bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
آرامش از بازی ضعیف بازیکنانش گفت
هفته اول لیگ آزادگان روز یکشنبه برگزار شد و دو نماینده استان در این رقابت‌ها (ایرانجوان و پارس جم) به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل آن یک برد و یک باخت بود.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: هفته اول لیگ آزادگان روز یکشنبه برگزار شد و دو نماینده استان در این رقابت‌ها (ایرانجوان و پارس جم) به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل آن یک برد و یک باخت بود.
دو تیم نفت مسجد سلیمان و ایرانجوان بوشهر از ساعت 19:00 روز یکشنبه در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند که در کمال ناباوری، ایرانجوان در این بازی با نتیجه عجیب 3 بر صفر شکست خورد تا شروع تلخی در این مسابقات داشته باشد.
سرمربی ایرانجوان بعد از این شکست، در نشست خبری گفت: بازی اول بود و تیم حریف هم در خانه‌اش برای بردن تلاش می‌کرد. ایرانجوان برای تیم شدن کار زیادی دارد. شوخی نیست 9 بازیکن اصلی فصل گذشته از تیم جدا شده‌اند و متاسفانه یکی دو بازیکن بومی و با تجربه تیم هم در لحظه آخر ما را رها کردند. بازیکن بوشهری باید دلش با تیم باشد. همه می‌دانند شرایط ایرانجوان چگونه است و مشکلات مالی دارد اما در همین بازی اول انتظار داشتم برخی خود را به اردو و تیم برسانند.

خرمزی در مورد تعویض‌هایش هم این‌گونه پاسخ داد: انتظارم بیش از اینها بود اما یک نکته را باید یادآور شوم و آن نکته این است که هنوز برای نقل و انتقال زمان داریم و حتی می‌توانیم بازیکنانی را از لیست خارج کنیم. هر بازیکنی نتواند خود را به تیم برساند او را کنار خواهم گذاشت و به‌دنبال بازیکنان دیگری خواهم رفت. آبروی ایرانجوان‌ و فوتبال بوشهر از هر چیز دیگری برایم مهم‌تر است.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سراغ مربی این تیم رفتیم. آرامش در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که که همه می‌دانند که تیم ما یک هفته بیشتر نیست که کار خود را به‌صورت جدی شروع کرده است، افزود: حتی تمرین آخرمان (که مهم‌ترین تمرین است) را برای رویارویی با نفت مسجد سلیمان به‌خاطر ثبت قرارداد‌ها از دست دادیم. عملا ما بدون تمرین و هماهنگی لازم به مسجد سلیمان رفتیم. این درحالی بود که تیم نفت این شهر، یک تیم کامل بود و تمرینات خود را خیلی زودتر از ما شروع کرده بود و همین مساله باعث شده بود که از ما آماده‌تر باشد. انصافا تا دقیقه 39 بازی و قبل از اخراج بازیکنانمان، تیم، خیلی خوب کارهای دفاعی را انجام می‌داد. به هر حال ما 10 نفره شدیم و با توجه به شرایط تیم، طبیعی بود اتفاق‌های تلخ‌تری رخ دهد، هر چند، ما می‌توانستیم گل سوم را دریافت نکنیم. به هر حال شکست بدی بود.
وی در پاسخ به این سوال که از عملکرد کلی بازیکنان راضی بود یا خیر، گفت: در حال حاضر نمی‌توانیم از آنها انتظار زیادی داشته باشیم، چرا‌که نه کاری با بازیکنان شده و نه ما نتوانسته‌ایم چیزی به آنها بگوییم که آنها در زمین انجام دهند. ولی در کل از شیوه بازی آنها راضی نیستم و انتظارمان بیشتر از اینها بود.

مربی ایرانجوان در مورد داوری بازی با بیان این‌که هیچ مشکلی نداشت و داور مسابقه تحت تاثیر فضا قرار نگرفت، یادآور شد: ما به سرعت تمرینات را از سر می‌گیریم و تا روز شنبه سعی می‌کنیم، به آمادگی بهتری دست یابیم که بتوانیم در بازی خانگی هفته آینده، سه امتیاز را کسب کنیم تا بتوانیم، روحیه‌ بیشتری به کار خود ادامه دهیم. 
آرامش در پایان در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از بوشهری‌ها و هواداران این باشگاه دارد، تاکید کرد: انتظاری که ما همیشه از آنها داریم، این است که فارغ از شاهین بودن و یا ایرانجوانی بودن، نگرششان این باشد که ایرانجوان نماینده استان است و باید از این تیم حمایت کنند. همه باید کمک کنیم که نمایندگان استانمان بتوانند در همه رده‌ها موفق باشند، چراکه این موفقیت برای تمام استان است.
همچنین امیر تهمورثی، کاپیتان ایرانجوان در مورد این بازی گفت: بازی بدی نبود و ما متاسفانه مستحق این باخت نبودیم و در خوشبینانه‌ترین حالت بازی می‌توانست مساوی تمام شود. تیم نفت تیمی نبود که بتواند به ما سه گل بزند، اشتباه دفاع راست ما منجر به پنالتی شد. اخراج اشتباه بازیکنمان باعث شد روحیه بچه‌های ما با توجه به جوان بودنشان پایین آید و کنترل بازی از دست ما خارج شود.

وی در خصوص داوری این دیدار هم افزود: داوری راضی‌کننده نبود و در بیشتر صحنه‌ها 50‌، 50 را به‌سود حریف سوت می‌زد و در صحنه‌ای که پنالتی اعلام کرد‌، طبق قانون جدید چون توپ روی هوا و در گوشه محوطه بوده نمی‌توانست پنالتی باشد. اصلا بازیکن ما مستحق دریافت کارت قرمز نبود و داور در سختگیرانه حالت می‌توانست کارت زرد نشان دهد.
کاپیتان ایرانجوان بوشهر در خصوص وضعیت تیمش در بازی‌های پیش رو هم یادآور شد: ما در شروع کار هستیم و تیم با توجه به نیروی جوانی‌، روز به روز بهتر خواهد شد. با اضافه شدن دو بازیکن دیگر به نظم تیمی دست پیدا خواهیم کرد.
از ادامه هفته اول رقابت‌ها، تیم پارس جم با هدایت مهدی تارتار در خانه به مصاف تیم مس رفسنجان رفت که در نهایت این تیم بوشهری توانست در دقایق پایانی، از روی نقطه پنالتی به گل برسد و به سه امتیاز شیرین دست یابد.
ما سعی کردیم، با سرمربی تیم پارس جم ارتباط برقرار کنیم که به‌دلیل حضور در پرواز بود، موفق نشدیم. به همین دلیل به سراغ سرپرست این باشگاه رفتیم. خطیب، در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که این تیم تازه شکل گرفته است، افزود: برای بازی اول، عملکرد ما خیلی خوب بود‌ اما مطمئن باشید با توجه به هماهنگی لازم در بین بازیکنان، هفته به هفته عملکرد ما بهتر می‌شود. از همین الان کار خود را برای بازی بعد شروع کرده‌ایم و با بیشتر کردن تمرینات سعی داریم روند رو به رشد خود را حفظ کنیم. اگر خدا بخواهد روز چهارشنبه به تهران می‌رویم که در آنجا به مصاف حریف بعدیمان برویم. بعد از تهران باید به اراک برویم با آلومینیوم این شهر بازی کنیم و اگر خدا بخواهد بعد از این دو بازی به جم برمی‌گردیم.

وی در پایان در مورد استقبال مردم جم از این بازی گفت: با توجه این‌که اطلاع‌رسانی خوبی برای این بازی صورت نگرفته بود، مردم به ورزشگاه آمده بودند و استقبال خوبی از این بازی صورت گرفت.
همچنین در ادامه این گزارش به سراغ یکی از کاشناسان فوتبال رفتیم که شاهد بازی تیم پارس جم بود. حسن غریبی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که تیم حریف که نامش مس رفسنجان حدود یک دهه است که در لیگ یک و لیگ برتر بازی کرده است و تجربه لازم برای بازی در خانه حریف را داشتند، افزود: در برابرش تیم گمنامی به‌نام پارس جم بود ‌که سال قبل در لیگ دو بود و در فصل جدید در لیگ یک توپ می‌زند با مربی (مهدی تارتار) که فراتر از لیگ یک است.  دو تیم در نیم ساعت اول بیشتر همدیگر را می‌سنجیدند اما از دقیقه 60 به بعد، تیم پارس جنوبی چون در خانه خود بازی می‌کرد و بیش از دو هزار هوادار برای تشویق این تیم آمده بود، بر بازی حاکم شد و بازی خود را بر تیم مس دیکته کرد. در کل من تیم پارس را، یک تیم با برنامه، منسجم و منظم دیدم و فکر می‌کنم هفته به هفته این تیم بهتر شود.

وی افزود: با وجود این‌که تیم پارس جم از طریق پنالتی به گل رسید اما اگر بازیکنان این تیم در زدن ضربات نهایی بیشتر دقت می‌کردند در جریان بازی هم می‌توانستند، دروازه تیم مس را باز کنند. در کل پارس جم مستحق برد بود. پارس جنوبی در این بازی فوتبال خود را روی زمین اجرا می‌کرد. من سال گذشته به همراه پاشازاده در این تیم بودیم، ما بیشتر از طریق توپ‌های ارسالی به گل می‌رسیدیم و توپ‌کشی زیادی می‌کردیم اما در این بازی این تیم اصلا فوتبال هوایی را به نمایش نگذاشت و سعی کرد با برنامه‌ مناسب روی زمین فوتبال بازی کند. من فکر می‌کنم این تیم در هفته‌های ششم و هفتم به شرایط آرمانی برسد و به یکی از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر شود.
غریبی در ادامه در مورد باخت سنگین ایرانجوان در اولین بازی با بیان این‌که ایرانجوان در شرایط بحرانی به سر می‌برد، تصریح کرد: ایرانجوان تیمی است که با بازیکنان ارزان قیمت بسته شده است و یک مربی جوان (محمود خرمزی) که برای اولین‌بار در لیگ یک مربیگری می‌کند، این تیم را در اختیار گرفته است ولی ایشان هم به زمان و هم به حمایت از سوی دوستداران این تیم امید دارد. نظر من این است که در هر صورتی باید از این مربی بومی حمایت شود. 
ایرانجوان بازیکنان جویای نامی جذب کرده است که شاید حدود 50 درصد از آنها در لیگ یک برای اولین‌بار است که به میدان می‌روند. ایرانجوان شرایط سختی دارد، چراکه این تیم در کنار نداشتن یک رهبر در میدان، گریبانگیر مشکلات مالی شده است. باید ببینیم که در هفته‌های بعد این تیم چه نتایجی کسب می‌کند اما با این شکست نمی‌توان مقصر اصلی را پیدا کرد. ایرانجوان مشکلات مالی‌اش بیشتر مسائل فنی‌اش است و این تیم باید بیشتر حمایت شود. امیدوارم مسوولان ایرانجوان بتوانند راهکار مناسبی را پیدا کنند. 
نام:
ایمیل:
* نظر: