bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۹ - ۱۴ آبان ۱۳۹۵
چندی پیش چند تن از افراد به حساب رسانه‌ای!!!! و در واقع فرصت‌طلب‌های سیاسی که مانند آفتاب‌پرست رنگ عوض می‌کنند و رسانه به ابزار قدرت آنها تبدیل شده در جایی که نمی‌خواهم نامش را بیاورم مطالبی را علیه روزنامه بامداد جنوب وو...
کریم جعفری:
چندی پیش چند تن از افراد به حساب رسانه‌ای!!!! و در واقع فرصت‌طلب‌های سیاسی که مانند آفتاب‌پرست رنگ عوض می‌کنند و رسانه به ابزار قدرت آنها تبدیل شده در جایی که نمی‌خواهم نامش را بیاورم مطالبی را علیه روزنامه بامداد جنوب و خبرنگاران آن مطرح کرده بودند. هر چند این افراد در سطح و جایگاهی نیستند که بخواهم پاسخ‌شان را بدهم، اما نه برای دفاع از خود بلکه برای دفاع از حرمت قلم بر آن هستم تا مسائلی چند را بیان کنم.
ما به اندازه کافی در طول این 515 شماره نوشته‌ایم و نمی‌خواهیم از خودمان دفاع کنیم، اما آنچه مسلم است در برابر برخی ترسوهای رسانه‌ای که جرات حرف زدن در رسانه خود را ندارند و با کمال تاسف برخی دیگر از دوستان مدعی حرفه‌ای بودن در عرصه رسانه مجال خود را پایمال حرف‌های مفت این حضرات مدعی می‌کنند تا عقده‌گشایی کرده و اندکی از بار درونی خود را بکاهند.

واقعیت آن است که من برخی از این حضرات را نزدیک به دو دهه است که می‌شناسم، این‌ها به‌اندازه‌ای فرصت‌طلب و بوقلمون‌صفت بوده‌اند که در انتخابات سال 1378مجلس به شدت با رسانه آنها درگیر بودیم و اکنون چنان مسیرشان عوض شده و با قیافه‌گرفتن آن را غلطک زده تا به باور خود کسی ردشان را پیدا نکند. خدمت این آقایان باید بگویم که شماها علاوه بر آنکه در صراط خود مستقیم نیستید، آن اندازه ناصواب رفتار کرده که حتی توبه‌اشان هم پذیرفتنی نیست.
با کمال تاسف باید گفت که این جماعت که این روزها عَلَم مجیزگویی برداشته و سود دو روزه را بر آبروی چند ساله فروخته‌اند در جایگاهی نیستند که بخواهند بر روزنامه‌ای خرده بگیرند که توسط دوستان سرگردنه‌گیرشان به شدت تحت فشار و تنگنا قرار گرفته و آنها به‌صورت خانوادگی از سفره اصلاحات ارتزاق می‌کنند و خدا می‌داند که فرداروز چه خواهند کرد.

می‌خواهم به این حضرات بگویم که شما خدا را شکر نه شجاعت، نه صداقت و نه شهامت دارید، بلکه همه وجودتان را بلاهتی در بر گرفته که خروجی آن این می‌شود که رسانه‌اتان به پرتال فلان سازمان تبدیل شده و خودتان هم پای منبر یک نفر دیگر سینه بزنید و غذای نذری رقیبان را ‌می‌خورید. همه وجود شما این است و بس. آن اندازه شهامت داشته و داریم که دو ریال یک کارخانه را به سلامتی مردم شهرمان نفروشیم.
به این آقایان توصیه می‌کنم که کمی جسارت را چاشنی کارتان کنید و همانگونه که خبرچین نشست خبرنگاران با معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در روز خبرنگار در سالن اداره بندر بودید تا سالاری به‌سرعت این نشست را گزارش داده و اتهاماتی عجیب و غریب به خبرنگاران ببندد، باز هم به این روش ادامه دهید که بیش از این برازنده‌اتان نیست.
البته در این رسانه برخی دیگر از شبه‌خبرنگاران هم قلم به دست گرفته بودند و کنایه‌هایشان را روانه ما کردند. ما به دوستان رسانه‌ای خود توصیه‌ای جدی داریم و آن اینکه کار خودشان را کنند و عرصه را برای خود نگه دارند. بسیاری از افراد هستند که حتی ارزش نگاه کردن هم ندارند چه برسد به صحبت کردن و اینکه عکس آنها را در معرض دید عموم قرار بدهید. بامداد جنوب با نسیم گندیده‌ای که از دهان این افراد بیرون می‌آید نه آلوده می‌شود و از جایش تکان می‌خورد، چرا که «ثبت است بر جریده عالم دوام ما»

نام:
ایمیل:
* نظر: