bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۷ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
مدرسه خوب، حمام و دستشویی جدید، و باغچه رو به آفتاب را فراموش کنید. در واقع، عناصری که روی آنها کنترلی ندارید ارزش ملک شما رو بالا می برند.
وقتی می خواهید ارزش یک ملک را بالا ببرید، با انبوهی از گزینه های منطقی و پذیرفته شده روبرو هستید: زیبا کردن نمای خارجی با چند گلدان، اضافه کردن یک دستشویی و حمام جدید و بازسازی آشپزخانه.

اما یک تحقیق جدید نشان می دهد موضوع ساده ای مثل وجود یک سوپرمارکت بزرگ در همسایگی شما، می تواند 22 هزار پوند به ارزش ملک تان اضافه کند. این فقط یکی از عواملی است که می تواند تاثیر بسزایی در ارزش ملک شما داشته باشد، فارغ از این که آشپزخانه تان چقدر زیبا باشد.

در زیر 5 عامل غافلگیرکننده ای را که روی قیمت ملک شما تاثیرگذارند، فهرست کرده ایم. متاسفانه شما روی هیچ کدام از آنها کنترلی ندارید.

نزدیک یک سوپرمارکت بزرگ باشید

پژوهش لویدز بانک (Lloyds Bank) نشان می دهد زندگی در مجاورت یک سوپرمارکت شناخته شده و بزرگ می تواند 22 هزار پوند به ارزش ملک شما اضافه کند. مایک سانگر، مدیر لویدز بانک توضیح می دهد: "ارتباط مستقیمی بین قیمت خانه شما و مجاورت آن با یک سوپرمارکت بزرگ وجود دارد. آمارهای ما نشان می دهد اگر سوپرمارکت یا فروشگاه مشهوری در محله شما وجود داشته باشد، ارزش ملک شما بسیار بالا می رود."

نام خیابان خوش آوا باشد

جای تعجب ندارد که نام یک خیابان، تا حدی بر روی ارزش یک ملک تاثیر بگذارد. اما موضوع فقط محل جغرافیایی آن خیابان نیست. تاثیر نام خیابان روی ارزش ملک، می تواند بسیار ظریف و غیر مستقیم باشد. الکس گاسلینگ، مدیر آژانس املاک و مستغلات HouseSimple.com می گوید: "اسم خیابان شما، می تواند هزاران پوند به ارزش ملک اضافه کند. همه ترجیح می دهند در خیابانی زندگی کنند که مثلا چِیس (Chase) خوانده می شود، نه "تراس (Terrace) یا کلوس (Close). خیابان هایی که نام آنها خوش آوا است، می توانند ارزش ملک را بسیار بالا ببرند."

وجود اماکن تجاری معتبر در محله مهم است

حتی اگر خودتان هم نمی خواهید وقت آزادتان را به خرید در بازار محصولات کشاورزی ارگانیک و یا صرف شام در یک رستوران مشهور بگذرانید، مراجعه همسایگان تان به این اماکن به ارزش ملک شما اضافه می کند. وجود اماکن تجاری مجلل و لوکس در محله، باعث می شود ارزش ملک شما سر به آسمان بگذارد.

در نزدیکی یک مجتمع ورزشی زندگی کنید

در تحقیقی که توسط موسسه هالیفاکس (Halifax) انجام شد، مشخص شد متوسط ارزش خانه هایی که در مجاورت استادیوم های فوتبال لیگ برتر انگلستان واقع شده اند، طی 10 سال بسیار سریعتر از دیگر خانه ها بالا رفته است. در یک دهه منتهی به سال 2012، قیمت خانه ها در 20 منطقه ای که باشگاه ورزشی معتبر در آنها واقع شده، به طور متوسط 137 درصد بالا رفته است. در حالی که افزایش قیمت مسکن در کل انگلستان و ولز در همان دوره، 90 درصد بوده است.

در محله شبانه روزی زندگی کنید

آخرین نکته این است که محله شما، زندگی شبانه روزی داشته باشند. این خیلی مهم است که در هر ساعت از شبانه روز و به فاصله چند قدم پیاده روی، خود را به یک کافه برسانید. پژوهشی از آژانس املاک و مستغلات Tepilo نشان می دهد کیفیت بالای یک کافه دلیل اصلی خرید خانه در آن محله از سوی 23 درصد از خریداران بود
برچسب ها: جامعه ، خانه ، ارزش
نام:
ایمیل:
* نظر: