bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
در دو ماه آینده یعنی بعد از دهه عاشورا قطعه‌ای را به مناسب محرم منتشر می کنم.
بهنام صفوی با اعلام این خبر به خبرنگار موسیقی دیباچه گفت: خیلی وقت است که آهنگی را آماده کرده ام چون فضای مناسبتی داشت ،منتظر موقعیت مناسب بودم که بعد از تکمیل آن را منتشر کنم.

وی افزود: در حقیقت این کار به نوعی به دفاع مقدس مربوط می شود. فعلا این قطعه نامی ندارد ولی به زودی نام آن مشخص می شود؛ قرار است با کلیپی آن را منتشر کنم .بعد از محرم طی دو ماه آینده یعنی در فاصله محرم وصفر منتشر می‌شود.

این خواننده در ادامه در پاسخ به این سوال که نظرتان در خصوص ورود خوانندگان پاپ به حوزه موسیقی عاشورایی چیست توضیح داد: برخی از خوانندگان با توجه به نگرش وسلیقه خود به این حوزه ورود پیدا می کنند؛ پس ورود به این حوزه به نگرش شخصی هنرمند بر می گردد ؛ من یکی از پیش گام های این حوزه هستم چون در سال ۸۳  آلبوم تازه ام به نام بوی سیب را به خوانندگی مهدی عبدلی منتشر کردم .

وی افزود:  این آلبوم در آن زمان غوغا به پا کرد ؛ چون در سال ۸۳ بیشتر کار تنظیم می کردم وهنوز خواننده نشده بودم کار را نخواندم . کار با استقبال بی نظیری روبه رو شد .

صفوی در خصوص تولیدات عاشورایی گفت: بستگی به سلیقه مردم دارد که چه اثری را می پسندند ؛خیلی وقت ها کارهایی منتشر می شود که سر سری کار شده است و کار لازمی بر روی آن صورت نگرفته است.

این خواننده در ادامه از دیگر فعالیت های خود گفت: یک الی دو تک آهنگ آماده دارم  که بعد از محرم منتشر می شود . چون اردیبهشت ماه آخرین آلبومم را منتشر کردم ؛فعلا اقدامی برای آلبوم تازه ام نکرده ام ولی قرار است در فرصت مناسب آن را شروع کنم.

وی در پایان با اشاره به تور کنسرت شهرستان ها خاطر نشان کرد: قرار است بعد از محرم وصفر در شهرهای کرمانشاه ، اهواز و بوشهر اجراهایی داشته باشم ؛با چند شهر دیگر صحبت هایی کرده ایم منتظر نتیجه نهایی هستیم.  در تهران هم احتمالا دیماه اجرایی خواهیم داشت .
برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، موسیقی
نام:
ایمیل:
* نظر: