bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۳ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵
آبدارچی‌هایی که تاجر و فعال سیاسی شدند؛
این دو سایت خبری فعلا از حامیان شدید استاندار بوشهر هستند / حضور پول‌های کثیف در سیاست و اقتصاد استان
بامداد جنوب- ابوعلی زرین‌قلم: اختلاس سه هزار میلیارد تومانی را همه به یاد دارند، اختلاسی که البته مشابه بسیاری در کشور داشت و شاید بیشتر از آن هم توسط عده‌ای دیگر غارت شد. در این پرونده، امیرمنصور آریا اعدام، عده زیادی بازداشت و به رد مال محکوم و گروهی هم مانند خاوری فراری شدند. چند نفری هم در استان ما با این اختلاس در ارتباط بودند که یکی از آنها، به‌عنوان سرشاخه اصلی از کشور خارج شد.

 اما دو نفر از آبدارچی‌های این فرد که اکنون در یکی از کشورهای اروپایی به‌سر می‌برد، پس از فرار وی با غارت اموالش از مقام پادویی و آبدارچی، به تاجر و فعال سیاسی تبدیل شده‌ و اکنون هم از ارتباطات خاصی با برخی از اصحاب قدرت برخوردار هستند. این دو نفر که سایت‌ خبری هم راه انداخته و از پول‌های غارت شده با حقوق آنچنانی خبرنگار استخدام می‌کنند، از حامیان جدی سالاری به‌شمار می‌روند و در طول روزهای گذشته حملات عجیبی به بامداد جنوب صورت داده‌اند. بامداد جنوب کسب اطلاع کرده است که به تازگی آقای (ق) که ده‌ها فقره چک این فرد را دزدیده است، اقدام به فروختن و یا فرم زدن آنها کرده است. هر دو آبدارچی سابق و تاجر فعلی ارتباطات نزدیکی با هم دارند. بر اساس این گزارش، بسیاری از املاک این فرد نیز توسط این دو نفر تملک شده و گفته می‌شود که وی در حال مذاکره با یکی از وکلا برای پس گرفتن اموال غارت شده خود است.

 پول‌های کثیف اختلاس سه هزار میلیاردی در حالی توسط آقای (ق) و دوست نزدیکش در سایت‌های خبری (ب) و (ل) وارد شده که این دو نفر روابط نزدیکی هم با برخی از مدیران ارشد استانی دارند. بامداد جنوب بسیاری از اسناد و مدارک را که از چند ماه پیش جمع کرده و در اختیار دارد و حاضر است با نهادهای امنیتی استان برای پیگیری این پرونده و بازگردان بیت‌المال نهایت همکاری را داشته باشد. در روزهای آینده و در صورت لزوم ابعاد بیشتری از این پرونده را افشا خواهیم کرد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: