bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۹ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
پارس جم کماکان مساوی می‌کند؛
هفته هفتم لیگ دسته یک روز شنبه برگزار شد و ایرانجوان در بوشهر به مصاف تیم فجر سپاسی رفت و توانست دبل مهاجمش تیم حریف را شکست دهد.
بامدادجنوب- علی پورتنگستان:
هفته هفتم لیگ دسته یک روز شنبه برگزار شد و ایرانجوان در بوشهر به مصاف تیم فجر سپاسی رفت و توانست دبل مهاجمش تیم حریف را شکست دهد.
خرمزی برای این دیدار شاگردان خود را از لحاظ روحی روانی و تاکتیکی آماده به زمین فرستاده بود و آنها در تمام طول بازی صاحب توپ و میدان بودند اما تک روی‌های زیاد از حد و خودخواهی‌های فردی که برگرفته از تشنگی قرمزها به گل زدن بود باعث شد کار در نیمه اول برای ایرانجوان گره بخورد. گشنی در میانه میدان سعی بر آن داشت تا با دوندگی زیاد و بازی تک ضرب خود چپ و راست و گاه عمق ایرانجوان را راه بیندازد که چند باری در این امر موفق بود اما با بی‌دقتی ایرانجوانی‌ها موقعیت‌ها از دست می‌رفت که می‌توان نمونه بارز آن را هدر رفتن موقعیت تک به تک بابک لطیفی دانست. هر چه از بازی می‌گذشت بازیکنان ایرانجوان عصبی‌تر می‌شدند اما با وقفه‌ای استراحت به‌خاطر گرمی هوا فرصت خوبی شد تا فشار و استرس رسیدن به گل در ایرانجوان فروکش کند. بازی با همان اوصاف در حال سپری شدن بود که صادق گشنی مرد همه کاره ایرانجوان مقابل فجر با برشی عالی به یاد گشنی سالیان گذشته موفق به گرفتن پنالتی شد. بابک لطیفی که یک تک به تک را خراب کرده بود برخلاف جهت حرکت دروزاه بان فجر توپ را به تور دروازه چسباند تا قرمزها کمی خیالشان راحت شود و این نیمه با همان یک گل به سود ایرانجوان خاتمه یابد.

در نیمه دوم و با صحبت‌های کادر فنی بازی هر دو تیم روان‌تر شد و روی یک حرکت تیمی خوب محمد طارمی با سانتری بی‌نقص، لطیفی را در موقعیت گل قرار داد تا گل دوم ایرانجوان را لطیفی با ضربه سر به ثمر برساند. بعد از این گل فجری‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند به حمله روی آوردند. در همین بین ایمان باصفا از فجرسپاسی با کارت قرمز داور روبه‌رو شد و شیرازی‌ها ده نفره شدند. تا فرصت خوبی برای اضافه شدن بر اندوخته‌های ایرانجوان به‌وجود آید‌ اما در عین ناباوری این فجر بود که حمله می‌کرد و در نهایت با برشی که بازیکن تازه وارد فجر زد به‌راحتی از بین سه چهار بازیکن ایرانجوان رد شد و صالحی را در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان ایرانجوان قرار داد و یکی از گل‌های خورده فجر جبران شد.
تیم ایرانجوان به ‌فاصله‌ چند دقیقه چیزی نمانده بود که هر چه کاشته بود را بر باد دهد اما صالحی در فراری‌اش با خطای دروازه‌بان ایرانجوان روبه‌رو شد تا ابراهیم پور کارت قرمز را به جان بخرد اما دروازه‌اش برای بار دوم باز نشود. خطایی که با اعتراض شدید بازیکنان و کادر فجر همراه شد البته با کمی نوازش کمک داور!!! ایرانجوان به‌جای این‌که بعد از ده نفره شدن به‌دنبال گل‌های بیشتری باشد تا تفاضل خود را بهبود ببخشد برای دقایقی دچار سکته شد و فجری‌ها از این موقعیت به نحو احسنت بهره بردند. بعد از گل دوم ایرانجوان وینگرهای چپ و راست ایرانجوان که خسته شده و به کلی از جریان بازی خارج شده بودند، تعویض‌های دیرهنگام ایرانجوان بودند تا دفاع فجر که رمقی برایش نمانده بود مقابل جوان بوشهری ایرانجوان مهدی قائدی اسیر شود و در دو موقعیت ایرانجوان می‌توانست به گل‌های بیشتری برسد اما با بدشانسی و بی‌دقتی محض، تک به تک قائدی به دست دروازه بان فجر زده شد و در موقعیت دومی که قائدی ساخت بلیوند تازه وارد از پشت شش قدم توپ را به آسمان فرستاد تا در نهایت در دیداری که فجر در مشت ایرانجوان بود، قرمزهای بوشهری با نتیجه 2 بر یک پیروز میدان شوند و خیز خوبی برای جدایی از جمع قعرنشینان بردارد.

در همین رابطه با مربی ایرانجوان ارتباط برقرار کردیم. محمود آرامش در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌‌که از سازمان لیگ گله‌مند هستم، گفت: برگزاری بازی در چنین شرایطی باعث شده تا بازی تیم‌ها از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد. علاوه بر اعتراض به زمان نامناسب برگزاری بازی‌های ایرانجوان، در زمینه‌های مختلف دیگری از جمله مشکلات مالی نیز اعتراض داریم ولی صدای ما به جایی نمی‌رسد و مشکلات این تیم هنوز پابرجاست.‌ با این شرایط تیم ایرانجوان در برابر فجر بازی قابل قبولی ارائه کرد که در نهایت منجر به برتری این تیم شد و در صورتی که بازیکنان دقت لازم را داشتند، می‌توانستیم گل‌های بیشتری نیز به ثمر برسانیم.‌ وقتی ایرانجوان برنده می شود این برد برای استان بوشهر است، از این رو امیدواریم مسوولان شرایط ما را درک کنند.
وی در مورد بهبود یافتن خط دفاعی ایرانجوان در دو بازی گذشته یادآور شد: خدا را شاکرم که توانستیم با تمرینات متعدد ضعف‌های خود را در بخش دفاعی پوشش دهیم. البته حضور یکی از بازیکنان با تجربه تیم در این خط باعث شده که نظم این بخش نسبت‌ به بازی‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد. از وقتی دفاع ایرانجوان وضعیت خوبی پیدا کرده، بازی تیمی بچه‌ها هم بهتر شده است. 

آرامش در ادامه در مورد خط حمله ایرانجوان با بیان این‌که در بازی دیروز از بابک لطیفی که یک بازیکن با تجربه است در خط حمله بازی گرفتیم، تصریح کرد: در واقع این بازیکن توانست با زدن دو گل حساس مزد اعتماد آقای خرمزی و کادر فنی در این بازی بدهد. ما در خط حمله می‌توانیم از مهدی قائدی هم استفاده کنیم که با توجه به جوان بودنش، سعی داریم او را آرام آرام به ترکیب اصلی اضافه کنیم. او هنوز شرایط 90 دقیقه بازی کردن را ندارد. جدا از این‌که خط حمله خوبی داریم، امیدواری زیادی به این خط حمله داریم. همانطور که قبلا هم گفتم با توجه به بضاعت اندکمان، تیم خوبی را راهی مسابقات لیگ یک کردیم و مطمئن هستم که در روز‌های اینده تیم ما از همه نظر بهتر می‌شود.
مربی ایرانجوان در ادامه با تمجید از بازی درخشان صادق گشنی افزود: صادق بازیکن محوری ماست و خیلی روی تجربه او حساب می‌کنیم. هر بازی که می‌گذرد شرایط صادق بهتر می‌شود و این باعث شده که امیدواری ما به وی بیشتر از بازی‌های گذشته شده باشد. صادق در بازی روز شنبه عملکرد بسیا خوبی از خود به نمایش گذاشت و امیدوارم که در ادامه بازی‌ها، نمایش بهتری داشته باشد.

محمود آرامش در پایان سخنانش با بیان این‌که تماشاگران هم حمایت خوبی از این بازی سخت و دشوار کرده بودند، یادآور شد: از آنها تشکر می‌کنم که مثل همیشه به ورزشگاه می‌آیند و از تیم محبوب خود حمایت می‌کنند. آنها؛ چه در روزهای گرم و چه روزهای سرد از ما حمایت کرده‌اند. حال با این پیروزی شیرین، هوداران ما تصمیم گرفته‌اند مبلغی به‌عنوان پاداش به بازیکنان بدهند و من هم به همین دلیل تشکر ویژه‌ای از آنها خواهم کرد. البته اینجا جای دارد از صدا و سیما بوشهر هم انتقادی کنم، چراکه بازی‌ها دو یا سه روز بعد از مسابقات از شبکه بوشهر پخش می‌شود. ما سال گذشته هم با این مشکل روبه‌رو بودیم و خواسته‌مان این بود که بازی‌ها در بوشهر پخش زنده شود. این اتفاق برای بازیکنان خیلی بهتر بود، چراکه خانواده‌های این بازیکنان، بازی آنها را مشاهده می‌کردند و این خود از نظر روانی خیلی برای آنها خوب بود تا الان که این امر محقق نشده است ولی امیدواریم که در آینده صدا و سیما هم به سهم خود از ما حمایت کند و بازی‌های ایرانجوان به‌طور مستقیم از شبکه بوشهر پخش کند.

در دیگر بازی هفته، پارس جم در یک بازی خارج خانه به مصاف نفت مسجدسلیمان که در این بازی هیچ کدام از دو تیم موفق به باز کردن دروازه حریف خود نشدند و بازی نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید. پس از تاخیر حدود 20 دقیقه‌ای در شروع بازی نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی کار خود را آغاز کرده‌اند. نفتی‌ها دقایق ابتدایی را هجومی آغاز کرده‌اند و با در اختیار گرفتن توپ و میدان می‌توانستند در چند موقعیت نصف و نیمه دروازه تیم حریف را باز کنند. ابتدا نفتی دو موقعیت خوب را ایجاد کردند که در نهایت نتوانستند از این دو موقعیت استفاده کند. در دقیقه 24، صحنه مشکوک به خطای پنالتی در درون محوطه جریمه نفت باعث اعتراض کادر فنی پارس جنوبی شد. در ادامه بازی جمی‌ها پس از فشار اولیه نفت روبه جلو آمدند و توانستند کمی از فشار تیم میزبان را بکاهند اما کماکان نفتی‌ها صاحب توپ و میدان بودند. در دقیقه 44، در حالی که کیوان وحدانی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان نفت قرار داشت، ضربه خود را به دیرک راست دروازه نفت زد تا خطرناک‌ترین صحنه این دیدار برای پارس جم رقم بخورد. با شروع نیمه دوم این جمی‌ها بودند که بازی را هجومی آغاز کرده‌اند و در چند موقعیت خوب گلزنی می‌توانستند دروازه نفت را باز کنند که بی‌دقتی مهاجمان این تیم این فرصت‌ها را برای این تیم از دست داد. در نهایت دو تیم امتیازها را بین خود تقسیم کردند.


برچسب ها: فوتبال ، پارس جم ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: