bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
ستاره پیشین بارسلونا و رئال مادرید در جریان قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پاسخی عجیب به سوال خبرنگاران داد و خشم اهالی رسانه را در کاتالونیا برانگیخت.
 لوئیس فیگو بازیکن سالهای نه چندان دور بارسلونا، رئال مادرید و اینترمیلان در پاسخ به این سوال که تیم‌های محبوبش در چه شرایطی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هستند، گفت: برای هر دو تیم محبوبم در لیگ قهرمانان اروپا آرزوی موفقیت می‌کنم.

در حالی که بسیاری از خبرنگاران گمان می کردند، منظور فیگو بارسلونا و رئال مادرید است ناگهان متوجه شدند که او به دو تیم رئال مادرید و اسپورتینگ پرتغال اشاره دارد و بارسونا را به بو طور کامل کنار گذاشته و فراموش کرده است.

صاحب توپ طلای سال 2000 که با 60 میلیون یورو راهی رئال مادرید شده بود، چهره چندان مقبولی در کاتالونیا نیست و قدیمی‌های بارسلونا هرگز آن چه را که آنها خیانت از سوی فیگو می‌دانند، فراموش نخواهند کرد.

فیگو در صفحه توئیتر خود نیز در این رابطه توضیحی داده و نوشته است: از من پرسیدند دو تیم محبوبت چه وضعیتی دارند و من جواب دادم که دو تیم محبوبم در یک گروه قرار دارند، رئال مادرید و اسپورتینگ. چه جواب دیگری باید می‌دادم؟


برچسب ها: فوابال ، اروپا ، فیگو
نام:
ایمیل:
* نظر: