bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۷ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵
سرمربی فرانسوی رئال‌مادرید با وجود مطلوب نبودن نتایج اخیر این تیم تأکید کرد که نگران ضعف‌های دفاعی تیمش نیست و از تحمل انتقادات نیز واهمه‌ای ندارد.
زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا (یکشنبه) تیم فوتبال رئال‌مادرید برابر لگانس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، راجع به انتقاداتی که از عملکرد تیم او در بازی هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا برابر لژیا ورشو (تساوی 3 بر 3) صورت گرفته است، گفت: همیشه یکسری انتقادات وجود خواهد داشت. تنها چیزی که من می‌خواهم، فراموش کردن آن بازی است، چون بازی عجیبی بود. من 30 سال با انتقادات زندگی کرده‌ام. الان هم سعی خواهم کرد که نقاط ضعف تیمم را برطرف کنم، نه هیچ چیز دیگر.

زیزو افزود: ما باید پیشرفت کنیم و این کاملاً مشخص است، اما من نمی‌خواهم بهانه بیاورم. در فاز دفاعی ضعف‌هایی داریم که باید برطرف شوند. این‌ انتقادات هم بخشی از فوتبال هستند که نه من نه بازیکنانم دوستش نداریم. در باز شدن دروازه یک تیم نه فقط مدافعان بلکه همه اعضای تیم مقصرند. پس این یعنی که همه ما باید بازی‌مان را بهتر کنیم و در بازی بعدی سعی کنیم که گل نخوریم.

زیدان درباره غیبت کریم بنزما در بازی برابر لگانس و نیز بازگشت مودریچ به ترکیب کهکشانی‌ها عنوان کرد: مودریچ با ماست و برنامه‌‌ام این است که او را برای دقایقی به میدان بفرستم. ببینیم چه می‌شود. مهمترین چیز برای من این است که او سلامت باشد و ریکاوری‌اش را به طور کامل انجام دهد. بنزما اما بازی نخواهد کرد و دلیلش دردی است که از زمان بازی برابر لژیا ورشو احساس می‌کرد. ما متوجه مصدومیت او شده‌ایم اما هنوز دقیقاً نمی‌دانیم که میزان آسیب دیدگی او چقدر است.

تداوم نیمکت‌نشینی خامس رودریگس در رئال‌مادرید موضوع دیگری بود که سرمربی فرانسوی سفیدپوشان مادرید به آن اشاره داشت. او در این باره تأکید کرد: من در تلاشم تا به تمام اعضای تیمم نشان بدهم همه آنها برای من مهم هستند. خامس از سایرین کمتر بازی کرده است اما برنامه من در مورد او هم مانند سایرین است. به نظر من خامس برای تیم ما بازیکن مهمی است. می‌دانم که او دوست دارد بیشتر از این بازی کند و این چیزی است که همه می‌خواهند اما من قصد ندارم برنامه‌هایم را تغییر دهم.

تیم فوتبال رئال‌‌مادرید فردا از ساعت 14:30 به وقت تهران میزبان لگانس خواهد بود.
برچسب ها: فوتبال ، زیدان ، مادرید
نام:
ایمیل:
* نظر: