bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
تمرین امروز تیم ملی با حضور قوچان‌نژاد و داوری سرمربی تیم برگزار شد.
 تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل ازبکستان ساعت 10:15 امروز (دوشنبه) در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* رضا قوچان‌نژاد، مسعود شجاعی و کریم انصاری‌فرد به اردوی تیم ملی اضافه شدند اما تنها قوچان‌نژاد در محل تمرین حضور یافت و کادرفنی به دو بازیکن دیگر استراحت داد. قوچان‌نژاد با تصمیم کارلوس کی‌روش به تمرینات اختصاصی از جمله دویدن دور زمین و ماساژ گرفتن مشغول بود.

* پیش از اینکه تمرین به‌صورت رسمی آغاز شود کی‌روش به همراه پیروانی دقایقی با یکی دو نفر از مسئولان چمن صحبت‌هایی انجام دادند. کی‌روش نقاطی از زمین را به آنها نشان و توضیحاتی می‌داد.

* پیش از سوت آغاز تمرین بازیکنان در دو گروه بزرگ تمرین حفظ توپ در هوا را انجام می‌دادند و هر بازیکنی که موفق نمی‌شد توپ را به‌درستی به بازیکن دیگری برساند از سوی سایر بازیکنان مواخذه می‌شد. در سوی دیگر دروازه‌بانان تیم ملی زیر نظر گاسپار تمرینات اختصاصی را انجام می‌دادند. شوخی‌های حقیقی و گاسپار به حدی بود که صدای آنها چند متر آنطرف‌تر به گوش خبرنگاران نیز می‌رسید.

* نکته‌ای که در ابتدای تمرین مشاهده می‌شد چیدمان موانع در نقاط زمین بود به طوری که کی‌روش و دستیارانش برای هر نقطه از زمین برنامه داشتند و از آن نقاط استفاده کردند.

* بازیکنان پس از انجام کار با توپ و عبور از موانع به دو گروه تقسیم شده تا فوتبال درون تیمی را انجام بدهند. با توجه به اینکه تعداد بازیکنان کم بود این دو گروه به دو تیم قرمز و سبز فسفری تقسیم شده و در این میان اشکان دژاگه به‌عنوان بازیکن آزاد انجام فعالیت می‌کرد. کارلوس کی‌روش هم در وسط میدان قرار داشت و قضاوت بازی را انجام داده و در برخی موارد نکات موردنظر را به شاگردانش گوشزد می‌کرد. در یک صحنه امید ابراهیمی هافبک استقلال قصد داشت منطقه بازی را عوض کند که کی‌روش با اشاره به این بازیکن گفت تو می‌توانی توپ را به عمق بفرستی تا مهاجم در موقعیت قرار بگیرد. 

* ترکیب دو گروه نشان می‌داد که حداقل 9 بازیکن اصلی تیم ملی مقابل ازبکستان مشخص هستند جایی که علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، احسان حاج‌صفی، رامین رضاییان، آندرانیک تیموریان، مهدی طارمی و مهدی ترابی بازیکنانی بودند که در دیدارهای گذشته به‌صورت ثابت بازی کرده بودند. البته کی‌روش در برخی موارد دروازه‌بان‌های دو تیم را تغییر می‌داد.

* یکی از بازیکنانی که نقش مهمی در تمرینات داشت و از آمادگی بالایی برخوردار بود سروش رفیعی بازیکن تراکتورسازی بود. این بازیکن بیشتر آیتم‌های تمرین را به‌درستی انجام می‌داد و آمادگی‌اش را به رخ کشید.

به گزارش تسنیم، تیم ایران در سومین دیدار انتخابی جام جهانی 2018 روسیه روز پنجشنبه هفته جاری در تاشکند به مصاف ازبکستان خواهد رفت.
برچسب ها: فوتبال ، تیم ملی ، تمرین
نام:
ایمیل:
* نظر: