bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۶ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
مسابقات پاورلیفتینگ(پرس سینه) قهرمانی جنوب استان بوشهر با حضور تیم‌های شرکت‌کننده از چهار شهرستان دیر، کنگان، عسلویه و جم برگزار شد.
 این مسابقات که با حضور رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان بوشهر همراه بود از ساعت 10 صبح وزن‌کشی ورزشکاران آغاز  و مسابقات از ساعت 14 در سالن کوثر کنگان شروع شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان در حاشیه این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار اظهار داشت: پیشاپیش هفته دولت را نیز خدمت خدمتگزاران صدیق به‌نظام تبریک می‌گویم و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را نیز گرامی می‌داریم.

محمد بحرینی‌نژاد بیان داشت: گسترش ورزش و تفریحات سالم در جامعه امری لازم است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی گفت: شهرستان کنگان افتخار میزبانی این مسابقات را داشته است و در این مسابقات شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر حضور داشته‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان با بیان اینکه ورزش پهلوانی و قهرمانی باید در دستور کار باشد، بیان داشت: ما نیز تمام تلاش خود برای برگزاری این مسابقات انجام می‌دهیم.

محمد بحرینی نژاد گفت: مسابقات پاورلیفتینگ جنوب استان  در سطح عالی برگزار شد و جا دارد از همکاری‌های روسای هیأت بدنسازی چهار شهرستان جنوبی و رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان بوشهر تشکر کنم.

وی بابیان اینکه شهرستان کنگان در زمینه‌های ورزشی پتانسیل‌های لازم برای میزبانی مسابقات مختلف را دارد، افزود: شهرستان کنگان می‌تواند میزبانی مسابقات پاورلیفتینگ استانی را نیز داشته باشد.

در این مسابقات تیم‌های شهرستان جم با قهرمان شدن در رده نوجوانان و پیشکسوتان بیشترین مدال را از آن خود کردند و تیم نخل تقی از شهرستان عسلویه نیز به مدال قهرمانی در رده بزرگسالان رسید.

سید عبدالرضا سجادی که در این مسابقات با رکورد 200 کیلوگرم توانست در رده بزرگسالان به مقام دومی برسد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه ماه رمضان را روزه بوده‌ام و خیلی از لحاظ بدنی تحلیل رفته بودم خیلی تلاش کردم که بتوانم خودم را به مسابقات برسانم.

قوی‌ترین مرد شهرستان جم ادامه گفت: خوشحالم که توانستم در این مسابقات رکورد 200 کیلوگرمی را بزنم، در شهریورماه نیز عازم مسابقات پاورلیفتینگ جهانی در گرجستان هستم که ان شاالله با مدال طلا برخواهم گشت.

سجادی گفت: در ورزش پهلوانی مهم اخلاق نیک ورزشکاری است و قهرمان همیشه کسی است که معرفت ورزشکاری داشته باشد.

وی گفت: خدمت در مراسمات مذهبی و روضه‌خوانی اباعبدالله الحسین بزرگ‌ترین افتخار و مدال قهرمانی برای من است و این همه مدال قهرمانی بین‌المللی و آسیایی که دارم ارزش هیچ‌کدام آن‌ها به اندازه خدمت به امام حسین (ع) در مراسمات مختلف نیست.

بر اساس این گزارش در رده انفرادی بزرگسالان مهران مهران پور ورزشکار وزن74 کیلوگرم این مسابقات که توانست با رکورد 170 کیلوگرم به مقام دومی برسد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و اکثر ورزشکاران شرکت‌کننده در کشور نیز دارای جایگاه بودند.

مهران‌پور گفت: از 16 سالگی و برای سالم و تندرست بودن وارد این رشته شده‌ام و خوشحالم که توانسته‌ام تا حالا که 25 سال سن دارم در مسابقات مختلف استانی به مدال‌های رنگارنگ برسم.

وی انگیزه‌اش را ترویج ورزش پهلوانی برشمرد و بیان داشت:  تلاشم را می‌کنم تا قدرتی که خداوند به من داده است را در راه خودش و خدمت به مردم خرج کنم.

این ورزشکار تأکید کرد: پهلوانی در اخلاق و معرفت و کمک و خدمت به مردم است و خوشحالم که توانستم مردم را خوشحال کنم.

رضا رئیسی قهرمان رده نوجوانان این مسابقات هم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: برای اولین بار بود که در مسابقات شرکت می‌کردم و روحیه‌ام برای کسب مدال مثال‌زدنی بود.

رئیسی گفت: این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و همه ورزشکاران برای کسب مدال زحمات زیادی را کشیده بودند و اکثراً نیز موفق شدند.

این ورزشکار نوجوان اظهار داشت: ورزش پهلوانی باید نگاه ویژه‌ای نسبت به آن شود و ورزشکاران اگر مورد حمایت قرار بگیرند نتایج مطلوب‌تری کسب خواهد شد.

وی بابیان اینکه در این راه از خانواده‌ام که مرا حمایت کردند تشکر می‌کنم گفت: در راه ورزش پهلوانی مدیون استاد خودم استاد سجادی زاده هستم و قهرمان شدن در این مسابقات را نتیجه تلاش‌های وی در حق خودم می‌دانم.

رضا رئیسی با اشاره به مسابقات جهانی کشور گرجستان در شهریور سال جاری گفت: عبدالرضا سجادی یکی از نمایندگان ایران در این مسابقات خواهد بود و برای این ورزشکار بامعرفت آرزوی موفقیت می‌کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر: