bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
دبیرتشخیص مصلحت نظام گفت: جمهوری اسلامی به دنبال جنگ نیست بلکه در تلاش برای ایجاد امنیت در خلیج فارس است ولی در این شرایط حساس باید در دریا، زمین، هوا و از لحاظ موشکی آماده باشد.
سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی روز یکشنبه در همایش یادگاران هشت سال دفاع مقدس در بوشهر افزود:امروز دشمن می خواهد با درگیری درست کردن برای ایران، کشورهای منطقه خلیج فارس را سپربلای خود قرار دهد و این کشورها را ناامن کند.
وی اضافه کرد: ایران اسلامی از موضع برادری و دوستی با کشورهای حوزه خلیج فارس وارد شده است و این کشورها نباید فریب نقشه های آمریکا را بخورند.
رضایی با اشاره به برخی تحرکات رژیم آل سعود در منطقه بیان کرد: جمهوری اسلامی در اوج آمادگی همه اخبار را شنود و رصد می کند و شرایط را تحت کنترل دارد.
وی اظهار کرد: عربستان می داند با ایران مرز زمینی ندارد و باید از راه دریا و هوا درگیر شود به همین دلیل به دنبال شروع درگیری از این راه با ایران است تا پس از آن ادامه جنگ را به آمریکا واگذار کند، این درحالی است که جمهوری اسلامی ایران می داند در اتاق های جنگ آنان چه می گذرد و همیشه آماده است.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با وجود اینکه آنان می خواهند ایران را عصبانی کنند ولی جمهوری اسلامی با هدایتهای رهبر معظم انقلاب که عالم و آگاه به شرایط است با کمال بردباری و حکمت با این حوادث برخورد می کند.
وی افزود: دشمن اگر تنها رئیسعلی دلواری و نادر مهدوی را در ایران بشناسد به آنها سلام نظامی می دهد و اظهار ندامت می کند.
رضایی، با بیان اینکه توطئه ها زیاد است ولی با استقامت می توان پوچی آنها را ثابت کرد ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی بدانند در ایران علاوه بر سرداران بزرگ، مردان بزرگی هستند که اگر کار غلطی از آنها سربزند، سیلی محکمی از دست این سرداران و بزرگ مردان خواهندخورد.
وی با اشاره به بازداشت تفنگداران دریایی آمریکا در خلیج فارس در سال گذشته توسط نیروی های دریایی سپاه گفت: نیروهای آمریکایی دیدند که در بازداشتگاه سپاه با آنها آنطور که در خورشان یک انسان است، برخورد شد.
وی با تاکید براینکه دفاع ما برای اسلام، ولایت، امامت و ارزشهاست یادآور شد: آمریکایی ها دیدند که پاسداران سپاه در اوج اقتدار خدا را فراموش نمی کنند و ارزشهای الهی را زیرپا نمی گذارند.
رضایی ادامه داد: امروز این شجره طیبه ای که امام راحل کاشتند از سوی باغبان دیگری آبیاری و پرورش داده می شود و اقتدار خود را در عین معنویت، خداترسی و تقوا حفظ می کند.
وی گفت: درحالی که عده ای در کشور می گویند آمادگی و تامین تجهیزاتی از جمله موشک و تانک نیاز نیست ولی ما معتقدیم باید همیشه آماده بود تا فکر جنگ علیه کشور از دشمن گرفته شود.
رضایی، با تاکید براینکه جمهوری اسلامی ایران آمادگی خنثی کردن جنگ پیش از وقوع آن را دارد گفت: ارتباط بین نسل گذشته و کنونی سپاه برای انتقال تجربه های جنگ ضروری است و فرماندهان آینده سپاه با کسب تجربه از گذشتگان باید قوی تر از پیش در مقابل دشمن آماده باشند.

وی گفت: جمهوری اسلامی به دنبال امنیت است ولی اگر کسی تجاوزی به خاک کشور کند، محکم تر از صدام سیلی می خورد.
رضایی اظهار کرد: امروز وضع جمهوری اسلامی از نظر تجهیزات نظامی قابل مقایسه با گذشته نیست و با حفظ روحیه معنوی و ارزشهای اسلامی محکم در مقابل دشمن ایستاده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارکرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) لرزه برجان رژیم صهیونیستی، وهابیت و آمریکا بعنوان استکبار جهانی انداخت، به همین دلیل بود که آنان با اجیر کردن فرد دیوانه ای به نام صدام و با حمایت و پشتیبانی پولهای آل سعود به ایران حمله کردند.
وی اضافه کرد: در جریان جنگ تحمیلی رژیم بعث صدام علیه جمهوری اسلامی برای قطع صدای آزادیخواهی ایران، آل سعود و رژیم اشغالگر قدس همه دنیا را برای پشتیبانی از صدام آماده کردند، زیرا می دانستند این انقلاب بعنوان یک قدرت بزرگ بین الملل بساط استکبار را در منطقه خاورمیانه برمی چیند.
رضایی اظهار کرد: آنان می خواستند انقلاب اسلامی که در آغاز راه امکانات و تجهیزات لازم را نداشت، درحکومت داری تازه کار و در زمانی که نیروهای مسلح منسجم نبود، از بین ببرند.
وی افزود: اما از دل این انقلاب و حادثه بزرگ قایقهای تندرو، موشکهای دوربرد، پهپاد، معنویت، شجاعت و برادری بیرون آمد و نه تنها انقلاب اسلامی ایران دفن نشد بلکه امروز همانند درخت تناوری سرکشیده است.
رضایی ادامه داد: امروز اگر از نیروهای آمریکایی بپرسند در منطقه از چه چیزی می ترسید می گویند از قایقهای تندرو ایرانی، زیرا می دانند که پشت این قایقها دریادلانی هستند که از رهبری تبعیت و خود و خانواده هایشان را برای خداوند هدیه می کنند.
وی با بیان اینکه آخرین نقشه استکبار حمله به غزه و جنوب لبنان بود گفت: در یک برهه زمانی مردم عرب منطقه از قدرت رژیم صهیونیستی می ترسیدند اما امروز به برکت شکوه و بزرگی انقلاب اسلامی این رژیم حتی نمی تواند غزه را بگیرد.
وی تاکید کرد: همه می دانند که امروز نیروهای نظامی رژیم غاصب اسرائیل به ارتشی پوشالی تبدیل شده به همین دلیل این بار وهابیت که زمانی پشت این رژیم بود، تحقق رویای نیل تا فرات را به جلو انداخته و در این شرایط عراق، بحرین، یمن و سوریه را به فلسطین دیگری تبدیل کرده است.
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آنها در هشت ماه گذشته نیز با شیطنت های مختلف از جمله حمایت از منافقان و اشرار به دنبال ناامن کردن جمهوری اسلامی بودند که تاکنون موفق نشده اند.

وی افزود: امروز وهابیون با راه اندازی گروههای تروریستی از جمله داعش، جیش النصره و احرارشام به بحرین و یمن حمله می کنند.
رضایی با بیان اینکه آمریکا در پیدا کردن این افراد روانی و دیوانه تخصص دارد، گفت: آنها می خواهند با این گروههای تروریستی خلاء اقتدار رژیم صهیونیستی را پرکنند و این مساله مهم و جدی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در باره استان بوشهر گفت: این استان سرزمین دلیران و مدافعان اسلامی، نبردگاه قهرمانان ملی با شیطان ها، کانون دلیری، مردانگی و غیرت، رزمگاه رئیسعلی دلواری و مهدوی ها، سرزمین قایقهای تندرویی است که رعب و وحشت در دل ناوهای آمریکایی می اندازند.
رضایی ادامه داد: شبهای سختی بود که خفاشان آپاچی در دریا قایقهای تندرو را محاصره می کردند ولی شهید نادر مهدوی ( از شهدای نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس ) بالگرد آنان را نابود می کرد که بخشی مهم از تاریخ ایران اسلامی است.
وی یادآور شد: تاریخ گرانقدر این استان نشان می دهد، بوشهر سنگر مستحکم ایران اسلامی است و امروز نیز حضور جوانان این آب و خاک در دفاع از حرم حضرت زینت (س) ستودنی است.
رضایی گفت: امروز با اژدهای هفت سری به نام استکبار و صهیونیزم روبرو هستیم اما به لطف خدا عرصه بر آنها تنگ شده است.
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در 70 سال اخیر نظام سرمایه داری غرب نقشه شومی برای دنیای اسلام طراحی کرده که ایجاد تفرقه میان آنان است به همین دلیل مکه، مدینه، قدس و کربلا بعنوان قلب جهان اسلام را درگیر کرده تا از خون رسانی به کالبد اسلام ممانعت کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: