bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۶ - ۲۳ مهر ۱۳۹۵
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آل سعود مولود نامبارک کشورهای استکباری و کارنامه اش از آغاز شکل گیری تاکنون ننگین است.
 آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری درخطبه های نمازجمعه این هفته بوشهر، با محکوم کردن حملات هوایی اخیر آل سعود به مردم یمن، افزود: مجامع حقوق بشر بویژه سازمان ملل، بسیاری از کشورهای اسلامی و شورای بین المجالس اسلامی به صورت جدی این جنایت را محکوم نکردند و کشوهای عربی نیز سکوت کردند. 
وی اظهارکرد: این رفتار آنها نشان دهنده این است که مظلومیت مردم و مسلمانان که به دنبال زندگی الهی هستند، بجز اتکا به خداوند و مبارزه راهی ندارد. 
صفایی بوشهری اضافه کرد : آل سعود از زمانی که حکومت را در عربستان به دست گرفت، به دنبال از بین بردن حرکت های اسلامی، ظلم و ستم به جامعه اسلامی و حمایت از جهان استکبار است. 

وی ادامه داد: این عملیات و فاجعه های عظیم که آل سعود مرتکب می شود، نشانگر نزدیک بودن نابودی آنهاست و همانطور که تومار بنی امیه در کربلا در هم پیچید، تومار آل سعود نیز پیچیده خواهد شد. 
صفایی بوشهری گفت: جهان استکبار با برنامه های خود گروه های مختلفی را تشکیل داده و جهان غرب را در مسیر مبارزه با مردم مسلمان سوریه و جهان هدایت کرده اند. 
وی افزود: در این ارتباط با مردم سوریه و عراق با مدیریت های خوب نظامی در مقابل گروه های تروریستی ایستادگی کرده و هم اینک این گروه ها رو به شکست هستند. 
صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه، توطئه، خیانت و جنایت ماهیت اصلی آمریکا و جهان استکباراست، اظهار کرد: حمایت های جهان استکبار از تروریست ها محکوم است و هیچ امیدی به سازمان پوشالی و بی ثمر ملل متحد برای حمایت از مردم بی دفاع در این حملات نیست. 
وی با گرامیداشت روز پارالمپیک و تجلیل از نابینایان، اضافه کرد: مسئولان کشوری و استانی برای ایجاد تسهیلات مورد نیاز این قشر از جمله اشتغال، ازدواج و مسکن برنامه ریزی کنند. 
صفایی بوشهری بیان کرد: ورزشکاران پار المپیک افتخار آفرینان جهانی برای کشور هستند که برای تامین مطالبات آنها باید وعده ها بویژه در زمینه اشتغال عملی و اجرایی شود. 
وی با گرامیداشت روز تربیت بدنی گفت: ورزش همگانی باید وارد زندگی روزمره مردم شود و مسئولان باید به این مهم توجه کرده و با توجه به ظرفیت های فراوان استان بوشهر در زمینه ورزش برنامه ریزی های لازم صورت گیرد. 
صفایی بوشهری افزود: بوشهر استانی غنی است که باید برای ایجاد زیر ساخت های مناسب ورزش در آن اقدام شود تا جوانان و مردم در یک محیط سالم با شاخص های توسعه ای پیشرفت ورزشی استفاده کنند. 
وی از هیات های مذهبی استان و دستگاههای اجرایی مرتبط ، مردم و همه دست اندرکاران برگزاری مراسم دهه محرم که در زمینه ایجاد فضای مناسب برای برگزاری این آیین ها تلاش کردند، قدردانی کرد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: