bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از رفع مشکل سرمایشی و گرمایشی مدارس استان بوشهر خبر داد.
ناصر کرمی در نشست شورای آموزش و پرورش از فعالیت ۳۳ مدرسه شبانه روزی در استان خبر داد و افزود: مهارت آموزی دانش آموزان تحت پوشش در این مدارس، هدف آموزش و پرورش استان است به گونه‌ای که هر دانش آموز حداقل یک مهارت را کسب کند.

مدیرکل از امضای تفاهم نامه آموزش و پرورش با صدا و سیما خبر داد و گفت: برنامه‌های تلوزیونی با حضور دانش‌آموزان نخبه تهیه و نمایش داده می‌شود.

کرمی با بیان اینکه بیش از دو هزار کولر خریداری و در مدارس استان توزیع شده، اضافه کرد: امسال امیدواریم در مدارس مشکل سرمایشی و گرمایشی به حداقل برسد.

دبیر شورای آموزش و پرورش سپس به بیان مشکلات فرهنگیان عسلویه و خارگ پرداخت و راهکارهایی از جمله پرداخت حق ویژه به فرهنگیان این مناطق، احداث خانه معلم، مهمانسرا و مراکز درمانی ویژه فرهنگیان و اختصاص تسهیلات سفر و سهمیه پرواز را عنوان کرد.

وی با اشاره به شروع هفته تربیت بدنی، در ادامه به کسب موفقیت‌های حوزه سلامت و تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: بیش از ۵۰  برنامه عملیاتی سالانه این حوزه تنظیم و برای سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی شده و نیازمند مشارکت اولیا و شهرداری‌ها، شوراها و دهیاری‌ها برای اجرای بهتر این برنامه‌ها هستیم.

کرمی افزود: دانش‌آموزان استان بوشهر موفق به کسب ۱۴ مدال انفرادی و ۲ مدال گروهی در مسابقات ورزشی ملی شدند. امسال ۹۰ هزار دانش آموز در ۷۱۰ آموزشگاه زیرپوشش طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، از طرف معاونت سلامت و تربیت بدنی لوح سومین المپیاد ورزش درون مدرسه ای وزارت آموزش و پرورش، کاپ قهرمانی تیم بسکتبال دانش آموزان ابتدایی دخترانه و یک توپ با امضای مربیان تربیت بدنی به استاندار بوشهر اهدا شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: