bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۶ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
دیگو سیمئونه ، سرمربی موفق اتلتیکو مادرید، در مصاحبه طولانی خود با شبکه مووی استار، در مورد برنده احتمالی توپ طلای ۲۰۱۶ صحبت کرد.
ژانویه ۲۰۱۷ در سوئیس و در مراسم ویژه فیفا، برنده توپ طلای ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد و پیش بینی می شود که از بین رونالدو، مسی و گریزمان، یکی در نهایت برنده این عنوان شود. با توجه به اینکه رونالدو توانسته در لیگ قهرمانان و یورو ۲۰۱۶ عنوان قهرمانی را کسب کند، بسیاری معتقدند که او برنده نهایی خواهد بود.
دیگو سیمئونه در همین رابطه گفت:” وقتی در مورد توپ طلا صحبت می شود، معتقدم که تعداد جام های کسب شده اهمیت زیادی پیدا می کنند و در این زمینه، رونالدو موفق تر از همه عمل کرده است. کسب افتخارات تیمی بیشتر، به بردن چنین جایزه انفرادی ای کمک می کند.”

دیگو سیمئونه گفت: "رونالدو لیگ قهرمانان و یورو ۲۰۱۶ را فتح کرد اما معتقدم او در فینال لیگ قهرمانان در سطح خودش نبود و یا در فینال یورو ۲۰۱۶ خیلی زود مصدوم شد و نتوانست در قهرمانی پرتغال تاثیرگذار باشد. فکر می کنم رونالدو برنده توپ طلا خواهد شد ولی او از نظر من بهترین بازیکن سال ۲۰۱۶ نبود. از نگاه من، گریزمان در سطح بالاتری از رونالدو ظاهر شد و فقط در کسب عناوین قهرمانی ناکام ماند.”
نام:
ایمیل:
* نظر: