bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
در هفته چهارم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور سه بازی کاندیدای پرتماشاگرترین دیدار هفته هستند.
یکی از این بازی ها پارس جنوبی جم و خونه به خونه است. پارس جنوبی جم از سه بازی اخیر خود 7 امتیاز کسب کرده. امتیازی برابر با تیم خونه به خونه پر مهره و پر ستاره. هر چند اگر بازی اول تیم پارس جنوبی جم مقابل مس رفسنجان با حضور پرتعداد و پرشور هواداران همراه نبود اما پارس جنوبی بعد از این بازی در دو دیدار خارج از خانه 4 امتیاز کسب کرده و هم اکنون یکی از مدعیان است. بنابراین پیش بینی می شود این بار و در بازی حساس با خونه به خونه تماشاگران بیشتری را در ورزشگاه تختی شهر جم ببینیم. حضور بازیکنان اسمی در ترکیب تیم حریف اهالی فوتبال در شهر جم را نسبت به حضور در ورزشگاه ترغیب خواهد کرد.

طی همه این سال ها نساجی در بازی های خانگی یکی از پر تماشاگرترین تیم ها بوده و اصلا هم تفاوت نداشته که تیم مدعی صعود بوده یا در نیمه های جدول قرار داشته. بازی با مس کرمان دومین بازی خانگی نساجی است. این تیم در اولین بازی خانگی با نتیجه دو بر یک از سد تیم نفت مسجد سلیمان گذشت و بعد از این بازی ایرانجوان را در بوشهر متوقف کرد. نساجی اگر این بازی بزرگ را با پیروزی پشت سر بگذارد ابراز وجود خواهد کرد و آنوقت است که می توان روی این تیم به عنوان یک مدعی حساب باز کرد. با توجه به حساسیت این بازی به نظر می رسد این هفته شاهد حضور تماشاگران بیشتری در استادیوم شهید وطنی قائمشهر باشیم.

ال گیلانو هم تصور می شود با حضور پر شور تماشاگران توام شود. به خصوص که بعد از سال های سال و شاید بعد از یکی دو دهه باشد که ملوان و سپیدرود با هم رویارو می شوند. سپیدورد هم همانند تیم ملوان تیم محبوب و مردمی و پرطرفدار است و اگر بیش از ده درصد ورزشگاه تختی انزلی به طرفداران سپیدورد اختصاص یابد بی شک با استقبال طرفداران این تیم همراه خواهد شد.
برچسب ها: فوتبال ، پارس جنوبی
نام:
ایمیل:
* نظر: