماده کند.
البته در ادامه این گزارش به سراغ یک کارشناس فوتبال رفتیم. وی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که تیمی که می‌خواهد در فصل جدید به لیگ برتر صعود کند باید خیلی زود کار خود را شروع کند و کادر خود را انتخاب کند، یادآور شد: البته پارس جم هنوز چیزی از دست نداده است، چراکه هنوز به غیر این تیم، چند تیم دیگر هستند که وضعیت نامشخصی دارند. حرف من این است که با وجود این‌که پارس زمان زیادی را از دست داده است اما در زمان خوبی سرمربی جدید خود را شناخت. اگر آنها تلاش زیادی کنند و تیم خوبی را راهی مسابقات کنند، فکر می‌کنم که برای ماندن میانه جدول برای آنها کافی است.

وی افزود: آقای تقوی هم مربی خوبی است و هم سابقه کار در سایپا و صنعت نفت را در کارنامه دارد. وی کادر خود را انتخاب کرده است و به‌نظرم اگر ایشان و تیم به یک هماهنگی کلی برسند قطعا کار این کادر جواب می‌دهد. البته آنها باید در جذب بازیکن هم تصمیمات لازم را بگیرد و ببیند که بازیکنانی را که جذب کرده‌اند، می‌توانند مثمرثمر باشند یا خیر. البته من شنیده‌ام که آنها چند بازیکنان در کنار بازیکن فعلی باشگاه جذب کرده‌اند و فکر می‌کنم با بازیکنانی که جذب کرده‌اند و بازیکنان نامی که در آینده جذب خواهند کرد، می‌توان امیدوار بود که این تیم در لیگ نتایج قابل قبولی کسب کند. لیگ یک شبیه لیگ برتر است و بازیکنان بزرگی در آنجا بازی می‌کنند. تیم‌ها 34 هفته با هم رقابت دارند و بازی‌ها بسیار سنگین است ولی امیدوارم مجموعه پارس جنوبی از این امتحان سربلند بیرون بیاید. من به این تیم نظر مثبتی دارم.
باید ببینیم که انتخاب تقوی، انتخابی درست است و یا مسوولان به‌خاطر به توافق نرسیدن با مهدی پاشازده، پشیمان می‌شوند.

برچسب ها: ورزش ، فوتبال ، پارس جم
نام:
ایمیل:
* نظر: