bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۸ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
آیت‌الله حسینی بوشهری؛
دیدگاه‌های مختلف در حوزه برجام و تفسیرهای عجیبی که از دیدگاه‌های رهبری می‌شود باعث شده تا این حوزه دچار چالش‌ ‌شود. با این حال، شنیدن نگاه یکی از علمای برجسته کشور در حوزه برجام قابل توجه است.
بامداد جنوب: دیدگاه‌های مختلف در حوزه برجام و تفسیرهای عجیبی که از دیدگاه‌های رهبری می‌شود باعث شده تا این حوزه دچار چالش‌ ‌شود. با این حال، شنیدن نگاه یکی از علمای برجسته کشور در حوزه برجام قابل توجه است. آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری که برای دیدار با مردم مناطق جنوبی استان به این حوزه سفر کرده بود، تاکید می‌کند که دیدگاهم این است که سخنان رهبری فرزانه انقلاب در بحث برجام نه در تضعیف دولت و دست‌اندرکاران مذاکرات، که روی صحبت با دشمنان ایران است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این نشست با بیان این‌که به دشمنان نباید خیلی امید بست، اضافه کرد: ایران در اجرای تعهدات برجام کوتاهی نکرده اما دشمنان در این زمینه کارشکنی داشته اند و تعهدات خود را به درستی اجرا نمی کنند. وی با اشاره به سخنان اخیر رهبری در مورد برجام و انتقاد از بدعهدی غربی‌ها یادآور شد: دیدگاهم این است که فرمایشات رهبری فرزانه انقلاب در بحث برجام نه در مقام تضعیف دولت و دست‌اندرکاران مذاکرات که روی صحبت با دشمنان ایران است و می‌خواهند به دشمنان پیام بدهند که مسوولین ما کار خود را بر مبنای توافق انجام داده‌اند چرا شما انجام نمی‌دهید. دشمنان باید بفهمند که اگر تعهدات را انجام ندهند ایران به شرایط گذشته بازخواهد گشت و آن‌طور که متخصصان می‌گویند بازگشت به قبل نیز زیاد طول نخواهد کشید که آن موقع آنها باید به‌دنبال ما بیایند و التماس کنند.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت نفت و گاز برای خدمات‌رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: بخش مهمی از مطالبات و درخواست‌های مردم در استان بوشهر که به‌صورت حضوری یا کتبی دریافت می‌شود مربوط به اشتغال و بیکاری است و مردم باید بتوانند از وجود این قطب صنعتی بزرگ مثل پارس‌جنوبی بهره‌مند شوند.
نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری استفاده از نیروهای توانمند بومی استان در صنایع نفت و گاز را ضروری توصیف کرد و افزود: اگر این صنایع بزرگ در استانی دیگر بود طبعا شاید نحوه بهره‌برداری و استفاده از آن متفاوت بود.


برچسب ها: سیاسی ، حسینی ، گاز
نام:
ایمیل:
* نظر: