bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
ناوگروه 42 نیروی دریایی ارتش روز گذشته یک فروند لنچ ایرانی با هفت ملوان را پس از دو هفته سرگردانی در محدوده شمال اقیانوس هند نجات داد.
 به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، ناوگروه 42 نیروی دریایی ارتش روز گذشته یک فروند لنچ ایرانی با هفت ملوان را پس از دو هفته سرگردانی در محدوده شمال اقیانوس هند نجات داد.

امیر دریادار سید محمود موسوی معاون عملیات نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: ناوگروه های رزمی این نیرو در زمان انجام ماموریت علاوه بر بحث حمایت و اسکورت کشتی های نفتکش و تجاری کشورمان، یکی از ماموریت هایی که به آن ها ابلاغ شده است کنترل شناورهای عبوری در آبراه ها است.

وی افزود:درهمین راستا ناوگروه 42 نیروی دریایی ارتش روز گذشته پس از مواجهه با یک فروند لنچ صیادی کشورمان با هفت ملوان که در اقیانوس هند بیش از دو هفته سرگردان بودند ،آن ها را نجات داد.

دریادار دوم موسوی خاطر نشان کرد: با توجه به وارد آمدن آسیب جدی به سیستم رانش لنچ، تا زمانی که صاحب آن نسبت به اعزام شناور جدید اقدام کند،به منظور جلوگیری از هجوم دزدان دریایی و سرگردانی دوباره،توسط ناوشکن جمهوری اسلامی ایران الوند یدک شده و سرنشینان آن تحت مراقبت نیروی دریایی ارتش خواهند بود.

گفتنی است ناوگروه 42 نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران الوند و ناو پشتیبانی رزمی تنب اواخر تیرماه به آب های آزاد و بین المللی اعزام شد.
برچسب ها: ارتش ، ملوان ، ایرانی
نام:
ایمیل:
* نظر: