bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
نگاهی به تجمع منتقدان دولت؛
مخالفان حسن روحانی و دولت یازدهم گویی عهد بسته‌اند که هیچ فرصتی را از دست ندهند و از تمام نیروی خود برای زیر سوال بردن دولت مردان و حامیانشان استفاده ‌کنند.
بامدادجنوب- مریم خوئینی:
مخالفان حسن روحانی و دولت یازدهم گویی عهد بسته‌اند که هیچ فرصتی را از دست ندهند و از تمام نیروی خود برای زیر سوال بردن دولت مردان و حامیانشان استفاده ‌کنند. یک روز توافق هسته‌ای و برجام، حالا نیز نوبت به زیر سوال بردن FATF رسیده است. طرحی که پایه‌های آن در دولت گذشته و زمانی که محمود احمدی‌نژاد بر اریکه قدرت تکیه زده بود،  بسته شد و در مجلس نهم نیز به تصویب رسید حال اما مخالفان یک سال پایانی دوره اول زمامداری حسن روحانی را برای اعتراض گسترده به FATF مناسب دانسته‌اند تا بتوانند انتخابات سال آینده را هم تحت تاثیر اعتراضات خود قرار دهند.
در همین راستا یک سایت خبری اصولگرا از برگزاری یک تجمع اعتراض‌آمیز در شامگاه سه‌شنبه شب خبر داد. گروهی که خود را «مدافعان خط مقاومت» می‌خوانند، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء تجمعی اعتراض‌آمیز نسبت به اظهارات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و قرارداد  FATF در مسجد قرآن بوشهر شکل دادند. 
معترضان در این تجمع ‌با در دست داشتن پلاکاردهایی و سر دادن شعارهای «مرگ بر امریکا، انگلیس، اسرائیل و آل سعود»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «حذف سپاه و بسیج آرزوی امریکا»، « انصارالله- حزب‌الله فرزندان روح‌الله» اعتراض خود را نسبت به رویدادهای اخیر از جمله  قرارداد  FATFنشان دادند.

حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر که سخنران این مراسم بود، با اشاره به مخالفت‌های برخی گروه‌های سیاسی نسبت به برگزاری این تجمع اعتراضی، گفت: به کسانی که می‌گویند این کار همراهی با صهیونیست‌ها است، می‌گوییم صهیونیست کسی است که می‌گوید نیروهای مسلح را باید جمع کرد.
او منتقدان خود را مورد خطاب قرار داد و تصریح کرد: این افراد مدام نیرو‌های حزب‌الهی را متحجر می‌خوانند و می‌گویند دست از این شعار‌های توخالی بردارید، ما می‌گوییم اتفاقا این شعار‌ها تو پر است و شما هستید که تو خالی هستید!
این مدیر دولت یازدهم در استان در ادامه با بیان این‌که بنده در این دولت مدیرکل هستم، ولی حتی اگر مرا تکه تکه کنند، از بیان حقیقت کوتاه نخواهم آمد، خاطرنشان کرد:‌ انسانی که نفاق دارد، بالاخره شکست می‌خورد و رسوا می‌شود و حربه دم از شورای رهبری زدن، رویایی است که منافقان دنبال می‌کنند اما این آرزو را به گور خواهند برد.
وی در ادامه با این‌ ادعا که اسناد محرمانه را نمی‌توان بازگو کرد، تیم مذاکره‌کننده را نشانه گرفت و افزود: برخی از مسوولان کشور در مقابل امریکا و جان کری، خوار و ذلیل مذاکره می‌کنند اما در مقابل مردم خودی و مجلس شاخ و شانه می‌کشند و با ادبیاتی توهین‌آمیز، آنها را مورد شماتت قرار می‌دهند!

همانطور که انتظار می‌رفت، در این تجمع به مسائل انتخاباتی نیز اشاره شد و سخنران این مراسم‌ با چند توصیه انتخاباتی به همفکران خود، با بیان این‌که شرایط امروز کشور مانند جنگ احزاب است، یادآور شد: باید‌ برای انتخابات آینده ریاست جمهوری، افراد صالح را وارد صحنه انتخابات کنیم که بیش از این اجازه ندهند شرایط با همین وضعیت پیش برود.
نکته قابل تاملی که وجود دارد، این است که این مدیر دولت یازدهم در بوشهر‌ با چنین شدتی دستاورد دولت را‌ زیر سوال می‌برد و سپس بی‌هیچ نگرانی از واکنش نماینده ارشد دولت در استان،  پشت میز مدیرکلی خود می‌نشیند و به اموراتش رسیدگی می‌کند.
قطعا با برخوردی که سالاری با مدیرکل اصلاح‌طلب خود یعنی خانم‌ حمیده ماحوزی داشت نشان داده است که اگر بخواهد می‌تواند با کسانی که همفکرش‌ نیستند و در راستای برنامه‌های او گام برنمی‌دارند، مقابله کند حالا باید دید آیا می‌تواند با مدیرکلی که همسو با دولت یازدهم نیست ودستاورد دولت مردان را زیر سوال می‌برد، نیز مقابله کند؟!



نام:
ایمیل:
* نظر: