bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۳ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
شهرداری نخل‌تقی، به‌نظر آن اندازه دندان‌گیر هست که استانداری نخواهد از آن دست بکشد و آن اندازه عشوه‌گری در کارش هست که بخواهند یکی از یاران غار را به آنجا بفرستند تا شاید از پول‌هایی که تا همین چند روز پیش توسط یکی از سازمان‌ها به‌صورت غیرقانونی بلوکه شده بود برای برخی‌ها کلاهی بسازد.
بامداد جنوب-ابوعلی زرین‌قلم:
 شهرداری نخل‌تقی، به‌نظر آن اندازه دندان‌گیر هست که استانداری نخواهد از آن دست بکشد و آن اندازه عشوه‌گری در کارش هست که بخواهند یکی از یاران غار را به آنجا بفرستند تا شاید از پول‌هایی که تا همین چند روز پیش توسط یکی از سازمان‌ها به‌صورت غیرقانونی بلوکه شده بود برای برخی‌ها کلاهی بسازد. سیدروح‌الله علوی پس از 9 مقاومت در برابر فشارها بی‌امان وارد شده به‌خود و شورای شهر عطای شهرداری را به لقایش بخشید و با تقدیم استعفای خود به شورا، زمین را به حریف واگذار کرد تا آنچه در طول این چند ماه نتوانسته‌اند انجام دهند، با خیال راحت! انجام دهند. 

در حالی که در طول این دوره نماینده عالی دولت همه امور استان را به کنای گذاشته بود و همه همّ و غمش بر کنار گذاشتن شهردار یک شهر کوچک در جنوبی‌ترین نقطه استان بود، با پرونده‌سازی علیه دوتن از اعضای شورا توسط فرماندار و با اطلاعات مغرضانه یکی از اعضای شورای شهر، برای اولین و آخرین بار «شورای حل اختلاف استان» تشکیل جلسه داد تا با سلب عضویت مبهم این دو نفر به پایان برسد. همانگونه که در گزارش یک‌ماه پیش هم آوردیم، هنوز «هفته بعد» برای تشکیل «شورای حل اختلاف» فرا نرسیده و آقایان با نادان فرض کردن مردم، خر مراد خود را می‌رانند. در این میان، گزینه‌ها برای کسی که بخواهد جای علوی را بگیرد ردیف شده است. 

در حالی که اعضای شورا خود باید در این مورد تصمیم نهایی را بگیرند، اخبار رسیده به بامداد جنوب حکایت از آن دارد که باز هم موتور طمع برخی‌ها در استانداری روشن و با هدایت برخی دیگر در شهرستان عسلویه که منافعشان در آمدن یک نفر نزدیک به‌خود گره خورده است، در حال ادامه‌یافتن است. بامداد جنوب اطلاع‌ یافته که نام نماینده اسبق جنوب استان در مجلس شورای اسلامی که یک‌ماه پیش حتی یک خیز چند میلیمتری برای یکی از ادارات کل هم برداشته بود اما ناکام ماند، در صدر افرادی قرار دارد که در مرکز استان و شهرستان عسلویه خواهان بسیاری دارد. ما پیش از این هشدار داده بودیم که «استاندار بوشهر چه از جان مردم نخل‌تقی می‌خواهد» اما مثل اینکه خیلی‌ها باورشان نشده بود. اما مطلع باشید که دندان طمع خیلی تیزتر از این حرف‌ها هست. 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: