bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
صدرنشینی دریانوردان با درخشش ملی‌پوشان؛
هفته بیستم لیگ برتر این رشته، پنجشنبه شب برگزار شد دو نماینده استان (موج گناوه و دریانوردان پارس جنوبی) توانستند در یک بازی نزدیک از سد حریفان خود بگذرند تا یک گام به اهداف خود نزدیک‌تر شوند.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی:
مسابقات آسیایی فوتبال ساحلی پایان یافت و با بازگشت تیم ملی از این مسابقات، هفته بیستم لیگ برتر این رشته، پنجشنبه شب برگزار شد دو نماینده استان (موج گناوه و دریانوردان پارس جنوبی) توانستند در یک بازی نزدیک از سد حریفان خود بگذرند تا یک گام به اهداف خود نزدیک‌تر شوند.
دریانوردان پس از بازگشت ملی‌پوشان خود توانست در یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل از سد حریف تبریزی با نتیجه 5 بر 4 بگذرد تا به قهرمانی در این مسابقات نزدیک‌تر شود. از نکات قابل توجه در این بازی گل‌زنی ملی پوشان تیم بوشهری بود. مسلم مسیگر یک بار و محمد احمدزاده چهار بار برای تیم دریانوردان گل‌زنی کردند تا این تیم با این برد همچنان در صدر جدول حضور داشته باشد.
در همین رابطه سعی کردیم با سرمربی این تیم ارتباط برقرار کنیم که متاسفانه ایشان جوابگو نبودند.

در ادامه هفته بیستم، تیم موج گناوه نیز در یک بازی فینال‌گونه به مصاف تیم تیران اصفهان رفت. این بازی برای هر دو تیم مهم بود و هر دو تیم برای برد وارد این بازی شده بودند. تیم موج در ابتدا بازی خوبی به نمایش گذاشت اما این کافی نبود و در ادامه در اثر اشتباهات عجیب بازیکنانش 3 بر یک عقب افتاد. در ادامه این بازی، بازیکنان موج که چیزی برای از دست دادن نداشتند، توانستند بار دیگر بر بازی مسلط شوند و بازی باخته را با نتیجه 4 بر 3 ببرند و از قعر جدول فاصله بگیرند.
در ادامه همین گزارش به سراغ سرمربی این تیم گناوه‌ای رفتیم تا اطلاعات بیشتری کسب کنیم. حیدر نیکونژاد در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که همانطور که انتظار داشتیم، بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، افزود: اهمیت بازی به این دلیل بود که هر دو تیم برای بهتر کردن رتبه خود در جدول، به امتیاز کامل این بازی نیاز داشتند. واقعا این بازی فینال سختی برای ما بود. بازیکنان ما در وقت اول عملکرد خوبی داشتند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند ولی متاسفانه یک اشتباه در جاگیری باعث شد که گل اول را دریافت کنیم. در ادامه ما باز هم بازی تهاجمی را در پیش گرفتیم و موقعیت زیادی را به‌وجود آوردیم اما باز هم روی یک اشتباه گل دوم را دریافت کردیم. بعد از این گل بچه‌ها سعی خود را بیشتر کردند و توانستند یکی از گل‌ها را جبران کنند. اما باز هم به‌دلیل اشتباه یکی از بازیکنان، گل سوم را دریافت کردیم که کار را برای ما سخت کرد. بعد از این گل بازیکنان ما به خود آمدند و اشتباهات آنها در زمین به طرز عجیبی پایین آمد و این باعث شد که قدرت تهاجمی تیم افزایش یابد. در ادامه توانستیم با قدرت هجومی‌مان، بازی را به تساوی بکشانیم و در لحظات آخر هم توانستیم گل پیروزی را وارد دروازه حریف کنیم و بازی باخته را ببریم. 

وی افزود: در کل عواملی که باعث شد این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم دو مورد بود. اول این‌که بچه‌های ما انگیزه زیادی برای برد در این بازی داشتند. همانطور که می‌دانید ما قبل از آغاز نیم فصل دوم مسابقات، پنج بازیکن خریدیم که به‌دلیل بدهی به فدراسیون، آنها اجازه استفاده از این بازیکنان را به ما نداند. تا این‌که نماینده محترم بوشهر، گناوه و دیلم وارد این مساله شد و با حل کردن مشکلات باشگاه و فدراسیون، ایشان کارت بازی این بازیکنان برای ما آماده کرد تا این بازیکنان بتوانند در مسابقات حاضر شوند. این خود یک عامل تاثیر‌گذار در بازی بود و باعث شد که این بازی سخت و مهم را با پیروزی پشت سر بگذاریم. دومین عامل هم این بود که نماینده محترم پس از حل مشکلات، شخصا برای دیدن بازی به ورزشگاه خلیج فارس گناوه آمد که انگیزه بیشتری به بازیکنان ما داد. حضور ایشان باعث شد که بچه‌ها برای پیروزی در این مسابقه از تمام توان خود استفاده کنند. جای دارد از ایشان تشکر کنم به‌خاطر این‌که به ورزشگاه آمدند و به‌نوعی از تیم موج حمایت کردند. در هر صورت ما بازی را بردیم و عامل اصلی آن انگیزه زیاد بازیکنان ما بود که این عامل برای بازی بعد هم تاثیرگذار خواهد بود.
نیکونژاد در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به حل شدن مشکلات، موج می‌توانند به این روند ادامه دهد و از انگیزه بازیکنان بهترین بهره را ببرد، تاکید کرد: با توجه به انگیزه بالای تیم و اضافه شدن بازیکن جدید به موج، دست و بال ما در بازی بیشتر شده است و می‌توانیم بهترین بهره را از بازیکنان خود ببریم. یکی از مشکلات اصلی ما این بود که در هر بازی، سطح بازیکنان اصلی از بازیکنان تعویضی خیلی بیشتر بود و همین باعث شده بود که نیروی بازیکنان اصلی در هر بازی خیلی صرف شود. با آمدن بازیکنان جدید، تقریبا این مشکل هم حل شده است و سطح بازیکنان اصلی و تعویضی تقریبا برابر شده است و همین مساله نقطه قوت تیم در بازی‌های آینده است.

و در پایان سخنانش گفت: اینجا جای دارد از مردم گناوه هم تشکر و قدر‌دانی کنم که همیشه از ما حمایت کرده‌اند. با وجود این‌که بازی تیم ملی فوتبال همزمان با بازی ما بود اما مردم باز هم به ورزشگاه آمدند و تا آخرین لحظه از ما حمایت کردند. باز هم جای دارد از نماینده محترم بوشهر، گناوه و دیلم تشکر کنم که پیگیر مشکلات ما بود.
لازم به ذکر است که نماینده محترم بوشهر، دیلم و گناوه، عبدالحمید خدری، هفته گذشته با فدراسیون جلساتی برگزار کرد و توانست مشکلات موج گناوه را حل کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: