bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۴ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون در حق خبرنگاران بی لطفی شده ضمن اینکه از سوی دولت به جایگاه خبرنگاران باید توجه شود حل مشکلات اقتصادی و صنفی آنان در اولویت قرار گیرد.
باقر سعادت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه جایگاه خبرنگاران در جامعه بسیار مهم و اثربخش است اظهار داشت: خبرنگاران به نوعی پل رابط بین مردم  و مسئولان در حل مشکلات جامعه و تحقق مطالبات هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون در حق خبرنگاران بی لطفی شده گفت: نمی‌توانم بگویم در حق خبرنگاران ظلم شده ولی در حق آنان بی‌لطفی شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به جایگاه خبرنگاران توجه جدی شود تاکید کرد: دولت باید به جایگاه خبرنگاران توجه جدی و در حل مشکلات آنان در ابعاد گوناگون توجه کند.

سعادت با بیان اینکه تاکنون به حل مشکلات فرآروی خبرنگاران توجه نشده تصریح کرد: خبرنگاران در عرصه‌های معیشتی، اقتصادی و بودجه‌ای دچار مشکل هستند که دولت باید در این حوزه بودجه‌ای اختصاصی تخصیص دهد.

وی با اشاره یه اینکه خبرگزاری تسنیم نقش مهمی در خبررسانی به موقع دارد گفت: خبرگزاری تسنیم در استان بوشهر تلاش وافری در خبررسانی داشته که خبرهای منتشر شده با واقعیت‌ها منطبق است که جای قدردانی و سپاس دارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه به معیشت خبرنگاران افزود: شغل خبرنگاری بسیار مهم و حساس است و خبرنگاران در عرصه تحقق مطالبات مردم پرتلاش و فعال هستند.

سعادت تخصیص بودجه از سوی دولت برای حل مشکلات صنف خبرنگارانی مهم دانست و افزود: دولت باید در این عرصه توجه ویژه‌ای به خبرنگاران و صنف خبرنگارانی داشته باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: