bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۶ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
رضا کیانیان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش گزارش کوتاهی از دیدار با لوئیس گری منتشرکرد.
رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون که روز گذشته جهت  تقدیم  نامه و سى دى امضاهای حامیان دریاچه ارومیه به نمایندگی سازمان ملل در تهران رفته بود با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش گزارش کوتاهی از این دیدار ارائه کرد و قسمتی از صحبت های " گری لوئیس " هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل منتشر کرد. 
کیانیان نوشت:سلام دوباره...

امروز در نمایندگی سازمان ملل پس از خواندن نامه و تقدیم سى دى امضاهاى شما
آقای گری لوئیس، درباره بحران آب در ایران سخنرانى کرد که بسیار تکان دهنده بود! ایشان نسبت به بحران و فاجعه ی محیط زیستی آب در ایران و منطقه بسیار آگاه بود .توضیح داد که سازمان ملل نزدیک به ده سال است که برای جلوگیری از خشک شدن تالاب های ایران فعالیت می کند و گروهی را به ما معرفی کرد که چند سالى است که براى احیاى  دریاچه ارومیه تلاش می کنند. 
از آموزش به کشاورزان منطقه براى استفاده درست از آب منطقه و کمک مالی ژاپن برای احیاى دریاچه ارومیه گفت...
و تأکید کرد که با تحویل این نامه و امضاها، به خاطر یک میلیون و هفتصد هزار نفر امضا کننده، اصرار خواهد کرد تا سازمان ملل تلاش و کمک های بیشتری انجام دهد... و در آینده حتماً خبر آن را به ما خواهند داد.

و سرانجام گفت که سازمان ملل فقط می تواند کمک کند و حق دخالت در امور داخلی کشور را ندارد و از شما و از رسانه ها خواست تا پیگیر باشند...
همه ى حرف من هم همین است! این وظیفه ماست که امور کشورمان را پیگیری کنیم و پرسشگر باشیم تا مسئولان ما هم بیاموزند که باید پاسخگو باشند! 
منتظر نباشیم کسی بیاید و حق ما را بگیرد،بلکه خودمان باید نسبت به حقوقمان آگاه شویم و مطالبه کنیم. قبول دارم این مطالبه گری آسان نیست، اما اطمینان دارم شدنى ست.
تمسخر نکنیم که «برو بابا ! چه کسی به حرف ما گوش می دهد...» اگر کسی هم به حرف ما گوش نداد، با پیگیری و  همصدایی به او بیاموزیم که نه تنها باید گوش دهد ، بلکه باید پاسخگو هم باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: