bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۵ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
نماینده گچساران در جواب نامه‌ای که شیخ عبدلحمید خدری نوشته، نکاتی را مطرح کرده است که لازم دیدم توضیحاتی را در این مورد بنویسم. در اینکه ما در استانمان مدیری قوی، مسوول و قدرتمند نداریم که پاسخ قابلی به شما بدهد شک ندارم که...
کریم جعفری:
نماینده گچساران در جواب نامه‌ای که شیخ عبدلحمید خدری نوشته، نکاتی را مطرح کرده است که لازم دیدم توضیحاتی را در این مورد بنویسم. در اینکه ما در استانمان مدیری قوی، مسوول و قدرتمند نداریم که پاسخ قابلی به شما بدهد شک ندارم که اگر داشتیم نه شما جرات زدن چنین حرفی را داشتید و نه وضع ما در بوشهر اینگونه بود که هر کس از راه برسد توهینی کند و برود. ما شاید مدیر دلسوزی که به فکر مردم باشد، نداشته باشیم، اما آن اندازه مرد داریم که پاسخی در خور بدهند. در مورد مساله اخراج کارگران استان فارس از عسلویه هم، خبر و شایعه توسط همین مدیران ارشد بوشهری تهیه و وارد رسانه‌ها شد تا به‌زعم خودشان مقابل تعویض نورچشمی‌ها در جنوب استان را بگیرند و اصلا خبر واقعیت نداشت. آقای تاجگردون من نمی‌دانم که واقعا وظیفه نمایندگان مجلس چیست، دخالت در تغییر رئیس آموزش پرورش فلان بخش یا تصویب قانونی که بتواند مشکلات معلمان و دانش‌آموزان را حل کند. مسائل اجرایی بر اساس قانون هیچ ربطی نه به شما دارد و نه به هیچ نماینده دیگر، شما واقعا اگر این همه دلسوز مردم شهرستان خود هستید، بهتر است دنبال تصویب قوانینی باشید که به حل مشکلات آنها کمک کند و نه چون مانند برخی از نمایندگان ما که حرفی برای گفتن ندارید سعی می‌کنید از های، هوی بسازید و برای خود محبوبیت کسب کنید.

 چند سال پیش از آنکه در سوریه جنگ داخلی شروع شود و عرب از کرد، کرد از ترکمن بدش بیاید و وهابیون به شیعیان، علوی‌ها، سنی‌ها، مسیحی‌ها و دروزی‌ها حمله کنند، چهار نفر مثل شما در آن کشور راه افتاده و بحث‌های منطقه‌ای و قومیتی راه می‌انداختند و سوریه شد، آنچه امروز شاهد آن هستیم. اگر منوال بر فکر شما باشد که استان بوشهر بسیار بیشتر از آنچه که شما فکر می‌کنید از دست داده است. حالا که خشکسالی دامنگیر کشور شده است، شما و نمایندگان استان فارس و بهبهان به‌جای آنکه کمک کنید در حال ویران کردن هستید؟ من نمی‌خواهم بگویم حرف‌های خدری درست است یا غلط، اما در همین استان بوشهر ده‌ها مدیر لُر داریم که از همشهری‌های خود شما هستند، هزاران شغل توسط همین همشهری‌های شما اشغال شده و هر مدیری که از مناطق شما آمد، همه فک و فامیلش را هم کول کرد و آورد. نه اینکه مدیران لایق و حاذق بوشهری که چشم دیدن همدیگر را ندارند و موفقیت بوشهری‌ را عار می‌دانند زیرآب همدیگر را می‌زنند، جا برای شما باز می‌شود تا بتازید که بحمدالله خوب هم می‌تازید و کم مانده که خود ما را هم از شهر اخراج کنید. 

آقای تاجگردون، یک بار هم پیش‌تر در پاسخ به نماینده بهبهان نوشتم که متاسفانه بوشهر فلسطین است و همه شماها اسرائیل، اگر شما گاز بوشهر، ساحل بوشهر، همین مالیات بوشهری‌ها را داشتید چه بر سر کشور در می‌آوردید؟ اگر شما می‌خواستید گاز کشور را تامین کنید، چه بر سر کشور در می‌آوردید که الان در مورد سد کوثر می‌نویسید که آب را قطع می‌کنیم. شما جرات قطع کردن آب را هم ندارید، اینجا ایران است و خدا را شکر شما هم فقط یک نماینده مجلس که اگر بخواهم در موردتان بنویسم هیچ‌وقت کم نخواهم آورد. پس یادتان باشد که هیچ وقت یک استان بوشهری را تهدید نکن، به‌خصوص آنکه بر عکس بسیاری دیگر که استاد زیر آبی رفتن باشد، رک و راست هم باشد. امیدوارم که این آخرین باری باشد دست به قلم می‌برم و در این مورد می‌نویسم. 


نام:
ایمیل:
* نظر: