bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۱ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
بامداد جنوب: دبیر سیزدهمین جشنواره استانی تئاتر معلولین (مهرآیین) از تمدید مهلت ارسال متون نمایشی به این جشنواره تا بیست شهریورماه خبر داد.
شاهرخ قاسمی با اعلام این خبر در گفت‌وگو با بامداد جنوب گفت: فراخوان این جشنواره از اواسط اردیبهشت منتشر شد و در این فراخوان مهلت ارسال آثار تا 31 مردادماه اعلام شده بود که به‌دلیل استقبال هنرمندان از سیزدهمین جشنواره استانی تئاتر معلولین، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تمدید شد.
وی در ادامه با بیان این‌که بیستم شهریورماه آخرین مهلت ارسال متون نمایشی به این جشنواره است و تمدید نخواهد شد، افزود: سزدهمین جشنواره تئاتر معلولین استان دی‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دبیر سیزدهمین جشنواره استانی تئاتر معلولین (مهرآیین) در خصوص مهم‌ترین محورهای این جشنواره بیان کرد: در سزدهمین دوره جشنواره استانی تئاتر معلولین تمرکز و توجه ما روی سه مساله است؛ نخست، توانبخشی به معلولان از مسیر تئاتر، دوم، حضور معلولان در جامعه و سوم مشارکت آنها از طریق تئاتر است.
قاسمی با تاکید بر این‌که خدا را شکر برای برگزاری این جشنواره همکاری و تعامل بسیار خوبی میان کانون تئاتر معلولان استان و اداره‌کل بهزیستی وجود دارد، گفت: در این زمینه مسعود صیادی، معاون توانبخشی اداره‌کل بهزیستی استان تاکید ویژه‌ای روی برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در سیزدهمین دوره آن دارد. 
یادآوری می‌شود، متقاضیان برای حضور در این جشنواره تا بیستم شهریورماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره استانی تئاتر معلولین (مهرآیین) به نشانی: بوشهر، خیابان رئیسعلی دلواری، اداره‌کل بهزیستی استان، معاونت توانبخشی ارسال کنند.

برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، جشنواره
نام:
ایمیل:
* نظر: