bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۶ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
مصطفی کیانی با انتقاد از بی‌توجهی مسوولان؛
چندی پیش تیم فوتبال ساحلی کشورمان توانست در مسابقات قهرمانی آسیا که در چین برگزار می‌شد، قهرمانی این مسابقات را به‌دست آورد تا پس از گذشت یک سال دوباره قدرت خود را به دیگر تیم‌های قاره آسیا نشان دهد.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی:
چندی پیش تیم فوتبال ساحلی کشورمان توانست در مسابقات قهرمانی آسیا که در چین برگزار می‌شد، قهرمانی این مسابقات را به‌دست آورد تا پس از گذشت یک سال دوباره قدرت خود را به دیگر تیم‌های قاره آسیا نشان دهد. در بین بازیکنانی که در تیم ملی بودند، پنج بازیکن از تیم دریانوردان بوشهر حضور داشتند که جزء بهترین‌های این مسابقات نیز بودند. در میان این پنج نفر، دو نفر بوشهری بودند. 
مسلم مسیگر و مصطفی کیانی دو نماینده ما در تیم ملی فوتبال ساحلی که بازی‌های خوبی در این مسابقات به نمایش گذاشتند. کیانی به اتفاق مسلم مسیگر از پر‌افتخارترین فوتبالیست‌های تاریخ فوتبال بوشهر محسوب می‌شوند. این دو بازیکن در هنگام بازگشت به بوشهر بدون هیچ استقبالی از سوی مسوولان، وارد بوشهر شدند که این خود جای بسی تعجب داشت. به همین دلیل ما امروز به سراغ مصطفی کیانی رفتیم تا اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

مصطفی کیانی در گفت‌وگو با بامداد جنوب در مورد شرایط تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: خب ما خیلی خوب مسابقات را شروع کردیم و از همان ابتدا خود را به‌عنوان مدعی اصلی به تیم‌ها معرفی کردیم. در اولین بازی در برابر تیم بحرین قرار گرفتیم و در عین شایستگی توانستیم این تیم را با 10 گل شکست دهیم. در ادامه مسابقات به سراغ ژاپنی رفته بودیم که یکی از مهم‌ترین حریفان بود و خیلی خوب خود را برای این مسابقات تقویت کرده بود. ژاپن با آوردن یک برزیلی روی نیمکت مربیگری و یک برزیلی دیگر به‌عنوان بازیکن سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده تا خودی نشان دهد ولی ما با قدرت توانستیم این تیم آسیای شرقی را با پنج گل شکست دهیم و راهی فینال این مسابقات شویم. حریف ما در فینال، عمان که قهرمان جام ملت‌های آسیا بود و بازیکنانی خوبی در ترکیب خود داشتند. با وجود این‌که می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم ولی به بهترین شکل ممکن در این مسابقه حاضر شدیم و توانستیم با شش گل عمان را با شکست بدرقه کنیم و قهرمانی این مسابقات را به‌دست آوریم. البته لازم به ذکر است مسوولان فوتبال ساحلی آسیا مایل نبودند تیم ما راهی فینال شود اما به لطف خدا و تلاش بچه‌ها بار دیگر فوتبال ساحلی ایران در آسیا قدرت‌نمایی کرد.

بازیکن بوشهری تیم ملی در ادامه در مورد شرایط تیم ملی بعد از رفتن اکتاویو، گفت: به هر حال آقای اکتاویو یکی بهترین و فنی‌ترین مربیان جهان بود که متاسفانه از جمع ما جدا شد. در ادامه با آمدن یک مربی ایرانی روش تیم هم تغییر کرد. مربی جدید ما که یکی از بهترین مربیان ایران است، با روشی جدید و متفاوت با اکتاویو به تیم آمد و آنها را در تیم دیکته کرد. در اوایل به‌دلیل عدم هماهنگی با تاکتیک‌های جدید نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم ولی حال تیم ما کاملا باتجربه شده است و با روش و تاکتیک جدید تیم ملی کاملا آشنا هستیم. من مطمئنم در آینده هم ما بهترین از این عمل خواهیم کرد.
بازیکن دریانوردان پارس جنوبی در ادامه در مورد عملکرد چهار بازیکن دیگر پارس جنوبی در تیم ملی، گفت: مسلم مسیگر، دیگر بوشهری تیم هم عملکرد بسیار خوبی در این مسابقات داشت. علاوه بر این پیمان حسین و امیر‌حسین اکبری به ترتیب به‌عنوان به بهترین دروازه‌بان آسیا و آقای گل مسابقات انتخاب شدند. محمد احمدزاده هم دیگر بازیکن دریانوردان طبق معمول عملکرد بسیار خوبی در این مسابقات داشت. در کل نمایندگان تیم دریانوردان پارس جنوبی در این مسابقات خیلی خوب ظاهر شدند.

وی در ادامه در مورد استقبال مسوولان از آنها هنگام برگشت از مسابقات با بیان این‌که مثل همیشه آنها باز هم به فرودگاه نیامدند، افزود: تا‌کنون حدود 7 عنوان قهرمانی آسیا و البته بین قاره‌ای معتبر کسب کرده‌ایم ولی وقتی از این مسابقات برگشتیم، مسوولان شهر بوشهر اصلا از ما استقبال نکرده‌اند و این خود مایه خجالت است. باور کنید وقتی با مسلم مسیگر به همراه دیگر ملی‌پوشان دریانوردان (احمدزاده، حسینی و اکبری) وارد بوشهر شدیم و هیچ مسوولی از شهرم به استقبال ما نیامد، من و مسلم جلوی سه ملی پوش واقعا خجالت کشیدم. چرا باید با ما این کار شود؟ مگر ما با آنها چه کرده‌ایم به غیر از این‌که جام‌های مختلفی کسب کرده‌ایم و به آنها تقدیم کرده‌ایم ولی در مقابل آنها زحمت خود را نمی‌دهند که به فرودگاه بیایند. باور کنید ما به بوشهری بودن خودمان افتخار می‌کنیم و بالاتر از آن از پوشیدن لباس مقدس تیم ملی ایران لذت می‌بریم و سرباز این مملکت هستیم اما در بوشهر اینگونه برخوردهای قهر‌آمیز ما را همچنان به فکر فرو می‌برد.
مصطفی کیانی در پایان در مورد برنامه‌های تیم ملی و تیم دریانوردان گفت: ما باید خود را برای المپیک ساحلی آماده کنیم تا بتوانیم در این مسابقات بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم. گرچه کار سختی در این مسابقات داریم. البته مهم‌تر از این تورنمت، جام جهانی 2017 باهاما است که همه چیز برای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مهم است و کسب نتیجه مطلوب در این مسابقات خیلی به ما کمک می‌کند. هم‌اکنون به بوشهر آمده‌ام و باید خود را برای مسابقات لیگ برتر آماده کنم. تیم من، دریانوردان با 2 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر قرار داریم و اگر خدا بخواهد با پیروزی در 6 دیدار باقیمانده قهرمانی را تصاحب می‌کنیم و آن را به بوشهر خواهیم آورد.


نام:
ایمیل:
* نظر: