bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۴ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵
سه امتیازی که در دقیقه 91 از چنگ بوشهری‌ها پرید؛
هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته 2 کشور در گروه سوم با انجام دیدارهایی برگزار شد که در یکی از این دیدارها دو تیم همنام شاهین ماهشهر و بوشهر به تساوی یک بر یک رسیدند.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی:
هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته 2 کشور در گروه سوم با انجام دیدارهایی برگزار شد که در یکی از این دیدارها دو تیم همنام شاهین ماهشهر و بوشهر به تساوی یک بر یک رسیدند.
شرح بازی
احمدزاده و شاگردانش این‌بار در ماهشهر متوقف شدند تا همچنان در مسیر نواسات بمانند. این دیدار که از ساعت 15 در ماهشهر و به قضاوت حسن حیدری برگزار شد، در نیمه اول ماهشهری‌ها دو موقعیت تک به تک نصیبشان شد که با جسارت جاسم یاسر‌اللهی به هدر رفت. ولی این شاهینی ها بودند که  در دقیقه 16 با گل رضا دهقان بازیکن جوان خود جلو افتادند و این نتیجه را تا پایان نیمه اول حفظ کرده و با برتری به رختکن رفتند.
در نیمه دوم ماهشهری‌ها که در خانه به هیچ تیمی باج نداده بودند، برای جبران گل خورده به روی دروازه شاهین حمله کردند که هوشیاری خط دفاع و دروازه‌بان این تیم اجازه گلزنی را به آنها نداد و امین حجازی بازیکن جدید این فصل تیم ماهشهر نیز با کارت قرمز داور مواجه شد تا ماهشهری ها 10 دقیقه پایانی را با یک بازیکن کمتر ادامه بدهند. در دقایق پایانی و در حالی که بازی 5 دقیقه وقت اضافه داشت موفق شدند صاحب یک ضربه پنالتی شدند این ضربه را کاوه مختاری تبدیل به گل تساوی کرد و این نتیجه تا پایان پابرجا ماند و نبرد شاهینی‌های‌ جنوب با تساوی به پایان برسد. 
با این تساوی ماهشهری‌ها 11 امتیازی در مکان هفتم قرار گرفتند و شاهین بوشهر با 12 امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی گروه سه قرار گرفت.

به این تیم امیدوارم
در همین رابطه با روابط عمومی این باشگاه صحبت کردیم تا اطلاعات بیشتری از این بازی کسب کنیم. عبدالرضا کللی در گفت‌وگو با بامداد جنوب در مورد کسب نتیجه تساوی در ماهشهر برای شاهین خوب یا خیر، گفت: چون بازی خارج از خانه بود، پس کسب یک امتیاز برای ما خوب و با وجود این‌که یک پله سقوط کردیم. به هر حال نتیجه برای ما راضی کننده است.
وی در ادامه در مورد شرایط این بازی، با بیان این‌که بازی خوبی مشاهده کردیم، یادآور شد: دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند. خوشبختانه ما توانستیم در نیمه اول گل بزنیم و از حریف پیش بیافتیم اما متاسفانه در دقیقه 91، داور به سود تیم حریف یک پنالتی گرفت که با گل شدن این گل سه امتیاز از دستمان پرید. عملکرد بازیکنان جوان شاهین در این بازی هم خوب بود. در کل کادر فنی از عملکرد آنها در این بازی دشوار رضایت داشتند.
کللی در ادامه و در پاسخ به این سوال که نبود بازیکنان با تجربه که مصدومیت مانع حضور آنها در این بازی بود، چه قدر روی روند تیم تاثیر داشت، پاسخ داد: ما بازیکنان با تجربه زیادی در تیم داریم ولی همانطور که شما گفتید بسیاری از آنها مصدوم هستند و این کار را برای ما سخت کرده است. ولی در مجموع تیم ما بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت. البته تیم شهرداری ماهشهر هم بازی خوبی به نمایش گذاشت و نتیجه مساوی برای هر دو تیم، راضی کننده بود.
روابط عمومی شاهین شهرداری در پایان در مورد عملکرد ضعیف شاهین در هفته‌های گذشته، خاطرنشان کرد: نوسانات به این صورت که می‌فرمایید نیست و اگر به نتایج بنگرید می‌بینید که عملکرد ما در کل خوب بوده. به نظرم این تیم خیلی بهتر از اینها می‌شود. زمان همه چیز را مشخص می‌کند، چراکه شاهین در فصل نقل ‌و انتقالات دچار تغییراتی زیادی شده است. در کل نتایج شاهین با توجه به تغییرات ایجاد شده، خوب است. اگر الان به تیم نگاهی کنیم، می‌بینیم که فقط 3 تا 4 بازیکن از سال‌های قبل در این تیم توپ می‌زنند.
تحلیل: اگر نگاهی به نتایج شاهین در این هفته‌ها بیاندازیم، می‌بینیم که کمبود بازیکن با تجربه و وجود بازیکنان بی‌تجربه و جوان در این تیم، باعث شده که تیم نتواند عملکرد خوبی در مسابقات داشته باشد. با وجود این باز هم باید از حرکت محمد احمدزاده تقدیر شود، چراکه با بازی دادن به این جوانان، آینده بوشهر می‌سازد و مطمئنا این تیم جوان، در آینده‌ای نزدیک حرف‌های زیادی برای گفتن در مسابقات خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: