bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۵ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: بیش از یک هزار نیروی کار بومی در فراخوان اخیر فاز ١٢ پارس جنوبی جذب و بکار گیری شدند.
مهدی یوسفی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح نخبه پروی ارتقای سطح آمادگی دانش آموزان در کنکور سراسری و راهیابی آنان به دانشگاه‌های برتر کشور از طریق برگزاری کلاس‌های تقویتی کنکور است گفت: برنامه ریزی مدون آموزشی نقشی بسزا در تربیت نیروی انسانی و متخصص ایفا می کند و برنامه راهبردی صنعت نفت نیز «نگاه به آینده» است تا از این رهگذر سهم نیروهای بومی در مشاغل صنعت نفت افزایش یابد.
 
 وی بازخورد دانش آموزان و خانواده های آنان از اجرای طرح نخبه پروری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را مثبت ارزیابی کرد و افزود: کیفیت ارایه مطالب، ایجاد محیط مناسب علمی و پویا و تدریس مواد درسی توسط اساتید مجرب کنکور را می توان از مهم‌ترین عوامل موثر بر میزان رضایت دانش آموزان از اجرای طرح نخبه پروی بر شمرد که با توکل به خداوند متعال این طرح در سال جدید نیز دنبال خواهد شد.

یوسفی همچنین سهم نیروهای بومی در فاز ۱۲ به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های صنعت نفت در منطقه را ۶۳ درصد عنوان کرد و توضیح داد: تحقق سهمی عادلانه برای نیروهای بومی در فاز ۱۲ که معادل سه فاز استاندارد گازی محسوب می‌شود یک افتخار بزرگ برای سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است. به عنوان نمونه در فراخوان اخیر جذب یک هزار و ۶۰۰ نفر نیرو برای اشتغال در این فاز با همکاری کارگروه اشتغال متشکل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مسئولان دستگاه های سیاسی و امنیتی استان بوشهر بیش از یک هزار نفر از میان کارجویان استان در این پروژه جذب و بکارگیری شدند.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به انعقاد دو تفاهم‌نامه با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور جمعا به ارزش١٤٠ میلیارد ریال گفت: بر اساس تفاهم‌نامه نخست تاکنون بیش از ۲۵۰ میلیون نفر ساعت برای  ۱۱ هزار نفر از جامعه هدف آموزش‌های فنی و مهارتی ارایه شده است که همه این دوره‌ها در مراکز فنی و حرفه‌ای استان بوشهر برگزار شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: