bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۶ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
تحقیر موج در گناوه، پیروزی دریانوردان در ساری
هفته هیجده‌ام لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با انجام چند دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار شد. تیم دریانوردان و موج که نمایندگان استان در این رقابت‌ها هستند

هفته هیجده‌ام لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با انجام چند دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار شد. تیم دریانوردان و موج که نمایندگان استان در این رقابت‌ها هستند، در این هفته به مصاف حریفان خود رفتند که در نهایت نتیجه آن یک برد و یک باخت بود.
تیم‌های پدیده کاسپین ساری و دریانوردان پارس جنوبی، در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور پنجشنبه شب در مجموعه ورزشی داراب ساری به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بوشهری با نتیجه نزدیک 4 بر3 برابر میزبان مدعی خود صاحب برتری شد.

حمید مقدم متین به همراه امیرحسین حضرتی‌پور، مهران خلیلی و صادق ناصریان قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و محمدصالح خطیر‌نامنی هم ناظر فدراسیون در این بازی بود. تیم پدیده کاسپین ساری هفته پیش نیز در دیداری بیرون از خانه شکست خورده بود و برای جدا شدن از میانه‌های جدول تلاش زیادی برای پیروزی در بازی پنج‌شنبه شب داشت. در مقابل، تیم دریانوردان هم با توجه به این‌که در دو بازی گذشته خود شکست خورده بودند و همچنین صدر جدول را از دست داده بودند، برای حفظ فاصله با تیم صدرنشین محکوم به برد در این بازی بودند.
در این دیدار برای دریانوردان پارس جنوبی بوشهر‌، محمداحمدزاده دو گل‌، پیمان حسینی و مسلم مسیگر هر کدام یک گل به ثمر رساندند. یکی از نکات حائز اهمیت در این بازی این بود که، مسلم مسیگر کاپیتان باسابقه دریانوردان پارس جنوبی بعد از چند بازی غیبت به‌دلیل مصدومیت در این بازی به کار گرفته شد و یک گل هم به ثمر رسانید.
شاگردان افشین امیدی در تیم پدیده کاسپین ساری، در حالی نهمین شکست این فصل خود را تجربه کردند که نیمه نخست مسابقه را بهتر از میهمان آغاز کرده بودند، اما در نهایت تیم بوشهری با در اختیار داشتن چهار بازیکن ملی پوش و عملکرد بهتر بازیکنان خود با کسب سه امتیاز‌، ساری را ترک کرد.
تیم پدیده کاسپین ساری با قبول این شکست همچنان با 21 امتیاز به‌دست آمده خود در رده هفتم جدول رده‌بندی 13 تیمی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور، باقی ماند. تیم دریانوردان بوشهر هم با کسب این پیروزی ، جمع امتیازهای خود را به 40 رساند و فاصله خود را با صدر جدول همچنان حفظ کرد.

در همین راستا به سراغ سرپرست باشگاه تیم دریانوردان رفتیم. حسین طبیب‌نژاد در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که از بازی بازیکنانم زیاد راضی نیستم، افزود: نتایجی بدی که در طول این دو هفته کسب کردیم، به‌خاطر اردو‌های تیم ملی بود. وقتی اردو تیم ملی در ارتفاعات برگزار می‌شود، بازیکنان ما مجبور هستند خود را با شرایط وفق دهند. بعد از اردو این بازیکنان به تیم خود برمی‌گردند و باید در گرمای بوشهر بازی کنند که این خود باعث شده است، آنها نتوانند برای دریانوردان بازی خود را به نمایش بگذارند. در کنار این مساله، خارج شدن همزمان شش بازیکن اصلی از تیم، باعث ایجاد ناهماهنگی در بین بازیکنان می‌شود. در کل می‌توان گفت اردوهای تیم ملی شرایط دریانوردان را تغییر داده است. ما در همین رابطه نامه‌نگاری‌هایی با فدراسیون کرده‌ایم و به آنها اعلام کرده‌ایم که در این مساله دقت بیشتری داشته باشند.
وی در ادامه در مورد شرایط بازی گفت: همانطور که گفتم از نوع بازی بازیکنان راضی نیستم ولی به هر حال آنها زحمت خود را کشیدند و با سعی و تلاش آنها توانستیم در این دیدار نزدیک به پیروزی دلچسبی برسیم و فاصله خود را با صدر جدول حفظ کنیم. باید از الان سعی و تلاش خود را بیشتر کنیم تا بتوانیم در بازی آینده پیروز از میدان خارج شویم. اما چیزی که باعث می‌شود که این اتفاق رخ ندهد، اردو‌ تیم ملی است که هم‌اکنون شش بازیکن ما به این اردو دعوت شده‌اند و این کار را برای ما سخت می‌کند. البته من به‌خاطر شکست سنگین تیم موج گناوه هم خیلی ناراحت شدم و امیدوارم مشکلات این تیم گناوه‌ای و پر طرفدار هر چه زودتر حل شود تا این تیم بتواند با قدرت بیشتری در مسابقات فعالیت کند.

وی در پایان در مورد برنامه‌های دریانوردان برای بازی‌های آینده یادآور شد: بازی بعدی ما با تیم موج گناوه است ولی همانطور که گفتم، اردوهای تیم ملی باعث شده است که وضعیت تیم ما برای این بازی مقداری سخت شود. در هر حال ما برای حفظ فاصله با صدر، محکوم به برد هستیم. البته ما در رابطه با بازیکنان ملی‌پوش در حال مذاکره با فدراسیون هستیم که این بازیکنان در بهترین زمان ممکن به تیم برگردند تا خود را برای رویارویی با تیم موج آمده کنند. ولی در کل من به آینده خوشبین هستم و امیدوارم دوباره به دریانوردان به صدر برگردد.
در دیگر دیدار حساس این هفته تیم موج گناوه در یک بازی سخت و دشوار به مصاف تیم صدرنشین، گلساپوش یزد رفت و در حالی بسیاری فکر می‌کردند که موج می‌تواند حکم صدرنشین تیم دریانوردان را در پایان این هفته امضا کند، ولی این اتفاق رخ نداد. در این دیدار که گناوه‌ای‌ها می‌خواستند هم از منطقه سقوط فرار کنند هم با شکست گلسا تیم پارس جنوبی را به صدر جدول برسانند اما گلساپوش با هشت گل موج را به توپ بست تا به خیال گناوه‌ای‌ها جامه عمل نپوشاند. نتیجه عجیب که هیچ‌کس فکر آن را نمی‌کرد. با این باخت سنگین در گناوه، به‌نظر می‌رسد که از تیم موج گناوه به‌عنوان اولین سقوط کننده لیگ می‌تواند یاد کرد.
در نهایت تیم موج گناوه با این شکست با شش امتیاز در رده آخر جدول مسابقات قرار دارد و تیم گلساپوش یزد هم با این برد، به صدرنشینی چند ساعته تیم دریانوردان پارس جنوبی پایان داد  و خود صدر را در آغوش گرفت. 

برچسب ها: ورزش ، فوتبال ، ساحلی
نام:
ایمیل:
* نظر: