bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۴ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
بازی با مس کرمان برای ایرانجوان ماجراجویانه خواهد بود چون سه امتیاز آن به خوبی می تواند نتیجه هفته نخست را جبران کند با این توضیح که مس هم در پی جبران دو امتیاز از دست رفته در بازی هفته نخست مقابل فجر سپاسی است.
در مهمترین دیدارهای امروز ملوان بندر انزلی که در هفته اول با نتیجه 3-2 از سد آلومینیوم اراک گذشته بود پذیرای تیم راه آهن یزدان با مربیگری مهدی پاشازاده خواهد بود و طبیعی است که به 6 امتیازی شدن فکر کند. هر چند راه آهن در بازی نخست دست خالی میدان را ترک کرد و در این بازی به دنبال جبران مافات است. سپیدورد رشت با تلفیقی از بازیکنان ملوان و داماش در خانه تیم فجر سپاسی به میدان خواهد آمد و با پشتوانه سه امتیاز در بازی نخست همانند ملوان به دنبال شش امتیازی شدن است.


خیبر خرم‌آباد - پارس جنوبی جم
امتیاز گیری بدون مربی!

خیبر خرم آباد در هفته اول بدون سرمربی یک امتیاز از فولاد یزد گرفت و حال در دومین هفته میزبان تیم پارس جنوبی جم است. تیمی که اولین فصل حضور خود را در لیگ یک تجربه می کند و در اولین بازی هم یک گل به تیم مس رفسنجان زد و گام اول را محکم برداشت.
علی نیکبخت دو سه روزی است به تمرینات تیم خیبر خرم آباد اضافه شده و در این بازی روی نیمکت تیم خیبر می نشیند تا تیم سرمربی داشته باشد. در آنسوی میدان حضور مهدی تارتار روی نیمکت پارس جنوبی برای این تیم ایجاد انگیزه کرده و برای این تیم مسیر ماجراجویی را پیش آورده است.


ایرانجوان بوشهر - مس کرمان
مسابقه ای به نیت پیروزی
 

ایرانجوان بوشهر در هفته نخست شکست سنگینی را متحمل شد. خوردن سه گل از تیم نفت شوک بزرگی برای ایرانجوان بود هر چند محمود خرمزی سرمربی این تیم می گوید اگر بازیکن ایرانجوان اخراج نمی شد شرایط و نتیجه بازی به گونه دیگری رقم می خورد. بازی با مس کرمان برای ایرانجوان ماجراجویانه خواهد بود چون سه امتیاز آن به خوبی می تواند نتیجه هفته نخست را جبران کند با این توضیح که مس هم در پی جبران دو امتیاز از دست رفته در بازی هفته نخست مقابل فجر سپاسی است. هر دو تیم با نیت پیروزی وارد میدان می شوند.
برچسب ها: فوتبال ، بوشهر ، لیگ یک
نام:
ایمیل:
* نظر: