bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۴ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
سردار بوکان با سه گل در بوشهر بدرقه شد؛
هفته پنجم لیگ دسته 2 در نقاط مختلف کشور روز گذشته برگزار شد و شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی موفق شد مهمان خود سردار بوکان را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد و به صدر جدول بازگردد.
هفته پنجم لیگ دسته 2 در نقاط مختلف کشور روز گذشته برگزار شد و شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی موفق شد مهمان خود سردار بوکان را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد و به صدر جدول بازگردد.
شرح بازی
به گزارش فوتبال بوشهر، این بازی که در حضور حدود هزار و 500 هوادار برگزار شد. شاهین ابتدا روی ارسال حسن آتشی و ریباندی که نصیب خدابنده‌لو شد دروازه بوکانی‌ها را باز کرد. احمدزاده که با کمترین تغییر نسبت به بازی ذوب‌آهن تیمش را چیده بود، در میانه میدان دل به حرکات رضا دهقانی جوان و دونده بسته بود که این جوان آینده‌دار نیز به خوبی جواب اعتماد سرمربی‌اش را داد.
در دقیقه 30 یک اشتباه از یاسرالهی باعث شد، ناصر عبدی مهاجم فرصت‌طلب میهمان با یک ضربه سر دروازه شاهین را باز کند و ورزشگاه غرق در سکوت شود. هر چه از زمان بازی می‌گذشت، شاهین حملات بیشتری روی فرارهای مالکی و احمدشاهی انجام داد تا این‌که خطا روی مالکی منجر به یک ضربه پنالتی برای میزبان شد. حسن آتشی بازیکن با تجربه بوشهری که این روزها بیشتر از هر زمان دیگری مورد اعتماد احمدزاده قرار گرفته، پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل دوم شاهین را وارد دروازه بوکان کرد و نیمه اول با نتیجه 2 بر1 به سود بوشهری‌ها خاتمه یافت.

در نیمه دوم باز هم شاهین بود که میدان‌داری می‌کرد و البته حریف که تنها دلخوش به اوت‌های دستی و ضربات سر بهمن طهماسبی مهاجم با تجربه سال‌های نه چندان دور تیم ملی بود که رضا فخری و بهروز نوروزی‌فرد در یک روز خوب او را مهار کردند. در دقیقه 50 مجید خدابنده لو هافبک شاهین با حرکتی بچه گانه به داور بازی حرفی زد که موجب اخراج او و 10 نفره شدن تیمش شد. در این لحظات شاگردان احمدزاده سعی در حفظ توپ و حرکت روی ضد حملات داشتند که رضا دهقان یکی از چهره‌های ویژه این بازی با فراری تماشایی و حرکتی انفرادی گل سوم بازی را به ثمر رساند. این گل آب سردی بود بر پیکره میهمان که روی نیمکت خود پیروز قربانی مدافع سابق باشگاه استقلال را به‌عنوان مربی روی نیمکت داشت. احمدزاده بعد از اخراج یک بازیکن تیمش جواد قائدی را به بازی آورد تا دوندگی این بازیکن جبران یک یار کمتر را کرده باشد که انصافا او نیز خوب کار کرد.
در نهایت، این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود شاهین خاتمه یافت تا در روزی که دیگر حریفان شاهین نتوانستند نتیجه مطلوبی کسب کنند، این شاهین شهرداری باشید که با 10 امتیاز به صدر جدول می‌رسد.

با وجود برد، برنامه‌های ما در زمین اجرا نشد
در همین رابطه به سراغ مربی این تیم بوشهری رفتیم تا اطلاعات بیشتری از این بازی کسب کنیم. ایمان دشتی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که ابتدا از تماشاگران شاهین تقدیر و تشکر می‌کنم که تا آخر بازی از ما حمایت کردند، گفت: ما سعی کردیم بعد از بازی با ذوب‌آهن و بازی خوب شاهین، آن بازی را فراموش کنیم. سعی ما این بود که بچه‌ها بفهمانیم که این بازی تمام شده است و بازی‌های لیگ یک شرایط متفاوتی خواهد داشت. به قول آقای احمد‌زاده؛ «طوری نشود که ما برای این بازی این‌قدر ریلکس باشیم که از آن طرف بیافتیم» از لحاظ روحی و روانی طوری با بچه‌ها کار کردیم که به آنها ثابت کنیم که این بازی می‌تواند سخت‌تر از بازی با تیم ذوب‌آهن اصفهان باشد. ما انگیزه زیادی به بچه‌ها دادیم ولی در این بازی متاسفانه آنها نتوانستند خواسته‌های ما را به نحو احسن در زمین به نمایش بگذارند که این مساله باعث شد در بازی به مشکل بر بخوریم. سردار بوکان تیمی بود که می‌توانستیم بیشتر از سه گل به آن بزنیم اما با اخراج شدن یکی از بازیکنانمان، برنامه‌ تیمی ما بهم خورد و این می‌توانست به ضرر ما تمام شود. خدا را شاکرم که توانستیم اختلاف را حفظ کنیم و با زدن گل سوم کار را تمام کنیم. در هر صورت این سه امتیاز برای ما مهم بود و با کمک بچه‌ها توانستیم به خواسته خود در بوشهر برسیم.

یک از نکات قابل توجه شاهین در این بازی، درخشش بازیکنان جوانش بود. دشتی در این مورد یادآور شد: آقای احمدزاده اعتقاد خاصی به این جوانان دارد و این خود جای خوشحالی دارد. البته جوانان ما هم باید تلاش بیشتری کنند، چراکه به‌دلیل بازی کم، تجربه کافی ندارند ولی احمدزاده برای حل این مشکل، به آنها بازی می‌دهد. ما هر چقدر که جلوتر می‌رویم این جوانان بهتر می‌شوند. در هر صورت ما به چند نیروی کمکی نیاز داریم، چراکه بازی‌های لیگ یک فرسایشی است. ما در خط حمله به نیروی تازه نیاز داریم که حتما باید این کار را انجام دهیم تا در ادامه به مشکل برنخوریم. پارسال ما با کمبود نیرو در مرحله دوم مسابقات مواجهه شدیم و نتیجه‌اش را هم دیدیم. قطعا کادر فنی که در راس آن، آقای احمدزاده و باشگاه می‌خواهند در نیم فصل دوم دو بازیکن با کیفیت جذب کنند تا به مشکلات سال گذشته برخورد نکنیم.
مربی شاهین شهرداری در پایان در مورد اخراج بازیکن شاهین به‌دلیل توهین به داور بازی تاکید کرد: خدابنده‌لو یکی از بازیکنان با تجربه شاهین شهرداری است و چرا این اتفاق رخ داد دلیلش را نمی‌دانم. ما هنوز این داستان را آنالیز نکرده‌ایم. آقای خدابنده‌لو یکی از بازیکنان خوب و تاثیرگذار تیم است و این‌که چه اتفاقی در زمین افتاد، را باید در روزهای آینده بررسی کرد. همانطور که گفتم با اخراج این بازیکن، تیم دچار مشکل شد و این اتفاق در تعویض‌های ما هم مشکل ایجاد کرد. 
ایمان دشتی در پایان سخنانش با بیان این‌که ما در هر بازی برای گرفتن نتیجه لازم وارد می‌شویم، خاطرنشان کرد: ما نمی‌خواهیم در بازی‌های پیش ‌رو امتیازی از دست بدهیم. ما پله پله برای بازی‌های آینده برنامه داریم تا نتایج لازم را در این بازی‌های کسب کرده برای دور دوم به مشکلات سال گذشته برخورد نکنیم. انگیزه و هدف اصلی ما و باشگاه شاهین شهرداری آن است که امسال به لیگ یک صعود کنیم.

بهترین بازیکن زمین
حسن آتشی در ادامه روند خوب خود، یک گل ساخت و یک پنالتی حساس را به گل تبدیل کرد، هر چند نمی‌توان از بازی خوب دهقان جوان به‌سادگی گذشت. ضمن آن‌که مجید غلام‌نژاد در دفاع راست و مسعود نظرزاده در میانه میدان با تجربه بالای خود به‌خصوص در زمان 10 نفره شدن شاهین تیم را به‌خوبی جمع کردند.
اتفاق ویژه بازی
از بازیکنی مانند خدابنده لو با آن همه تجربه بعید بود اخراج شود، در لحظه‌ای که بازیکن اخراجی شاهین در حال خروج از میدان بود، آقا جلال غریب‌زاده بزرگ فوتبال شاهین و بوشهر او را مورد شماتت قرار داد که نباید تیمت را 10 نفره می‌کردی. همچنین شاهین امروز در حالی به صدر جدول مسابقات رفت که حریفان آن در بازی‌های خود یا مساوی کردند یا شکست خوردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: