bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
آقا ما باز هم طبق معمول دو روزی شهر رو دادیم دست این گماشتگان دولت، اومدیم دیدیم یکی از تهران اومده و ما رو مسخره کرده و خلاص.
امین بندری:
آقا ما باز هم طبق معمول دو روزی شهر رو دادیم دست این گماشتگان دولت، اومدیم دیدیم یکی از تهران اومده و ما رو مسخره کرده و خلاص. وزیر نفت منت سر کول بوشهری‌ها گذاشت و نصف روزی هم تو بوشهر موند و فکر کنم خیلی گرمش بود و جایی هم نرفت – البته هوای متانول دیر و عسلویه خیلی بهتر بود، چون دیدم وزیر کت نپوشیده اما این حضرات گورخری تنشونه و دستشون هم رو شکمشون و زل زدن تو دروبین که عکسشون قشنگ در بیاد – اما مثل اینکه نشستی داشته و ملت هم مثل او سفرهای بخشی بود که همین دو سال پیش انجام شد و تهش هم هیچی در نیومد و فقط طرح امید اشتباهی زد بیرون و صداش گوش فلک رو کَر کرد و بیل گیتس رو به فکر یه کاسبی دیگه انداخت، نشستن و از وزیر سوال پرسیدن... ما که نبودیم اما به این تار سبیل که به اندازه تمام دهکده سنگفرش می‌ارزه – سبز می‌شه اما نه با آب شرب مردم!! – قسم، اونایی که بودن و تعریف کردن یه چیزایی می‌گفتن که من یکی خندم می‌گیره.

باباجون طرح مرح نداری افتتاح کنی، چرا هی وزیر میاری استان. ماشالله اینقدری که بهت اعتماد دارن و به نمایندگی صحبت می‌کنی کافیه. تازه یاد گرفتی گروه هم که درست می‌کنی. چه کاری سخت‌تر از این. تازه اگه یه خورده زرنگ باشی که شک ندارم هستی وگرنه الان انداخته بودنت بیرون، گروه رو زیادش می‌کردی و بعدش می‌کردیش کانال و باهاش پول در می‌آوردی. 
حالا اینا اگه نشد، وزیر می‌بردی همون کارخونه لامپه بود که دو بار افتتاح شد و سردبیر تو روز خبرنگار گفت و بعدش یهویی مثل این بچه‌ها زنگ زدی به وزارتخونه شکایت کردی که مسخرم کردند، وزیر و می‌بردی اونجا بار سوم هم یه قیچی بزنه، جای دوری که نمی‌رفت. نیازی نبود این همه راه بوهندی بیچاره از نخل تقی راه بیفته و بیاد و اینجا بگه که ای بابا عرب‌ها از اسم زنگنه می‌ترسند، خودت هم عربی که بابا، تو چقدر می‌ترسی.... 

راوی اخبار می‌گفت من وقتی افراد منتخب رو واسه طرح دیدگاه و نظرشون دیدم، دیدم ماشالله همشون یه جوری به خیابون سنگی وصل هستن. اصلا به شکل عجیبی. حرف‌ها البته بد نبود، اما اگه نهار به شیخ الوزرا ماهی در قفس و میگو پرورشی می‌دادن، تا آخر عمرش نمک‌گیر می‌شد و اصلا چه عرض کنم، سفارش هر روزه می‌داد که حتما باید در سبد غذایی شرکت نفت ماهی در قفس باشه و حتما هم واسه روشنایی محیط پیرامونی باید از همون کارگاه لامپ‌سازی خرید کنید، وگرنه من دیگه بوشهر بیا نیستم. 
خلاصه من فقط منتظرم وزیر بعدی بیاد ببینم این رو می‌خوان چکارش کنن.... 

برچسب ها: طنز ، بامدادیه
نام:
ایمیل:
* نظر: