bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۳ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
در روز استعفای برادران طبیب‌نژاد؛
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی جمعه و ‌شنبه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و نمایندگان استان (دریانوردان پارس جنوبی و موج گناوه) به مصاف حریفان شمال خود رفتند که...
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی جمعه و ‌شنبه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و نمایندگان استان (دریانوردان پارس جنوبی و موج گناوه) به مصاف حریفان شمال خود رفتند که هر دو تیم هم‌استانی در این دو بازی مغلوب شدند تا وضعیت آنها در جدول سخت شود.
در حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم دریانوردان پارس جنوبی میزبان تیم مدعی قوی سپید انزلی بود و در روزی که شاگردان عباس طبیب‌نژاد با ارائه یک بازی پر اشتباه و ضعیف بازی را به حریف قدر شمالی خود واگذار کردند تا راه آنها برای قهرمانی سخت شود.

شرح بازی
به گزارش دی اسپورت، قوی سفید با هدایت خوب فرید بلوکباشی کاپیتان خود بازی بسته‌ای را به نمایش گذاشت و به‌خوبی روزنه‌های هجومی دریانوردان بستند تا آنها راه نفوذی به دروازه پیدا نکنند. دریانوردان در این بازی با اشتباه فاحش بازیکنانش دو گل تقدیم حریف شمالی خود کرد تا بازی ضعیف خود را در این بازی تکمیل کنند و با دومین باخت پیاپی خود چشم به بازی‌های آینده داشته باشند.
بعد از شکست ساحلی بازان بوشهری برادران طبیب‌نژاد در اقدامی عجیب با ارسال نامه‌ایی، استعفای خود را اعلام کردند. به نظر می‌رسد این شکست آنها به شدت ناراحت کرده است. این در حالی است که حسین و عباس طبیب‌نژاد سال‌ها برای فوتبال ساحلی بوشهر و حتی ایران بسیار زحمت کشیده‌اند و به‌نظر می‌رسد این استعفا از روی عصبانیت بوده و رضاییان مدیر عامل پارس جنوبی این استعفا را نپذیرد .
متن استعفا به این شرح است: «آقای رضائیان، مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی با سلام؛ اینجانب به اتفاق اخوی به مدتی حدود یک دهه با هر گونه نداری و مشکلات و با عشق و علاقه جنگیدیم و در این مسیر سخت هم به لطف خدا توانستیم به مقامهایی در خور و شایسته و لقب پر‌افتخار‌ترین تیم فوتبال ساحلی ایران دست پیدا کنیم اما شرایط فعلی به هیچ وجه مطلوب نبوده و احساس می‌کنیم ادامه فعالیت در این باشگاه برایمان فراهم نیست و دیگر هیچ انگیزه‌ای برای جنگیدن نداریم. بدینوسیله اینجانب به اتفاق عباس طبیب‌نژاد سرمربی تیم استعفای خود را از فعالیت در آن باشگاه اعلام می‌داریم، همچنین این پیام به منزله استعفای کتبی می‌باشد.
(حسین طبیب‌نژاد، عباس طبیب‌نژاد)

کمبود بازیکن به ما لطمه زده است
به همین دلیل برای بررسی بیشتر بازی و همچنین مساله نامه استعفا به سراغ سرپرست این باشگاه رفتیم. حسین طبیب‌نژاد در گفت‌وگو با بامداد جنوب در مورد شکست تیم دریانوردان در این بازی، گفت: متاسفانه ما کمبود بازیکن مواجهه شد‌ه‌ایم و در نیم فصل نتوانستیم به درستی یارگیری کنیم؛ مثلا مسلم مسیگر الان حدود دو ماه است که نتوانسته برای تیم به میدان برود و متاسفانه به این بازی هم نرسید. همچنین یکی دیگر از بازیکنانمان که مربی تیم ملی شده است، اجازه بازی دریافت نکرد. در هر صورت ما کمبود بازیکن داریم. علاوه بر آن اردوی قبلی تیم ملی، تا حدودی انرژی بازیکنان ما را پایین آورده است. اشتباهات داوری هم در این بازی بسیار به ضرر ما تمام شد و همه عوامل دست به دست هم دادند تا در روزی که تیم ما مثل همیشه نبود، شکست تلخی بخوریم.
وی با تاکید بر این‌که کمبود بازیکن باعث دو شکست اخیر و از دست رفتن صدر جدول شده است، یادآور شد: ما امید داشتیم که مسلم مسیگر به این بازی برسد ولی اینطور نشد. در چند بازی اخیر ما با تیم‌های بازی کردیم که با تیم دوممان هم پیروز آن بازی‌ها بودیم ولی وقتی بازی مقداری مشکل‌تر می‌شود باید بازیکنان در تیم باشند که بتوان روی آن حساب کرد. علاوه بر مسیگر، علی نادری به این دلیل که مربی تیم ملی است، نمی‌توانست در کنار ما باشد و خود به خود از دو بازیکن با تجربه تیم محروم شدیم. ما در بازی اخیر به همین دلایل، نتوانستیم نتیجه مطلوب کسب کنیم و به‌دلیل کمبود بازیکن تاثیرگذار در آن بازی‌ها بازنده بودیم. 
سرپرست دریانوردان در پایان در متن نامه استعفا که وی و سرمربی تیم (عباس طبیب‌نژاد) به مدیر عامل باشگاه داده‌اند، گفت: فعلا در این مورد حرف نزنیم بهتر است. اگر شرایط فراهم شد در این مورد با رسانه شما مصاحبه می‌کنم و یک سری از مسائل را بازگو خواهم کرد.
در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دو تیم خزر رودسر و موج گناوه بوشهر شامگاه جمعه در ورزشگاه مملو از جمعیت شهرداری رودسر بازی بسیار زیبا و فوق العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتند که حاصل آن، گذشتن 9 گل از خط دروازه‌ها بود که سهم خزر رودسر پنج گل و موج گناوه بوشهر چهار گل بود و رودسری‌ها در نهایت در خانه توانستند نتیجه لازم را از این بازی به دست آورند.

شرح بازی
به گزارش ایرنا، با شروع وقت نخست بازی، هر دو تیم موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند اما این تیم میزبان بود که دو دقیقه قبل از پایان وقت نخست، دروازه میهمان را گشود و به‌دنبال دفع ناقص توپ از سوی مدافعان موج گناوه بوشهر، احسان حسین‌نژاد بازیکن خزر رودسر این توپ را وارد دروازه میهمان کرد تا میزبان یک بر صفر از حریف پیش بیفتد؛ بازی در وقت نخست با برتری شکننده تیم میزبان پایان یافت.
اما با آغاز وقت دوم ورق کاملا برگشت و این تیم موج گناوه بوشهر بود که به فاصله کمتر از دو دقیقه، دو گل وارد دروازه میزبان کرد؛ گل اول را عبدالمهدی تندسر در اثر اشتباه دروازه‌بان خزر رودسر در جاگیری و گل دوم را جعفر غلامی با اشتباه مدافعان خزر رودسر به گل تبدیل کردند و میهمان 2 بر یک از میزبان پیش افتاد اما این برتری دوام چندانی نداشت و محسن نصرالله‌زاده بازیکن خزر رودسر با شوت تماشایی و به دور از دسترس دروازه‌بان موج گناوه بوشهر، گلی به ثمر رساند تا همه چیز از نو آغاز شود.

در ادامه باز هم این تیم میهمان بود که از میزبان پیش افتاد؛ این عبدالمهدی تندسر بود که برای سومین‌بار دروازه تیم میزبان را گشود و در واقع دو گل از سه گل تیمش را وارد دروازه خزر رودسر کرد، رودسری‌ها پس از دریافت گل سوم فشار زیادی روی دروازه میهمان آن هم با وجود تشویق بی‌امان تماشاگران رودسری حاضر در ورزشگاه ایجاد کردند و موفق شدند قبل از پایان وقت دوم بازی، گل سوم و تساوی را وارد دروازه میهمان کنند؛ زننده این گل باز هم احسان حسین‌نژاد بود و در نهایت وقت دوم با تساوی پر گل 3 بر 3 پایان یافت.
با شروع وقت سوم بازی که با حساسیت بالایی دنبال می‌شد، رودسری‌ها به گل‌های چهارم و پنجم دست یافتند؛ گل چهارم را سجاد عباسی و گل پنجم را مهدی احمدزاده وارد دروازه میهمان کردند تا اختلاف به دو گل کشیده شود. تیم موج گناوه بوشهر نیز در دقایق پایانی وقت سوم یکی از گل‌های خورده را جبران کرد؛ این گل را مهرداد گاوداری از فاصله نسبتا دور وارد دروازه خزر رودسر کرد و این بازی سرانجام با نتیجه 5 بر 4 به سود تیم میزبان به پایان رسید.

از هم بازیکنان موج راضی هستم
حیدر نیکونژاد، سرمربی تیم موج گناوه بوشهر پس از پایان بازی با بیان این‌که هر دو تیم بازی خوب و قابل قبولی به نمایش گذاشتند و بچه‌های تیم ما هم تلاش خود را در این بازی انجام دادند، افزود: از همه بازیکنان رضایت دارم، چراکه مقابل تیم حریف قدرتمندانه بازی کردند.
وی در ادامه یادآور شد: از تماشاگران رودسری هم که بدون حاشیه و تنها تیم خود را تشویق می‌کردند، تشکر می‌کنم اما در مورد تیم داوری باید بگویم می‌توانستند بهتر از این قضاوت کنند و معتقد هستم کمی تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفتند.
محسن نصرالله زاده، سرمربی تیم خزر رودسر هم پس از پایان بازی با بیان این‌که بازی مقابل تیم‌های ته جدولی بسیار سخت است و دلیل اصلی این موضوع را می‌توانم در ساده گرفتن بازی از سوی بازیکنانم عنوان کنم، افزود: این بازی همانند دیگر بازی‌های اینچنینی، سخت به پایان رسید با وجود برتری در بازی متاسفانه دیر هنگام به گل رسیدیم و موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم که در ادامه با غافلگیری گل تساوی و گل دوم را دریافت کردیم.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: روند بازی به‌گونه‌ای بود که موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم، ولی متاسفانه با بی‌دقتی به هدر رفت اما خوشبختانه در ادامه دو گل از حریف پیش افتادیم و خوشحالم در نهایت بازی را با پیروزی به پایان رساندیم.
بسکتبال با ویلچر در ریو حضور حماسی خواهد داشت
بامداد جنوب: سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر می‌گوید تمام تلاش‌ بر این است تا حضور حماسی و خوبی را در میدان پارالمپیک ریو داشته باشیم.
عباس آقاکوچکی پیرامون وضعیت تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در بازی‌های پارالمپیک ریو، گفت: تورنمنت بین‌المللی ترکیه که با حضور تیم‌های ترکیه و هلند برگزار شد، اولین و آخرین تورنمنت برون مرزی بود که برای تیم ملی بسکتبال با ویلچر پیش‌بینی شده بود. در این تورنمنت سعی کردیم وضعیت تیم را از نظر فنی، تکنیکی و تاکتیکی مورد بررسی و ارزیابی قرار دادیم و در نهایت 12 بازیکن اعزامی به بازی‌های ریو را شناسایی کنیم. البته با توجه به اینکه 8 سال از شرکت در رقابت‌های بین‌المللی و پارالمپیک‌ دور بودیم، نباید میزان آمادگی خود را با دیگر تیم‌های حاضر در پارالمپیک مورد مقایسه قرار دهیم، زیرا تمام تیم‌ها تا جایی که اطلاع دارم برای حضور موفق در پارالمپیک در تورنمنت‌های بین‌المللی مختلفی شرکت کردند و با آمادگی بالایی عازم این بازی‌ها می‌شوند.

وی گفت: ما باید انتظار خود را از نظر کسب بهترین نتیجه در بازهای ریو با بضاعتمان بسنجیم و ببینیم از لحاظ فنی و سخت‌افزاری در چه شرایطی قرار داریم. این‌که بخواهیم به سکوی اول تا سوم فکر کنیم، منطقی نیست و در این خصوص نباید احساسی برخورد کنیم. البته به‌دنبال آن هستیم حضور حماسی و خوبی در بازی‌های پارالمپیک ریو داشته باشیم و با وجود 8 سال محرومیت از شرکت در این بازی‌ها، توانمندی خود را به جامعه بسکتبال با ویلچر دنیا نشان دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: